hoe zie jij je toekomst?

Als in RS50 brommer + 125 cilinder?

RS50 brommer + 125 cilinder + chocolade rijbewijs })

FF plagen ;) Maaruu over 80 jr... een Goldwing ofzo? Ik denk niet een Super sport kan het lichaam niet meer aan die houding :)

Ik denk dat de meeste van ons in zo'n incontinentie slip rondlopen / lekken
 
Laatst bewerkt:
neuh, ik ben nu niet bepaald stram... maar als ik mijn 50 jarige vader op mijn R6 zie stappen denk ik d'k dat later niet zo wil...
 
Het schijnt dat FJR en BB er zijn gekomen voor sporters die het "iets rustiger aan willen doen" :? (lijkt me lastig met dat vermogen, zithouding scheelt dan wel)

Doe ik iets niet goed. Als ik ouder wordt ga ik steeds sportiever motoren rijden.
 
Mmmmm mijn toekomst :?
Ik hoop dat ik oud wordt.
Ik blijf in ieder geval tot mijn dood een
SuperSport rijden :)
Welke weet ik niet.
 
Hmm...als we als gemm leeftijd hier op het forum 30 nemen, wat we niet eens halen, is 80 jaar nog 50 jaar verder....je weet niet eens wat voor fietsen er tegen die tijd rondrijden, spul van 50 jaar terug kan je ook niet met huidige fietsen vergelijken, en je weet niet wat de regels en wetten toestaan en verbieden...enne, ik denk/hoop niet de 80 te hoeven halen hoor...
 
Als motorrijden dan nog wel toegestaan is...
liefst wel ja, en waarop -dat gaat over modellen binnen 55 jaar - ?!?




mmm Star Wars racer *D
 
das dus over 59 jaar min een dag (ja ik was gisteren jarig). ik denk dat ik dan op een soort ufo, met bos uitlaat door het helaal scheur!!!

soort jetsons idee!!!

lijkt me wel kicke!! brommerboy! ;)


Zie net je gesloten topic:



RS50boy

Door RS50boy op 08-05-2002 12:26

Quote:
Op woensdag 08 mei 2002 12:25 schreef Skoezie het volgende:

SPAM!


deze motoren hebbe meer pks dan jullie motoren!


Leg es uit??

een rs 50 met meer pk dan een r1 ofzo??

lijkt me een wedstrijd waard, brommerjongen!!! :9







 
Laatst bewerkt:
rustig kereltjes... graag ontopic of terug naar je eigen forum... ;)


Hohoho dit zijn serieuze zaken!!

Hij daagt met zn brommertje een R1 uit.

Zijn er nog R1 rijders die even willen lachen??

mar1tin wellicht???
is toch knap on topic (wellicht niet deze topic maar ja) :+
 
Hmm als ik 80 ben.... Of in ieder geval oud. Dan hoop ik dat ik nog wel motor rijd. Maar Harley zal wel iets meevallen.

Een SS zou wel cool zijn natuurlijk, maar misschien ben ik dan eindelijk wel eens toe aan een goldwing :+ :+ :+

Maar laten ze me dan eerst maar eens een test doen of ik nog wel verkeersveilig ben.
 
ik zie jullie de toekomst somber in...

Doet me denken aan die irritante automobilisten die, als ik voorkruip, een wedstrijdje willen doen...

R6 rijdt tot de 100km trouwens rondjes om de R1 volgens http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=4478 dit topic...

Mijn toekomst??

ik ga geen wedstrijd doen, ik ben nergens met mn zzr, maar hij wil wel racen tegen een ECHTE motor?

vreemd!

maar goed weer on topic!!!

ik blijf bij de jetson mobiel!!
 
Ach, is toch een mooi gezegde:

Wie dan leeft.......

Nou kan je dit met al die gekken in het verkeer wel steeds vaker letterlijk nemen '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan