Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het viel mij op dat men wel gewoon kannonen koop en daar aardig op kan rijden maar haast NIEMAND kan behoorlijk REMMEN met zijn motor. Dat is niet erg, dat moet je leren. Waarom zie ik dan nooit iemand remmen oefenen? In mijn bescheiden belevings wereld is het redelijk belangrijk.
Bochtjes nemen is natuurlijk veel leuker om te oefenen maar remmen is vaak levensbelangrijk.
Het viel mij op dat men wel gewoon kannonen koop en daar aardig op kan rijden maar haast NIEMAND kan behoorlijk REMMEN met zijn motor. Dat is niet erg, dat moet je leren. Waarom zie ik dan nooit iemand remmen oefenen? In mijn bescheiden belevings wereld is het redelijk belangrijk.
Moet iedereen voor zichzelf bepalen denk ik. De een heeft nou eenmaal meer talent als de ander. Ken jochies die op hun 17e al op een Supersport 600 rijden (uh racen dus) dat geloof je gewoon niet. Ben zelf op een lichte eencilinder tweetakt begonnen, daarna nog stapels andere eencilinders gereden (en daar kun je ook erg hard mee gaan geloof me!) en de halve wereld afgereisd en eigenlijk pas op m'n 30-ste de eerste serieuze motor met straatbandjes gekocht, pas op m'n 38-ste gaan kneedownen etc. dus doe gewoon waar je zin in hebt en zorg dat je vooral verschrikkelijk veel lol hebt. Volgend jaar voor mij weer lekker een vette eencilinder omdat je nooit meer eencilinderfreak af wordt als je het eenmaal bent. Heb gewoon een verschrikkelijk zwak voor die dingen.Ik ben niet van plan mezelf snel te noemen maar ik denk wel dat er een kern van waarheid in zit.
Begin rustig bouw het op en wordt een goede rijder.
Begin op een beest en weer voorlopig bang van je motor. ( verstand lozen daar gelaten)
Het schijnt anders dat er nog mensen zijn van wie jij nog wat kunt leren, off-road.Ok, na al die jaren zal ik het maar vertellen.
Ik ben begonnen op een MZ ts 250/1 Kun je nagaan hoe snel ik nu ben
Het schijnt anders dat er nog mensen zijn van wie jij nog wat kunt leren, off-road.
Natuurlijk zijn die er.
Of bedoel je 1 persoon met een AT
Tja, wat is zwaar> Is zwaar: "Sneller dan 250km/u" of "750cc of meer"?
In het eerste geval ben ik een half jaar terug zwaar begonnen met een ZX6R waar ik na dag 1 (3 dagen voordat ik rbw had, stom stom stom, maar je blijft toch een kwajongen hé?) al de topsnelheid getest had. Ik leg nog geen knietjes aan de grond of maak geen 25meter-wheelies (maar is dat controle over je fiets?), maar heb in 10.000km de fiets wel aardig leren kennen. Is snel, maar ik ben lui. Daarom komt er nog wel een ZX9R die weliswaar wat sneller is, maar waar je ook minder hoeft te schakelen. (ik tour graag met passagier erop). Verder zijn er wat zwaardere motoren in de groep die ik toch ook graag zou willen bijhouden op het rechte stuk.
Daarnaast ziet de 9R er verrukelijk uit!
Met passagier is een 100pk 4 in lijn inderdaad stronte traaag.