Hoegee

Yoshibar

MF'er
16 mrt 2005
94
0
Rotterdam e.o
Hey allemaal,

ik ben sinds maart dit jaar de trotse eigenaar van een Yoshi. Heb ik moeten kopen nadat ik m'n vorige Bull total loss heb gereden. Was geen twijfel over mogelijk, wat een heerlijke fiets is dit toch!!! :9 .
Heeft een van jullie ervaring met het afstellen van de motor bij Hoegee?ben best benieuwd wat zoiets doet en wat het kost....
 
hij is niet slecht, maar wel veeeel te duur. Ik ga zelf altijd naar Dolf van den Heuvel. Deze man is minstens zo goed, en is een stuk goedkoper. Het valt mij op dat hij ook beter kan verwoorden wat hij met je fiets doet.
 
hij is niet slecht, maar wel veeeel te duur. Ik ga zelf altijd naar Dolf van den Heuvel. Deze man is minstens zo goed, en is een stuk goedkoper. Het valt mij op dat hij ook beter kan verwoorden wat hij met je fiets doet.

Vertel dan ook ff wat jij veel te duur vind?

Ik heb mijn Gixxer 750 k4 voor ik geloof 89 euro ofzo dmv de Yoshibox bij Hoegee laten afstellen. Komt neer op ongeveer het volgende:

- 1 run om te kijken hoe hij staat.
- 1 run om beetje bij te stellen.
- 1 run om ff fijn te stellen.
- 1 run om te kijken offie goed staat.

Heel snel klaar, maar vond het de moeite zeer waard. Lage toeren was nogal aan/uit. Nu veel soepeler.
 
Vertel dan ook ff wat jij veel te duur vind?

Ik heb mijn Gixxer 750 k4 voor ik geloof 89 euro ofzo dmv de Yoshibox bij Hoegee laten afstellen. Komt neer op ongeveer het volgende:

- 1 run om te kijken hoe hij staat.
- 1 run om beetje bij te stellen.
- 1 run om ff fijn te stellen.
- 1 run om te kijken offie goed staat.

Heel snel klaar, maar vond het de moeite zeer waard. Lage toeren was nogal aan/uit. Nu veel soepeler.

Dat kost maar 50 euro bij Hilltech. Maar vooral de duidelijke uitleg maakt het verschil.
 
Terug
Bovenaan Onderaan