Hoe zorg je dat je goed zicht hebt als je een wheelie maakt?

huskybusa

MF'er
27 dec 2009
204
16
Facebook
Ben benieuwd of er mensen tips hebben hoe je vooruit kunt kijken als je een gebalanceerde wheelie maakt.
Ik weet dat het nogal wat uitmaakt op wat voor een motor je de wheelie maakt. Heb zelf ook een crosser en dan kijk ik onder mijn stuur door en dan zie ik perfect. Op de fazer 600 uit 2001 lukt me dat slecht.
Toch zijn er volgens mij zat mensen die het met een vollere kuip prima kunnen zien.
 
Links of rechts erlangs kijken idd... Andere optie is er niet lijkt me (of een groot gat in de tank / topkuip maken _O- )
 
114-107-thickbox.jpg
 
Ben benieuwd of er mensen tips hebben hoe je vooruit kunt kijken als je een gebalanceerde wheelie maakt.
Ik weet dat het nogal wat uitmaakt op wat voor een motor je de wheelie maakt. Heb zelf ook een crosser en dan kijk ik onder mijn stuur door en dan zie ik perfect. Op de fazer 600 uit 2001 lukt me dat slecht.
Toch zijn er volgens mij zat mensen die het met een vollere kuip prima kunnen zien.


achterste voren zitten :Y
 
Gewoon op je voorwiel een wheelie maken ..... houdt je tenminste het overzicht ;)

stoppie%20+%20politie.jpg
 
Ben benieuwd of er mensen tips hebben hoe je vooruit kunt kijken als je een gebalanceerde wheelie maakt.
Ik weet dat het nogal wat uitmaakt op wat voor een motor je de wheelie maakt. Heb zelf ook een crosser en dan kijk ik onder mijn stuur door en dan zie ik perfect. Op de fazer 600 uit 2001 lukt me dat slecht.
Toch zijn er volgens mij zat mensen die het met een vollere kuip prima kunnen zien.

 
Terug
Bovenaan Onderaan