Hoe zie je het verschil?

edisside

MF'er
9 feb 2002
125
0
NL
Kan iemand mij precies vertellen hoe ik kan zien of de motor die ik koop het 2002 model is? Het gaat om de Honda CB 600 F (hornet). Wie weet wat de exacte verschillen zijn (optisch of niet) waaraan ik kan zien of het een 2001 of 2002! model betreft?

Alvast bedankt.
 
ff de promotor van deze maand kopen...staat een test in met 4 andere naked jonges... :)

staat geloof ik ook het verschil in...tussen het oude en nieuwe model.
 
Na het lezen van de test in Promo,denk ik in ieder geval (zonder te weten)een 2001 te hebben gekregen dit nog geen 1 1/2 maand geleden.

de optische verschillen die ik kan ontdekkenzijn :
rode plaatje bij de stepjes : zijn bij mij zwart.
chroom stuur : is bij mij alu.
Het hard van de voor schijf is zilver : bij mij zwart.
staan dit jaar op michelin banden : ik heb BT56.

hij rijd er niet minder om,maar vertrouwen in m'n dealer?Nee, echt niet.
Tja motoport he ;) ze zijn nu de grootste en hebben meteen "Safe" streken.
 
Na het lezen van de test in Promo,denk ik in ieder geval (zonder te weten)een 2001 te hebben gekregen dit nog geen 1 1/2 maand geleden.

de optische verschillen die ik kan ontdekkenzijn :
rode plaatje bij de stepjes : zijn bij mij zwart.
chroom stuur : is bij mij alu.
Het hard van de voor schijf is zilver : bij mij zwart.
staan dit jaar op michelin banden : ik heb BT56.

hij rijd er niet minder om,maar vertrouwen in m'n dealer?Nee, echt niet.
Tja motoport he ;) ze zijn nu de grootste en hebben meteen "Safe" streken.

In Promo is het dus GEEN 2002 er!! Dat met dat rode erin is van 2000 (volgens mij?!) i.i.g. ouder dan 2002 (sure). IK dacht dat ik het misschien zien kon aan de kern van de voorschijf. Bij hele nieuwe zijn ze goud kleurig, de kern wel te verstaan. Maar of dat van 2002 of 2001 is? Jij hebt al een frame nummer. Bel Honda nederland op (zie promo) en geef je nummer door.. Daar kunnen ze het dan wel vertellen.. Volgens mij ben je (denk ik) niet genaaid!!
Het echte vershil is dat de eerste hornet een kleiner voorwiel had dat is het jaar daarop veranderd. Van 16 naar 17. Dus...
Maar als je een nieuwe gaat kopen wil je het gewoon zeker weten, toch!?

Bovendien vind ik die promotor nix, ze zijn echt pro anti-honda. Ze kraken ze af terwijl ze in andere (echte tests) het beste uitkomen. Het is maar net wie hun geld geeft onder tafel. Dus ook al die Yamaha adds????
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan