Hoe zijn jullie aan het zijspan verslingerd geraakt?

zijn er dan ook zijspanrijders MET haar??????? :?

:Y
full


:+
 
f2a1a2c31036d14b24b7ae8a97eca7d2

Volgens mij is dit sinds de laatste verkoop geen span meer.
De nieuwe eigenaar had vorig jaar geloof ik alleen belang bij de Falcone.
Eeuwig zonde van de schitterende combinatie.
 
Laatst bewerkt:
Een kind teveel was voor mij (ons) de reden om een Sidewinder aan de Guzz te hangen.
We mogen er elk maar één achterop hebben.
Al weer 6 jaar geleden en nog steeds geen spijt van.

ARMEC.23.JPG


Dit is dus een zgn. "Schwenker".
 
Laatst bewerkt:
[http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/206718/f2a1a2c31036d14b24b7ae8a97eca7d2 (afbeelding)]
Volgens mij is dit sinds de laatste verkoop geen span meer.
De nieuwe eigenaar had vorig jaar geloof ik alleen belang bij de Falcone.
Eeuwig zonde van de schitterende combinatie.

Een cultuur barbaar die zo'n mooie bak amputeert |(
 
Binnenpootjes zijn ook maar 32 of 33 mm.
Begin me meer en meer af te vragen of e.e.a. nog wel een beetje veilig blijft. B|


P.S. excuus aan Zijwieltje voor mijn off-topic gedoe.


Mwah,
Dropje geen excuus nodig.
Het is leuk om te lezen en te o'hen over zijspannen zeker als er weer een
zijspanner bij komt op de weg.. :Y Of op de weg wordt geholpen door
mede forummers met raad en daad.
grtz : :W :W :W
 
hey, hoe snel kun je met een falcone en passagier in het span kruisen??
wel geweldige klappen komen er uit zo'n ding *O*
 
hey, hoe snel kun je met een falcone en passagier in het span kruisen??
wel geweldige klappen komen er uit zo'n ding *O*


'k zou 't niet weten :? Solo kruist mijn NF het fijnst op 90 - 100 km/u en ik vermoed dat een zijspan daar misschien zo'n 10 - 20 km/u vanaf knabbelt.

Ik heb je vraag even op het MGCN Forum gepost, ben zelf ook wel benieuwd ;)
 
hey, hoe snel kun je met een falcone en passagier in het span kruisen??
wel geweldige klappen komen er uit zo'n ding *O*

Er staat er ook eentje met span op Marktplaats.nl, advertentie van 18 februari.


Kweet niet hoe ik daar naartoe moet linken. :X
 
Laatst bewerkt:
Er staat er ook eentje met span op Marktplaats.nl, advertentie van 18 februari.


Kweet niet hoe ik daar naartoe moet linken. :X


bedoel je http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//motor-brommer.marktplaats.nl/motoren-met-zijspan/77445939-moto-guzzi-nuovo-falcone-met-zijspan.html%3Freturn%3DeJxNycsJgDAMANBdOkCrF5F0moCRlv5CEgsi7u7Vd30IKzwZlqiw7eBOnEOykcZkxhDCJCmDqfuGUowroqnvNVxKgkfLPbT7X5zYxfcDK2MfsQ%253D%253D%26df%3D1 (deze)?

niet slecht voor een zelfgebouwd zijspannetje :}
 
ja erg leuk..
een falcone is met zijn lage C.V. vast wel een beetje op te fokken, maar ik heb geen idee of het blok dat op lange termijn wel leuk vind...

ik zit stiekum ook al te denken aan een enfield met span, maar ik denk dat ik de achteruit wel erg ga missen..
 
Als klein jochie met m'n zus in het bakkie van mijn ouders. Later vele jaren solo gereden en toen kwamen m'n eigen kids. Eerst zelf een bak aan een oude Honda geknoopt en dat beviel goed maar bleek al snel te klein. Vervolgens een k100 met EML eraan, goed voor zo'n 13.000 per jaar. Verwacht ooit op het zijspan het bejaardenhuis in te rijden, een blijver dus. Heb er nog wel een solootje bij staan om zo nu en dan effe wat strepen te kunnen trekken maar dat is de sport. Het rijden met een bak blijft leuk.
greeez Ap
 
Als klein jochie met m'n zus in het bakkie van mijn ouders. Later vele jaren solo gereden en toen kwamen m'n eigen kids. Eerst zelf een bak aan een oude Honda geknoopt en dat beviel goed maar bleek al snel te klein. Vervolgens een k100 met EML eraan, goed voor zo'n 13.000 per jaar. Verwacht ooit op het zijspan het bejaardenhuis in te rijden, een blijver dus. Heb er nog wel een solootje bij staan om zo nu en dan effe wat strepen te kunnen trekken maar dat is de sport. Het rijden met een bak blijft leuk.
greeez Ap


Welkom hier op het Forum ;)
 
Nadat ik van dienstwege mijn motorrijbewijs had gehaald, werd ik op een zijspan geschopt en 3 weken lang het land doorgejaagd. Hierbij heb ik het zijspanvirus opgelopen. Nooit meer genezen en ik probeer zoveel mogelijk anderen te besmetten :Y

Hmm, je hebt er weer een slachtoffer bij *O*
Na ruim een jaar hier mee te lezen, toch maar eens besloten om eens een lesje te nemen...

Financieel technisch gezien hoopte ik het niet leuk te vinden, zodat ik geen bakkie hoef te kopen...

Na vanmorgen moet ik opeens toch maar heeeeeeel hard sparen :( :P *D

Rob bedankt voor de introductie!! :W
 
Hmm, je hebt er weer een slachtoffer bij *O*
Na ruim een jaar hier mee te lezen, toch maar eens besloten om eens een lesje te nemen...

Financieel technisch gezien hoopte ik het niet leuk te vinden, zodat ik geen bakkie hoef te kopen...

Na vanmorgen moet ik opeens toch maar heeeeeeel hard sparen :( :P *D

Rob bedankt voor de introductie!! :W

GRAAG GEDAAN *D
 
"Hoe zijn jullie aan het zijspan verslingerd geraakt?"


Nog niet.


Maar.... Ik heb Nederland al in alle 4 de windrichtingen doorkruist om allerlei min of meer niet geheel sporende figuren van wat oud ijzer eo onderdelen af te helpen... O-) ....en ondervind dusdanig veel spontaan aangeboden hulp dat ik niet meer terug durf ....

en ik ben bang dat ze niet rusten voordat er pic's bestaan van een Baksteen rijdend met 3 wielen tegelijk... :X :X :X


En die gaan er komen !!! alleen al de voorbereidingen en het ontmoeten van al die vreemde vogels maken het meer dan de moeite waard, nu straks het rijden zelf nog ondervinden ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan