Hoe zit het met de peekaa's van een Blackbird?

jij kan makkelijk lulluh zonder vriendin :)
zo werkt dat niet.... :)

we leven niet allemaal to the max... })

Ook toen ik nog wel een meissie had ging het ongeveer zo...ze ging gewoon mee...vond het ook wel leuk...ze is ook 2 dage mee gegaan naar de eifel en ik wheelyde ook met haar achterop...alleen stoppies vond ze wat minder, maar daar had ik mn zusje voor :P
 
Er zal wel een vvvvvvreemde hhhhobbel in de wwwwweg gezeten hebben.
Nog eens proberen,Flappie?
Race jij op zout vlaktes of zo :? :? .
Heb zelf bij een hobbel trouwens ook last dat m'n voorwiel omhoog komt, het zal me echter niet zomaar verrassen.
Een R1 zou natuurlijk sneller moeten zijn, maar dit is blijkbaar zo moeilijk dat het (haast) nooit lukt.
Heb het op de eerste meters iig nog nooit verloren tegen verschillende motoren.
Ik ben wel van mening dat een BB of Busa sneller wegsprint dan b.v. een R1.
 
Ik kan bevestigen dan SV BOB er snel is bij het stoplicht, maar mogelijk ligt dat toch meer aan hem. Op mijn oude GSX-R600 was 'ie ook sneller dan ik op zijn SV.
 
Test 1999 Blackbird weekblad motor.

0-100 2.4 sec
0-150 4.7 sec
0-200 8.7 sec

0-400 m 10.6 sec 217 km/u (internet)
0-1000 m 19.4 sec 259 km/u (internet)
(http://home.wish.net/~dvrijn/ray3/ray3.htm)

Top 280 teller geeft 310 aan.


Test 2002 GSX-R1000 Moto 73

0-100 3.0 :(
0-150 4.9 :(
0-200 7.5 :}

0-400 m 10.2 sec 229 km/u :}
0-1000 m 18.8 sec 269 km/u :}

Top 284 teller geeft 299 aan :}

Eigenlijk gaat het nergens over, maar ja het is leuk voor de borrelpraat....
 
Laatst bewerkt:
Misschien valt het mij als enige op, en het zal dan misschien onzin zijn, maar ik heb al meerdere keren het idee gekregen dat het blad motor wat snellere cijfers neerzet als Motor73. Het lijkt mij dus het beste om de cijfers uit hetzelfde blad met elkaar te vergelijken, helaas is dit natuurlijk niet altijd mogelijk.
 
het voordeel is weer dat mijn voortrein zwaarder is...waardoor je weer harder op het gas kan...

dus die theorieen..daar geloof ik niet meer in...
dhr redgixx weegt weer wat zwaarder als ik...dus dat voordeel heb ik dan weer...

t zal om het even zijn denk ik...

blijft leuk ...dit... :)

Ik laat mijn portemonaie wel thuis dan zijn we even zwaar 8-)
 
goed hoor dit... :)

hey guys hebben jullie dit gelezen...alleen tot 200 heb je een sec. voorsprong :)

Test 1999 Blackbird weekblad motor.

0-100 2.4 sec
0-150 4.7 sec
0-200 8.7 sec

0-400 m 10.6 sec 217 km/u (internet)
0-1000 m 19.4 sec 259 km/u (internet)
(http://home.wish.net/~dvrijn/ray3/ray3.htm)

Top 280 teller geeft 310 aan.


Test 2002 GSX-R1000 Moto 73

0-100 3.0 :(
0-150 4.9 :(
0-200 7.5 :}

0-400 m 10.2 sec 229 km/u :}
0-1000 m 18.8 sec 269 km/u :}

Top 284 teller geeft 299 aan :}

Eigenlijk gaat het nergens over, maar ja het is leuk voor de borrelpraat....
 
Test 1999 Blackbird weekblad motor.

0-100 2.4 sec
0-150 4.7 sec
0-200 8.7 sec

0-400 m 10.6 sec 217 km/u (internet)
0-1000 m 19.4 sec 259 km/u (internet)
(http://home.wish.net/~dvrijn/ray3/ray3.htm)

Top 280 teller geeft 310 aan.


Test 2002 GSX-R1000 Moto 73

0-100 3.0 :(
0-150 4.9 :(
0-200 7.5 :}

0-400 m 10.2 sec 229 km/u :}
0-1000 m 18.8 sec 269 km/u :}

Top 284 teller geeft 299 aan :}

Eigenlijk gaat het nergens over, maar ja het is leuk voor de borrelpraat....
idd gaat nergens over
wel gek dat met dragracen er dan geen blackbirds zijn die aan de top staan.
Alle dragracers zijn opgefokt en een BB zal sneller zijn zonder :? net echt dus ;)
 
dragracen gaat van 0 tot 400 in 5 sec ofzo...


idd gaat nergens over
wel gek dat met dragracen er dan geen blackbirds zijn die aan de top staan.
Alle dragracers zijn opgefokt en een BB zal sneller zijn zonder :? net echt dus ;)
 
dragracen gaat van 0 tot 400 in 5 sec ofzo...
met mijn fiets kan ik ook dragraces meedoen, dan zal ik rond de 0-100 op de 3.0 sec zitten en de 1/4 mijl net boven de 10 secs op een goeie 200 km/h

de tijden die jij noemt zijn uit de Pro klasses voor methanol auto's a 3300 PK en een inhoud van 8 liter of meer
 
Iedereen die het verhaal van SV Bob niet gelooft over het met z'n sv-tje eruit trekken van 150+ pk fietsen maakt dezelfde fout als de jongens die het al eerder probeerden tegen hem..... (oei oei was wel ff pijnlijk...... *D )

Zeg maar gewoon dat ie er dom veel talent voor heeft, want hij kan het op elke motor.

Ik heb het meerdere malen zelf gezien en tot een kilometertje of 100/120 per uur rijdt ie voorop. Dat ie daarna met 40 km/h per uur keihard voorbij geknald wordt moge duidelijk zijn ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan