Hoe zit het nou met dat vermogen

hcm

MF'er
7 apr 2003
55
0
Gouda
Ik heb her en der gezocht, alle regels van minVenW uitgeplozen maar ik ben er nog steeds niet uit. Ook hier zal de vraag al veel te vaak naar voren zijn gekomen en mijn excuus voor de bij voorbaat dubbelpost...

Als je 18 bent mag je per definitie niet meer dan 25kW rijden. Ik ben 23, sta op het punt om m'n brijbewijs te halen op een 25kW fiets. Moet ik dan eerst 2 jaar op een dergelijke fiets rond toeren of vind ome sam dat ik oud en wijs genoeg ben om voor mezelf te besluiten wat ik mag... :?

Kan iemand me hier uit de brand helpen of me wijzen naar een thread waar dit allemaal fatsoenlijk staat opgeschreven?

Many many thanks!
 
Ik heb her en der gezocht, alle regels van minVenW uitgeplozen maar ik ben er nog steeds niet uit. Ook hier zal de vraag al veel te vaak naar voren zijn gekomen en mijn excuus voor de bij voorbaat dubbelpost...

Als je 18 bent mag je per definitie niet meer dan 25kW rijden. Ik ben 23, sta op het punt om m'n brijbewijs te halen op een 25kW fiets. Moet ik dan eerst 2 jaar op een dergelijke fiets rond toeren of vind ome sam dat ik oud en wijs genoeg ben om voor mezelf te besluiten wat ik mag... :?

Kan iemand me hier uit de brand helpen of me wijzen naar een thread waar dit allemaal fatsoenlijk staat opgeschreven?

Many many thanks!

Als je afrijdt op 25kw moet je 2 jaar zo rijden. Maar waarom doe je dat als je al 23 bent? :?
 
als je onder de 21 bent mag je alleen afrijden op een fiets die niet meer vermogen heeft dan 25kW of zoveel kw per kilo.

Als je 21 bent mag je op een fiets met minder dan 25kW rijden en op een fiets zonder beperkingen. Als je voor het eerste kiest geldt ook de regel dat je 2 jaar met 25kW beperking moet rijden. Als je afrijd op een fiets zonder beperking mag je overal op rijden.
 
Ja, lijkt mij alleen maar zonde van die 2 jaar! Ga je echt wel spijt van krijgen als je op een 25kw fiets af gaat rijden.
 
Waarom in godsnaam op een geknepen motor afrijden???

Is je eigen keus natuurlijk, maar het betekent inderdaad wel dat je 2 jaar op een 25 kw moet rondrijden.
 
Ja, lijkt mij alleen maar zonde van die 2 jaar! Ga je echt wel spijt van krijgen als je op een 25kw fiets af gaat rijden.
true

ik ben ook bezig met lessen en ik ga echt niet lang op een kleine motor zitten :) als je eenmaal meer hebt geprobeert wil je echt niet anders :)
 
Als je afrijdt op 25kw moet je 2 jaar zo rijden. Maar waarom doe je dat als je al 23 bent? :?

Dat begin ik me dus ook af te vragen... Ik ga er nog maar eens goed achteraan.

(Ik vraag me dus ook af waarom ik niet een jaar eerder begonnen ben, maar dat terzijde *D )
 
Terug
Bovenaan Onderaan