Hoe zit het met de peekaa's van een Blackbird?

Reneee

MF'er
6 okt 2001
67
0
Winterswijk
Hoi, zomaar ff een vraag...

In den beginne had een blackbird 164 pk, maar nu heb ik al eens ergens zien staan dat een blackbird 'nog maar' 150 pk had en nog later 136 pk...
Wat is het verhaal wat hier achter zit?

Mazzel René (en Pieter, denk ik ?)
 
In sommige landen om ons heen kan je motoren in 2 versie's krijgen, vol vermogen en iets van 100/110pk, dit ivm met verzekering, voor vol vermogen waren die heeeel duur.
 
Ik meende dat de BB met carbs 164 PK had en die met injectie (2000 en later dacht ik) 152 PK ofzo.
 
Is 30 PK aan transmissie verlies niet wat overdreven??? Dan vraag ik me af waarmee die versnellingsbak gesmeerd wordt...
 
Nou, een Blackbird verliest echt geen 30 pk.

Een V-max heeft altijd nog een cardan, en daar gaat behoorlijk wat verlies in zitten.
 
Bij Ruud Frederiks stond er 1 op de bank en had er 140 op het a/w
Maar een maat van mij had er 146 a/w maar met open pijpen de carb verie
Die hij nu heeft met injektie kijkt hij alleen maar naar het verbruik 1/12 |) met rustig rijden in verhouding met de carb versie 1/15
In dezelfde omstandigheden
Dan word je toch genaait of niet :(

Hij word nu verstandig en gaat kijken voor een ZX12
 
nou komt ie...

carbs versie vanaf '96 tm '99 164pk.
injectie vanaf 99 tm 02 164pk.

maakt niks uit dus...
alleen als je 152 pk ziet staan zijn het din/pk's dus volgens mij hebben ze dat veranderd. en blijft het vermogen hetzelfde...

marc1100xx heeft een 2001 model en die heeft 152pk...ik geloof niet dat ze er 12 pk hebben afgesnoept bij die nieuwe modellen.

de meting zal wel anders zijn...

ik heb nu remus pijpen erop dus misschien dat ik nu 168 pk op de krukas heb....nu nog sparen voor de powercommander... :)

Ik wacht op een reactie van Fastnappie :P
 
140 pk op het achterwiel dat klopt wel...
(standaard uitvoering...)inj.en carbs versie.
 
je hoeft je zoiezo geen zorgen te maken, met een blackbird trek je iedereen eruit (vanaf stilstand)... }) }) }) }) })

-nou dudez in de aanval ;)

oja...en de gsxR1000 op topsnelheid ook ,paar dagen geleden nog op de A9...(ik zat op 300 hij op 285/290 denk ik) :) ik heb dat verhaal hier maar niet geschreven...anders ben ik weer meteen een opschepper......(ja...jullie kunnen veel harder over de ring en b258 :)

de gsxR1000 kon wel VEEEEEEL later in de ankers! ik was al aan het remmen op de afslag heemskerk en hij dook me rechts voorbij...ik dacht dat haalt hij niet...en ja hoor hij haalt de bocht perfect...

de gsxR1000 reed mij door zijn roekeloze gedrag toch los...haalde op het nippertje een paar autoos in...zodat ik niet meer kon aansluiten...

weg was meneer gixxer...
ik de achtervolging toen ook maar gestaakt...

exception:
hayabusa
zx12-r
en de duc 996 van redbullman dat vond ik iets minder...(maar wel respect toine :}

nee niet stoer..niet bravoer...was gewoon een moment opname op de A9... :)

:)
 
tis nu een kwestie van de reacties afwachten....

LCB?
mar1tin?
martinweb.nl?
muis?

dit wordt leuk :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
 
Vraag maar eens aan Niels of Nitromax hoeveel zij verliezen op in hun V-maxxen aan vermogen.
145 PK en aan het eind 110 ongeveer nog maar
komt omdat dat ding cardan aadrijving heeft en 2 haakse overbregingen er dus in zitten
maar die 145 komt ook wel aan het achterwiel hoor :P ( ff paar nachies slapen )
 
Hey Napperd...dan wil ik jou Redgixx eruit zien rijden op een stoplichtsprint en op topsnelheid...als het je lukt krijg je een biertje van me *D
 
is goed... :)

ik wil wel een sprintje trekken tegen gerco... :)
roept u maar... :)
 
En een R1 vergeten!
RedBulman kon ik van wegrijden,dus jou helemaal.
Er zat achteraf 1 inlaat niet goed gemonteerd,dus ook Gerco kan lachen......
 
redbullman...en ik was geen stoplicht sprint...we reden ergens al 140 ofzo...
en toen gingen we hakken...

ik denk de vmax van nitromax dat dat ook wel zeuren wordt hehehe.... :}
En een R1 vergeten!
RedBulman kon ik van wegrijden,dus jou helemaal.
Er zat achteraf 1 inlaat niet goed gemonteerd,dus ook Gerco kan lachen......
 
Terug
Bovenaan Onderaan