Hoe zijn die snelle jongens begonnen

Ik ben begonnen op een honda shadow 700. Maar ik kon mijn broer zo slecht bij houden met zijn zx-9r, hij plat door de bochten en ik schrapend met de steps over de grond er achteraan :9 .Kheb nu een cbr900rr gekocht }) , ik moet zeggen dat het bochten werk nu stukken beter gaat, ookal zitten hier alleen de knie-jes aan de grond en nog niet de lefknopjes ;)

5542


Bijlage: Image1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik vind wel dat de poll een beetje een vertekend beeld geeft.

Hoe noem ik een RS125? Supersport toch?
Hoe noem ik een ZX-12R? Ook Supersport!

Maar er zit wel degelijk verschil in waarmee je begint!!


1e fiets: ZX-6R 25kW (2 jaar mee gereden)
2e fiets: ZX-6R Vol (2 jaar tot nu toe, is huidige fiets)

Volgende: ZX-9R , zal over 1 of 2 jaar worden denk ik.
 
Ben begionnen op een cafe-racer, echter dusdanig brik dat het ook niet veel vertrouwen gaf. Wel mooi om te zien.

Lichte toersporters lijkt me ook wel lekker om op te beginnen... wel vermogen (dus verveelt niet snel), maar komt niet giftig over.
 
begonnen op een soes 600cc bandit...en toen een CBR600F, in de puin gereden....en nu een CBR600F Sport Rossi replica.....en ook ik rij nog als een dweil. Maar ik hep pas echt leren sturen op een supersport! Tenminste voor mijn doen dan.... Tis in elk geval een berg meer fun! 8-)
 
Omdat er de afgelopen 8 maanden een hoop nieuwe zijn gekomen.
 
ik begin op een 125

als ik daar niet snel van word :P

(nu is de onderliggende gedachte erachter toch deels gebasseerd op dat stukje text)
 
Hoi, eh snel ben ik nog niet, ik heb voor de Daytona gekozen omdat ik van mooie spullen hou, tja toen las ik ergens dat het geen beginners fiets is. In feite ben ik dat dus wel, te hard de bocht in, of te vroeg op het gas? Dan word je wel meteen afgestrafd. Met terugschakelen hetzelfde. Maar ik heb er geen spijt van, omdat ik niet van onnodige risico's houd, ga ik zover als ik mezelf vertrouw, verder rijd ik meestal samen met een motor-maatje met meer rij ervaring, eentje die op je let, en niet eentje die je gek maakt en zorgt dat je toch harder gaat dan je op dat moment aankan.

Ik denk dus dat het van de persoon afhangt, ben onderweg al wat 'krantjes' tegen gekomen met ongetwijfeld meer rij ervaring dan ik.

Groetjes,

Wouter
 
Dit is me eerste fiets. Moet zeggen dat die 25 Kw geen slechte regel is voor me eigen veiligheid. Wel slecht voor het gevoel.
Als je talent hebt, maakt het volgens mij niet uit op wat je begint. Wel zal de ene weg iets langer duren als de andere...

Je kan beter op slechte banden beginnen, en dan steeds betere. Net als in de regen en kou beginnen en dan de zomer in ;) Ik merk dat ik daar erg veel van geleerd heb.
 
Mijn eerste motor was een brik :+

full


Daarna verder gegaan met een Kawa ZX-6R

[me]Joris is echter niet snel, als het echt hard gaat moet ik afhaken :) [/me]
 
Ik ben begonnen met een Suzuki Marauder 800.............die is aardig door mij afgeragt...na dat de stepjes aan twee kanten iets té kort werden heb ik na een half jaartje een TRX 850 gekocht.

Echt een Super fiets! Maar toen deze per 1000 km ong 1 liter begon te gebruiken moest tie toch maar ingeruild worden voor mijn huidige fiets.

de GSXR 750!! deze doe ik nog laaaannng niet weg.
 
ik ben begonne met ne gixxer 750 en ik rij daar nu nog mee
en ik ben heel blij dak niks lichter gekocht heb als eerste moto :P
 
Ik ben begonnen op een GSX 600F, daarna GSX 600R, daarna een SV650S en nu rijd ik een R6.

CAT


Frank is begonnen op een YZF1000R (Thunderace) en rijdt nu op een RSV Mille.
 
Omdat er de afgelopen 8 maanden een hoop nieuwe zijn gekomen.
Ah, en daar hoor ik dus ook bij :P

Ik ben begonnen op een Magna V45 (van mijn vader). Heb een maandje of 2 geleden mijn eerste echte motor gekocht, een TL1000R })
 
10 dagen na het behalen van mijn rijbewijs, en gelest te hebben op een cb500, heb ik een zxr 750 uit 1994 gekocht en die rij ik nog steeds. tis maar net of je jezelf kan inhouden of niet.
 
10 jaar : eigenbouw 125 cc kart
12 jaar : Heinkel scooter
BSA 350
14 jaar : 50 cc Tomos wegracer
16 jaar : tig "normale" brommers
18 jaar : 250 honda
450 black bomber honda
20 jaar : 750 cb honda
125 yamaha wegrace
26 jaar : 1100 R bol d'or
900 bol do'r waar ik op mijn 49e nog steeds op rij. volgende droomfiets GSXR 1000
 
Ben begonnen op een Honda XL 250R (25 kw), daar heb ik mijn 25 kw periode op volbracht.
Daarna een Bandit 600N met 78 pk (2,5 jaar gehad) en nu een GSX-R 750 met 128 pk.

Ik ben wel blij dat ik na mijn 25 kw periode eerst op de Bandit heb gereden maar na 2,5 jaar was de lol er echt wel af. Misschien dat ik na mijn GSX-R wel weer 600cc ga rijden. Afgelopen weekend ff een proefritje gemaakt op een nieuwe CBR 600RR, dat doet echt (bijna) niet onder tov mijn Gixxer. :}
 
15 crosser 125cc suzuki RM
16 crosser 125cc suzuki RM
scooter Aprilia SR 70cc 21mm carb enz enz
RIP Toen Malaguti Firefox ook 70cc enz RIP
Toen Benelli 491 50cc snel verkocht

Toen safe gewerkt meegehad RS 125/250 ZZR 600/ER5 CBR600 enz enz

20 R6 gekocht (eerste eigen motorfiets *D )
21 Tja word een verassing ;) 24 mei bij Paul
 
eerste was een Honda VTR250
tweede was een Honda CB1

en nu ga ik eerst nog een keer examen doen voor zwaar en daarna hangt het een beetje van het geld af wat het gaat worden :) (beperkt is k*t)
Het liefst een supersport *D
 
Heb jaaaaaaaaaaaaaren een GS550 gereden.

Nu een 4 jarige FZS400, heerlijk ding, doet alles wat ik durf zonder problemen.......

Natturlijk veel nieuwere techniek en slechts 48 pk ofzo, maar zat om heerlijk te rijden! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan