Hoelang duurt het examen aan vragen?

japie 128

Rookie
23 okt 2004
15
0
Almere
Wie weet hoelang het aanvragen van het examen verkeersdeelneming in Bussum duurt.
Ik ben nl. vorige week geslaagd voor examen bijzondere verrichtingen.

Wat ik ook nog wilde vragen heeft iemand ook nog wat tips voor het af rijden in Bussum?
 
Kan je niet zeggen. Vaak kopen grote rijscholen examens vante voren in, dan ben je meestal snel aan de beurt. Ik zou je rijschool effe vragen...

btw gefeliciteerd methet eerst deel van je :] -bewijs
 
Heyyyy gefeliciteerd met je eerste deel. Ik wacht nu 5 weken op een oproep voor bijz.verr. Word voor mij ook spannend nu :) Hier bij ons, Helmond, zou het een week of 6-8 zijn volgens zeggen.
Succes met het afrijden iig :]
 
Off-topic: meld aan zo min mogelijk mensen in je directe omgeving dat je op 33 nocember :] examen hebt.
Dat voorkomt een boel goed bedoelde, examenstressverhogende ongein.

Succes en we horen het uiteindelijk wel.
 
yep, is echt een van de betere examentips voor elke stad (dus ook voor bussum): gewoon tegen zo weinig mogelijk mensen zeggen dat je op moet. en verder kun je natuurlijk altijd proberen de examniator zoek te rijden O-)
 
Dat kan je rijschool je vast vertellen ;) en anders ff opvragen bij het CBR-regiokantoor.

Dat hangt af van de plaats waar je af gaat rijden. Voor Utrecht zul je langer moeten wachten dan voor Harderwijk etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan