Hoekstra Motoren in Oosterwolde

Klaas1984

MF veteraan
28 sep 2005
3.947
0
Iemand bekend met deze zaak, Hoekstra Motoren in Oosterwolde?

Graag zie ik hier wat reacties van mensen die daar goede / slechte ervaringen mee hebben.
Of hoe deze motorzaak in de buurt bekend staat.

Heb daar een mooie fiets gezien, en nu toch ook even weten hoe het bedrijf zelf is :)


Alvast bedankt.
 
Laat het niet teveel afhangen van meningen van mensen die je niet kent ;)
 
Nee, heb ik al eens gehad met een bedrijf in Venray, Limburg.
Zelf woon ik in Den Helder en zou daar voor een R6 gaan kijken.

Ik hoorde onwijs veel en alleen maar positieve reacties over dit bedrijf terwijl puntje bij paaltje kwam.....
Op de foto stond een originele R6 van 2007, terwijl er een dag voor ik zou gaan kijken een totaal andere fiets stond..... nouja laten we zeggen niet origineel meer.....



Maar goed, ik wil graag bij die fiets gaan kijken bij Hoekstra. Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kan niks over dit bedrijf vinden helaas....

Wil toch even weten hoe betrouwbaar deze zaak is ;)
 
Meende dat mijn collega zijn eerste fiets daar weg had, weinig mis mee. Maar met zekerheid durf ik dat niet te zeggen. :z
 
Ik moet zeggen - ik kom een beetje uit de regio, maar heb nooit van ze gehoord. Naar mijn idee een goed teken, want slechte verhalen bereikt de mens een stuk eerder dan goede :9
 
Mijn R6 2006 komt er vandaan.

Heb toen der tijd best wel wat contact gehad met hun, afstand was voor hun geen probleem om de motor te leveren. Voor de rest ik rij nu al weer een paar maanden probleem loos rond.

Ik zou daar zonder twijfel weer mijn volgende motor kopen!
 
Dag Klaas,
is al een paar jaartjes geleden, ik heb daar toen een GSX R 750 (bouwj.2000)gekocht. Prima kerel, prima zaak, geen gedoe. De man is kundig en heeft alleen heel mooi z.g.a.n. (Hoofdzakelijk sportfietsen)spul...
Succes!
 
Bedankt voor de reacties, komt toch al aardig positief over.

@ CBR: Ik heb de zwarte Daytona 675 op het oog.
 
Kom zelf uit Oosterwolde, maa zou er zelf geen motor kopen.

In het verleden wel es wat oneerlijke motoren verkocht, dat terzeide is die kerel 9 van de 10 keer kneitertje onbeleefd.

Ongetwijfeld zullen er genoeg mensen tevreden met hem zijn anders was het zaakje dr niet.
 
ik heb daar 3 jr geleden een motor gekocht .

is goed bevallen :Y

is niet de goedkoopste maar dat is je eigen keus .
 
Bedankt voor de reacties, komt toch al aardig positief over.

@ CBR: Ik heb de zwarte Daytona 675 op het oog.

Ik denk dat je voor die zwarte te laat ben ;) maar over 2 weken staat er een rode daytona 675 te koop bij Hoekstra!
 
Bedankt weer heren!

@ uhuh: Het gaat mij er om, ik koop mijn eerste fiets. Dat mag best wat kosten.
Maar dan wel een origineel NL fiets, mocht het import zijn graag onderhoudsboekjes enz erbij.
Maar hoor tot nu toe de enige negatieve reactie dus. Ik ga gewoon even een keer kijken / proefrijden.
Verder kan ik geen andere 2008 Daytona in het zwart vinden... :/
 
Bedankt voor de reacties, komt toch al aardig positief over.

@ CBR: Ik heb de zwarte Daytona 675 op het oog.

Heb je geluk want wou daar afgelopen zaterdag voor gaan. Maar kreeg een mooi aanbod op een blauwe SWA uitvoering. Heb de beste man vrijdag nog aan de telefoon gehad, motor moet in nieuw staat zijn. Is een engelse import maar dat moet geen probleem zijn. Mijn vorige Daytona was ook import en ook geen problemen mee gehad.

Er staat hier op MF ook een gele en een grijze te koop.

En je bent natuurlijk hier straks ook welkom.
Het Triumph Daytona 6xx (600/650/675) topic deel IV
 
Maatje van me heeft hem een paar dagen geleden gekocht, hij ruilt zijn eigen Daytona 675 er op in.
 
@ Pedro98: Helaas zoek ik echt een zwarte!
Zal ook eens in het topic een kijkje nemen.

@ 10o: ........... '( Dat is balen zeg!!! Hij staat nog wel steeds op de site...
 
@ Pedro98: Helaas zoek ik echt een zwarte!
Zal ook eens in het topic een kijkje nemen.

@ 10o: ........... '( Dat is balen zeg!!! Hij staat nog wel steeds op de site...

In moto73 staat dat er bij motorsport klazienaveen nog een SE te koop staat
 
Terug
Bovenaan Onderaan