Hoe zet jij je motor altijd neer?

altijd op standaart. beetje vreemd topic

edit. ah nieuwsgierig. achja dat kan altijd
 
Laatst bewerkt:
Ik weet het niet, mijn motor zet zichzelf altijd ergens neer... en als ik der nodig heb hoef ik maar te fluiten of ze staat luid spinnend voor de deur...
doet de jouwe dat niet zelf dan?
:+
 
[onzinmodus] eerst ga ik stilstaan, zet 'm in z'n vrij, klap de jiffy uit, ondertussen draai ik m'n contact uit, kantel naar links tot de motor op drie punten rust, dan zwaai ik al dan niet soepel (ligt aan diverse factoren, zoals temperatuur, kleding, afgelegde rijtijd) m'n rechterbeen over de buddy en laat ik de motor los.
Op deze wijze staat de motor op twee wielen en een jiffy en dus redelijk stabiel. [/onzinmodus]
;)
maar effe serieus: bij gebrek aan middenbok altijd op de jiffy, en tijdens het kettingschmieren op een paddockstand
 
op de zijstandaard en met het smeren van de ketting en schoonmaken op de middenbok
 
Ik heb bij beide motoren de keuze uit een jiffy of de middenbok. In de garage staan ze op de middenbok en buiten de deur meestal op de jiffy. Tenzij hij wat langer buiten moet staan (zoals op vakantie) dan staat de Honda op de middenbok.
 
Ding staat alweer een poosje op de middenbok.
Voor kortere tijd of waar meer stabiliteit gewenst is gaat ie op de jiffy
 
altijd jiffy... bok zuigt tenzij ie meer ruimte inneemt op jiffy...

meestal met zn neus naar mekka, afhankelijk van de wind... want soms waat ie om zoals laatst.
 
ik zo:

P1012379.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan