hoe zet ik een tailriser onder mijn r6

Bij een GSje is het niet meer dan een paar bouten losdraaien en de stukken metaal vervangen voor langere.... Motor geparkeerd op de middenbok.

Gaat makkelijker als het achterwiel eruit is want je kunt er beter bij en de achterbrug kun je met 1 hand omhoog tillen (om het gat vd bout op de juiste plek te tillen) Zoek even in het werkplaatshandboek naar het juiste aanhaalmoment of wat jouw vast genoeg lijkt.

Maargoed, heb geen R6 dus ik kan je verder niet helpen. Je motor heeft vast geen middenbok.
 
ik heb hier dus sown dog-bone ding ligge da er tussen moet begrijp ik ut goed da ik hem gewoon op de zij standaard kan zetten en met de hand de kont omhoog kan houden terwijl iemand anders het onderdeel vervangt?

je hoeft dus eigenlijk alleen te zorge da de kont ergens aanhangt zodat die in de lucht blijft de rest van de motor kan je gewoon op zijn zij standaard laten staan?
 
ik heb hier dus sown dog-bone ding ligge da er tussen moet begrijp ik ut goed da ik hem gewoon op de zij standaard kan zetten en met de hand de kont omhoog kan houden terwijl iemand anders het onderdeel vervangt?

je hoeft dus eigenlijk alleen te zorge da de kont ergens aanhangt zodat die in de lucht blijft de rest van de motor kan je gewoon op zijn zij standaard laten staan?
als de rest in de lucht hangt hangt die alleen nog op zijn wiel voor? :X
 
heb nog steeds twee handen dus da zal wel meevalle :P
me undertail zit der ook netjes op dus die tailriser moet ook wel lukke
maar misschien dat ik ut toch idd uitbesteed issut zo gepiept en kan ik teminste meteen weer rijen voor die paar centen zal er ook wel op kunnen wachten.

:W
 
als je die vraag stelt kan je t beter laten doen want het zo logisch als t maar kan..

je zegt dat je dogbones hebt.. nou dan is het toch simpel oude dogbones eraf, en nieuwe erop :?

r6 heeft dus geen middenbok (-punt voor dat ding :P ) maar goed ik weet niet of je een paddock stand hebt voor de voorkant maar anders moet je de zijstandaard gebruike.


doe dit met 2 man. 1 houd de kont vast zodat nummer 2 de originele dogbones verwijderd..als de kant niet omhoog wordt gehouden dan zakt ie gewoon inelkaar en zit je achterwiel in je undertail. terwijl persoon 2 nog steeds de kont omhooghoud doet nummer 1 de nieuwe dogbones erop en klaar!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan