Hoe zijn jullie hier op dit Forum gekomen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yo hiero netzo, vroeger kwam ik wel eens op motornet.nl, maar toen eens in een topic dit forum ter sprake kwam ben ik metteen gaan kijken, en blijven hangen.
Motornet.nl kom ik nu nooit meer.

Werd een beetje rustig op motornet.nl. Ben toen ook maar gevolgd.
 
word lastig om hieruit een conclusie te trekken voor reclame

misschien een banner op tweakers (krijg je denk ik niet voor elkaar)

verder blijkt dat de startpagina link ook zijn vruchten afwerpt, toch geinig om dat te zien


SPAMMEN op alle andere forums/fora })
 
misschien een banner op tweakers (krijg je denk ik niet voor elkaar)

Tss, de beste reclame is nog steeds de onbestaande reclame. Iedereen komt ooit wel eens een linkje ofzo tegen en als ze\'t dan intressant vinden blijven ze vast wel even hangen.

Op t.net reclame maken is vrij nutteloos lijkt mij. Daar ga ik namelijk in de meeste motor-topics effe lopen spammen met aangepaste subtitle (ding onder icon) en signature (ding onder elke post) ;)
 
Tss, de beste reclame is nog steeds de onbestaande reclame. Iedereen komt ooit wel eens een linkje ofzo tegen en als ze\'t dan intressant vinden blijven ze vast wel even hangen.

Op t.net reclame maken is vrij nutteloos lijkt mij. Daar ga ik namelijk in de meeste motor-topics effe lopen spammen met aangepaste subtitle (ding onder icon) en signature (ding onder elke post) ;)

zou je gelijk in kunnen hebben, maar aan de andere kant zijn er wel veel mensen van GOT afgekomen en blijven hangen
 
Ik was volgens mij bij de allereerste mensen op dit forum?? Het wordt nu best wel groot.. Petje af voor Duderuud en BertV, want volgens mij zijn zij de grondleggers. :}
 
[me]Revolution heeft nog wel enkele keren gepost in het motortopic op GoT maar had toen nog niet de intentie om te gaan starten met motorrijles. |( :P [/me]
 
Idd, Pooh is de veroorzaker van dit hele gebeuren.

Een ereplaatsje voor Pooh ! :}
 
Ik werd getipt door de uitzending van Corné Klein. Werkt wel zo\'n uitnodiging, nadat je een BN-er hebt afgezeken.

Misschien moeten we eens een topic openen over een andere bekende nederlander, bijvoorbeeld Ron Brandsteder of Marco Bakker. Stof genoeg.
 
Ik werd getipt door de uitzending van Corné Klein. Werkt wel zo\'n uitnodiging, nadat je een BN-er hebt afgezeken.

Misschien moeten we eens een topic openen over een andere bekende nederlander, bijvoorbeeld Ron Brandsteder of Marco Bakker. Stof genoeg.

Ron Brandsteder ??? en dan zeker in een uitzending van hem komen en het ff rechtzetten .... lijkt me lachen zeker in de Andre van Duin/ Ron Brandsteder show :r :r :r :r :r

edit: ik zal het iets beter benadrukken wat ik bedoel


 
Laatst bewerkt:
Ik werd getipt door de uitzending van Corné Klein. Werkt wel zo\'n uitnodiging, nadat je een BN-er hebt afgezeken.

Misschien moeten we eens een topic openen over een andere bekende nederlander, bijvoorbeeld Ron Brandsteder of Marco Bakker. Stof genoeg.

Volgens mij spoor jij niet helemaal goed meer! ;)
;( ;( ;(
 
Via jouw, slimmerd! :P
(bij een feestje in een cafe, called De Klok, 22-12-01)

Dus bij deze de reclame boodschappen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan