Hoe zit het met de WHEELIES ?

Staande wheelie, zoals je altijd in die Fast bikes vids enzo ziet...wheelieën, dan gaan staan...heel simpel (uit te leggen)! :)
 
Whahaha
LOL
in je zadel zit je...en als je niet op je zadel zit sta je...nou...en als je een wheely maakt, terwijl je niet in je zadel hangt, sta je toch? dat noemt men logischerwijs een staande wheely, omdat het geen zittende wheely is... :+
 
OK, duidelijk.

Is dat dan niet makkelijker? Kan je je gewicht beter naar achteren brengen.

Geen ervaring met wheelies '( , maar dat wisten jullie al ;)
 
OK, duidelijk.

Is dat dan niet makkelijker? Kan je je gewicht beter naar achteren brengen.

Geen ervaring met wheelies '( , maar dat wisten jullie al ;)

het is niet makkelijker en niet moeilijker, tis maar net wat je gewent bent
;)
 
ik vind het wat moeilijker dan normale wheelies omdat je minder contact met de motor hebt en dat het daardoor moeilijker is om de hoogte van je bike te bepalen
 
ja maar jij hebt een supermotard ;)

is veel makkelijker :+


GRAPJE!!

Ja dennis SOL is er ook nog jongens!!
Dat word een grote wheelie groep
 
oh trouwens redbullman is een supermotard aan het bouwen en rico heeft ook een supermotard dan kunnen we ook een motor-forum supermotard wheely klasse maken toch ?
 
ja maar jij hebt een supermotard ;)

is veel makkelijker :+


GRAPJE!!

Ja dennis SOL is er ook nog jongens!!
Dat word een grote wheelie groep

Dan heb jij nog nooit foto's van mij gezien....
Speciaal voor Jack-ass
yamaha_fzs1000fazer_54.jpg

misc.php

misc.php
 
Ik heb hem al geregeld op 215 gehad en dan bedoel ik niet mijn bandenspanning

maar hier in de regio is redbullman the true wheelyking hij wheelied met alles van een elektrische step tot een ktm het maakt niet uit als het twee wielen en een motor heeft kan er mee gewheelied worden
je weet toch wel dat jou teller een beetje afwijkt }) }) }) }) })
als ik achter je rijdt kom je rond de 200 neer .
en met jouw er op loopt hij net 230 :z :z
maar in ieder geval maakt je te maximaal gebruik van je vermogen want na de 200 is de koek toch op :? :?
en niet zo vleien joh 8-) 8-)
 
je weet toch wel dat jou teller een beetje afwijkt }) }) }) }) })
als ik achter je rijdt kom je rond de 200 neer .
en met jouw er op loopt hij net 230 :z :z
maar in ieder geval maakt je te maximaal gebruik van je vermogen want na de 200 is de koek toch op :? :?
en niet zo vleien joh 8-) 8-)

lees ik hieruit dat het een powerwheelie is?
niet in het evenwichts punt?
;)
 
Valt wel mee....doe je nog steeds aardig wat km's mee....en dan nog...die krengen kosten nix...naja, nix, voor mn R1 kosten ze 70 euro ofzo...en een uurtje sleutelen en je bent klaar....vind ik reuze meevallen...

Nu heb je het wel over alléén de gevoerde platen, die zijn idd niet zó duur, wanneer echter je stalen platen blauw en/of krom zijn en vervangen moeten worden ziet het prijskaartje er heel anders uit! (Dénk ik iig., weet niet wat die voor R1 kosten?)
:]
 
Nu heb je het wel over alléén de gevoerde platen, die zijn idd niet zó duur, wanneer echter je stalen platen blauw en/of krom zijn en vervangen moeten worden ziet het prijskaartje er heel anders uit! (Dénk ik iig., weet niet wat die voor R1 kosten?)
:]

Of een ingeslagen koppelingshuis, dat zal ook niet goedkoop zijn.
 
Op Dinsdag 12 februari 2002 23:50 schreef GuZ het volgende:je begrijpt het echt niet he?
als jij een auto met een wheelie passeert, ben je die in een nanoseconde voorbij hoor... en natuurlijk kijk je ver vooruit of je inhaalactie nog problemen kan opleveren... of ben je dat deel van je motorrijles nu alweer vergeten?

Wanneer we een gemiddelde autolengte stellen op 4 meter gaat men die dus met 40000km/sec voorbij, en dat terwijl we maar 120 km/h mogen!
Stel voor dat we Guzz tot wheelykoning van het M-F benoemen :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan