Hoe zit dat nou met viper dempers?

82dt

MF veteraan
26 apr 2004
1.305
2
Adegem, BELGIE
Hoe zit dat nou met de goedkope viper dempers?
Ik hoor van iedereen dat ze een goed geluid hebben en ze zijn natuurlijk heel mooi maar, 'does beauty has it price'...

M.a.w. wat zijn de nadelen van deze dempers? Ik ben op zoek naar een leuke demper voor m"n honda cbr 600 pc31. Deze dempers spreken me wel aan aangezien je voor de nieuwprijs ervan al goed moet zoeken naar een tweedehands demper van een groter merk.

Weet er trouwens iemand waar de geluiden te beluisteren zijn?
Kent er iemand beowuld uitlaten en blueflame? Hoe liggen die qua prijs / kwaliteit... :?

Hope to hear from you guys very soon. :]
 
Ik had een viper RVS demper en die roeste..

Hij klonk wel aardig, geen idee hoe die het op de testbank deed (was mijn eerste fiets waar die op zat, fzr600 :] )


Ik zou liever een 2e hands uitlaat van een groter merk kopen, ff zoeken en je vind hele nette dempers.
 
Ik had zelf liever ook een devil of bos uitlaat gestoken maar ik denkt dat de prijs dan nog hoger uitkomt dan een nieuwe viper.
De meeste tweedehands zaken vragen zo'n 200 a 250 euro zonder link-pipe...
Ik heb al op "www" iemand gevonden die leo's verkoopt voor 250 euro nieuwprijs. Da's ook niet zo veel dacht ik...

Is wel in een online shop en in duitsland...
 
Ik had zelf liever ook een devil of bos uitlaat gestoken maar ik denkt dat de prijs dan nog hoger uitkomt dan een nieuwe viper.
De meeste tweedehands zaken vragen zo'n 200 a 250 euro zonder link-pipe...
Ik heb al op "www" iemand gevonden die leo's verkoopt voor 250 euro nieuwprijs. Da's ook niet zo veel dacht ik...

Is wel in een online shop en in duitsland...


dat is toch geen probleem. Zet het www adres hier ff neer, wie weet heeft een ander er nog wat aan O-)
 
Ik heb een viper onder mijn pc25 hangen en tis een puik pijppie. Geluid is lekker en niet té, of de prestaties er beter op worden kan ik niet zeggen. Roesten doet hij (nog) niet......
full
 
Ik weet nu zelf die verdomde site niet meer te vinden, heb hem gevonden via ebay.com, was een duitser, ze gaven 2 jaar garantie en vroegen ongeveer 250.

Waar heb je die viper uitlaat gekocht? Er bestaat geen officiele site van viper uitlaten, of wel?
 
Deze is gekocht door de vorige eigenaar. Maar volgens mij komt hij bij Kalsbeek in zwolle wel. (www.kalsbeekmotoren.nl) ze kunnen hem altijd bestellen
 
ik heb een x een viper demper voor mijn zxr gekocht op een motorbeurs. Geluid was mooi, niet overdreven. Het geluid werd wel langzamerhand steeds iets harder moet ik zeggen (verbranden van dempwol waarschijnlijk).

Toen heb ik alle dempwol er uit gerukt, nu maakt ie wel een lekkere sound :)

goed pijpje voor z'n geld hoor! niks over te klagen!! En roesten kan die niet, tis aluminium :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan