Hoe zit het met de peekaa's van een Blackbird?

Op woensdag 12 juni 2002 22:58 schreef Fastnappie het volgende:

de gsxR1000 reed mij door zijn roekeloze gedrag toch los...haalde op het nippertje een paar autoos in...zodat ik niet meer kon aansluiten...

Wat was het ook al weer :?
Iedereen die je inhaalt rijdt aso en alles wat je zelf inhaalt rijd te traag ;)

blackbird/gs500e = 140/43 = 3,25 snif ;(
 
Wat was het ook al weer :?
Iedereen die je inhaalt rijdt aso en alles wat je zelf inhaalt rijd te traag ;)

:^ ik dacht nu juist hetzelfde te lezen... die GSXR1000 reed dus gewoon "beter" als jij met je Blackbird (met wat er hier meestal onder "beter" verstaan wordt)
 
GSX-R1000 heeft (bij sommige) zo'n 146-148 pk aan het achterwiel. (heb een dyno liggen van een maatje van me) liep een geijkte top van bijna 300 km/h op de bank (geen weerstand) maar toch)

Ik geloof toch dat een GSX ff harder loopt op alle fronten dan een BB. heel misschien 0-100 dat een BB wint door een wat zwaardere voorkant heowel dat van een GSX ook mooi in balans is

Ik ben erg benieuwd })
 
---------------------------------------------
Op woensdag 12 juni 2002 22:58 schreef Fastnappie het volgende:

oja...en de gsxR1000 op topsnelheid ook ,paar dagen geleden nog op de A9...(ik zat op 300 hij op 285/290 denk ik) :) ik heb dat verhaal hier maar niet geschreven...anders ben ik weer meteen een opschepper......(ja...jullie kunnen veel harder over de ring en b258 :)

de gsxR1000 kon wel VEEEEEEL later in de ankers! ik was al aan het remmen op de afslag heemskerk en hij dook me rechts voorbij...ik dacht dat haalt hij niet...en ja hoor hij haalt de bocht perfect...

de gsxR1000 reed mij door zijn roekeloze gedrag toch los...haalde op het nippertje een paar autoos in...zodat ik niet meer kon aansluiten...

weg was meneer gixxer...
ik de achtervolging toen ook maar gestaakt...
------------------------------------------------
Nadat Fastnappie door het gras had gereden omdat ie de bocht niet meer haalde...... ;)
 
ff reageren, Mijn Black Bird 2001 met Bos dempers en powercommander en K&N Filter 138 ah/a wel 112Nm ah/a.

Mijn huidige Gixxer 148,5 ah/a met laser HotCam en K&N :} :} :} :}
 
En een R1 vergeten!
RedBulman kon ik van wegrijden,dus jou helemaal.
Er zat achteraf 1 inlaat niet goed gemonteerd,dus ook Gerco kan lachen......

hèhè, hij leeft nog :9

En Pork, met jouw in de buurt moet ik altijd lachen dus ik zal je niet ontlopen ;)

Leuk weer een pittige reactie van je te mogen vernemen :z
 
kom maar gix...ik lust je rauw...
met je achterwiel pekaas..!! ;)

je mag naar me achterlicht staren :)

Hou dat biertje maar :+
Spaar maar verder voor de Powercommander en kom het dan maar een keer proberen op een echt recht stuk op de autobahn :P :P :P :P :P
 
en ik heb geen powercommander nodig om de sprint te winnen... :)

ennuh...als je wel wint...respect hoor :)
en dan zal ik volgen... :)
 
En dan al jullie rond de 290 rijden staat NARE OME AGENT TE WACHTEN en dan rijd er ook nog een 911 turbo naastje die harder kan... is dat nou ff lullig... ;( ;( ;( en dat word je gsx en bb inleveren hehehe... en dan kan je jezelf wel |( koppen.. daar gat je motor van €14000,-
 
Hou dat biertje maar :+
Spaar maar verder voor de Powercommander en kom het dan maar een keer proberen op een echt recht stuk op de autobahn :P :P :P :P :P


Op donderdag 13 juni 2002 21:30 schreef Rieju125 het volgende:
En dan al jullie rond de 290 rijden staat NARE OME AGENT TE WACHTEN en dan rijd er ook nog een 911 turbo naastje die harder kan... is dat nou ff lullig... ;( ;( ;( en dat word je gsx en bb inleveren hehehe... en dan kan je jezelf wel |( koppen.. daar gat je motor van €14000,-

Waar heb jij het over???? |( |( |(

Autobahn is Duits, snappie? En er zijn Autobahnen waar geen snelheidslimiet is, snappie?? |( |( |( |( |( |( |( |(

Daar rijdt oom agent gewoon mee en die Porsche laten we gewoon voorbij blazen :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan