Hoe zit het met de WHEELIES ?

WHEELY-FREAK

Die hard MF'er
8 feb 2002
286
0
Mijn grootste verslaving is het maken van wheelies ik ben benieuwd hoe het bij jullie met de wheelies zit
mijn record staat op bijna 2 kilometer met een eindsnelheid van 220 km/u ( toch niet slecht he voor een ss )
 
Heb zaterdag voor het eerst onbedoeld het voorwiel los gekregen. Lijkt me echt gaaf om goed te kunnen wheelien, alleen ben ik nu nog te schijterig. Dus ik hou het maar bij toppen en het oefenen van stoppies :)
 
Ik krijg hem nog niet van zijn 2 naar zijn 3 zonder hem neertezetten... maarja ik ben ook pas 19 (bijna 20 nog 1 week) en heb alleen maar steeds motors van mijn ex werkgever (....) geleend. Maar eind April me eige Bike en dan mooi elke dag oefenen.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tja ik vind niet erg als er wat gebeurde werd bedrijf aansprakelijk gesteld en ze vertrouwde me gewoon dat ik normaal rijd en niet alles probeer })
 
Tja ik vind niet erg als er wat gebeurde werd bedrijf aansprakelijk gesteld en ze vertrouwde me gewoon dat ik normaal rijd en niet alles probeer })

Bedrijf aansprakelijk? "Ja meneer de verzekeringsagent, ik weet dat die jongen eigenlijk niet op die motor rijden mag, maar die schade die betaalt u toch wel gewoon?". Wat denkie dat de verzekering dan zegt? En vervolgens: wat je (ex)baas zegt, als blijkt dat je hem loopt te naaien?

Leer nou effe goed gewoon rije en dan pas wheelies enzooooo....niet dat ik denk dat je niet kunt rijden, maar neem een beetje verantwoordelijkheid aub.
Ik zou niet graag omgereden willen worden door iemand die effe een zware fiets van zijn werkgever leent en daar als eerste mee probeert te wheelien omdat dat zo cool is...
 
Laatst bewerkt:
Bedrijf aansprakelijk? "Ja meneer de verzekeringsagent, ik weet dat die jongen eigenlijk niet op die motor rijden mag, maar die schade die betaalt u toch wel gewoon?". Wat denkie dat de verzekering dan zegt? En vervolgens: wat je (ex)baas zegt, als blijkt dat je hem loopt te naaien?

Leer nou effe goed gewoon rije en dan pas wheelies enzooooo....niet dat ik denk dat je niet kunt rijden, maar neem een beetje verantwoordelijkheid aub.
Ik zou niet graag omgereden willen worden door iemand die effe een zware fiets van zijn werkgever leent en daar als eerste mee probeert te wheelien omdat dat zo cool is...

:^ IDD. !

:^ Doettut nie
:^

Zó wel dus, lastig :?
 
Laatst bewerkt:
Bedrijf aansprakelijk? "Ja meneer de verzekeringsagent, ik weet dat die jongen eigenlijk niet op die motor rijden mag, maar die schade die betaalt u toch wel gewoon?". Wat denkie dat de verzekering dan zegt? En vervolgens: wat je (ex)baas zegt, als blijkt dat je hem loopt te naaien?

Leer nou effe goed gewoon rije en dan pas wheelies enzooooo....niet dat ik denk dat je niet kunt rijden, maar neem een beetje verantwoordelijkheid aub.
Ik zou niet graag omgereden willen worden door iemand die effe een zware fiets van zijn werkgever leent en daar als eerste mee probeert te wheelien omdat dat zo cool is...


Ik doe geen wheelies omdat ik het cool vind..
Vind het zelf erg leuk om te doen het is erg verslavend..

En ik kijk heus wel wat ik doe..

En over me rijden kan je pas oordelen als je me hebt zien rijden. :(
Je weet ook helemaal niks over mij :(

En bij schade zou het bedrijf moeten betalen..

En hoezo ik loop te naaien?? :(

Als we achter het bedrijf met een demo motors samen naast mekaar (Andere collega) een wheelie trekken. Denk dat die dat wel weet. Gebeurt immers ook met de motor van de klant :? al is dat niet altijd express


MAAR JA WE ZULLEN VAN DE ZOMER WEL ZIEN!!!!

dan mag je opnieuw je oordeel uitbrengen
kan ik je ook nog eens wat meer vertellen over mezelf
 
Op Maandag 11 februari 2002 16:11 schreef jackass het volgende:Ik doe geen wheelies omdat ik het cool vind..
Vind het zelf erg leuk om te doen het is erg verslavend..

En ik kijk heus wel wat ik doe..

Geloof ik wel.

En over me rijden kan je pas oordelen als je me hebt zien rijden. :(
Je weet ook helemaal niks over mij :(

Daarom zei ik dus: ik geloof wel dat je kunt rijden.

En bij schade zou het bedrijf moeten betalen..

Ja maar doet je baas dat ook werkelijk?

En hoezo ik loop te naaien?? :(

Lees onderstaand bericht (van jezelf):
Tja ik vind niet erg als er wat gebeurde werd bedrijf aansprakelijk gesteld en ze vertrouwde me gewoon dat ik normaal rijd en niet alles probeer

Valt wheelies maken onder normaal rijden bij die ex-baas van je?

Als we achter het bedrijf met een demo motors samen naast mekaar (Andere collega) een wheelie trekken. Denk dat die dat wel weet. Gebeurt immers ook met de motor van de klant :? al is dat niet altijd express

Lekkere baas als hij toestaat dat je dat met demomotoren en motoren van klanten doet.

MAAR JA WE ZULLEN VAN DE ZOMER WEL ZIEN!!!!
dan mag je opnieuw je oordeel uitbrengen
kan ik je ook nog eens wat meer vertellen over mezelf

Het was niet bedoeld om je af te zeiken, alleen een beetje verantwoordelijkheid kan m.i. geen kwaad. Niet boos :( worden!!! ;) :)
 
Ik doe dat niet met de motor van de klant..

Dat vind ik aso maar sommige deden/doen dat wel.

Wheelies heeft die nooit wat over gezegd rollingburnout vond die wel minder.

Oke ben niet boos ;)
 
eehhh, 2 keer een wheely gemaakt

eerste keer met brommer, eindigde met het
voorwiel recht op de stoeprand.. :(


tweede keer was vorige week per ongeluk op de motor.
Schat dat het ongeveer 0,5 meter was en 1 cm
boven de grond... :( :(
En ik schrok me de tering zodat ik meteen het
gas dichtgeknepen heb..
 
Terug
Bovenaan Onderaan