Hoelang een MF sticker en niet worden gespot

lordjes

MF'er
30 sep 2009
139
0
Zat eens te denken maar zelf heb ik nu 1,5 jaar een sticker op motor en ben nog niet gespot. De motor staat ook niet altijd binnen, dus dat argument kan niet worden gebruikt. Ben erg benieuwd of er meer mensen zijn die wel een sticker hebben maar niet worden gespot? En uiteraard hoelang de sticker er al zit!
 
Zelfs zonder sticker ben ik gespot :+. In mijn flat wonen dan ook 6 (of meer) MF'ers :)
 
Je bent nog maar 8 maanden, 24 dagen en 6 uren geregistreerd :?

Mar goed, ik heb je wel een keer gespot, netjes ook gemeld, met een foto erbij. Maar daar heb je niet op gereageerd...
 
Zat eens te denken maar zelf heb ik nu 1,5 jaar een sticker op motor en ben nog niet gespot. De motor staat ook niet altijd binnen, dus dat argument kan niet worden gebruikt. Ben erg benieuwd of er meer mensen zijn die wel een sticker hebben maar niet worden gespot? En uiteraard hoelang de sticker er al zit!
Misschien kan je lid worden van een club of vereniging als je aandacht te kort komt.
Andere optie is het nemen van een hond. |( |( |(
 
Laatst bewerkt:
@lordjes: is het spotten jouw reden om een MF sticker te voeren? of is dat juist de hele bedoeling van die sticker? :)
 
Laatst bewerkt:
Rijd nu 4 jaar met mf sticker en heb 3x gehad dat echt iemand naar me toe kwam en zei, gespot! Eerste keer dat dat gebeurde dacht ik bij mezelf, waar heeft mafketel het nou over..
waarschijnlijk sprak mijn gezicht toen ook boekdelen want al snel erna zei hij "je hebt toch een mf sticker?"
 
Ik vraag me altijd af wat er er nu weer los aan de motor bungelt als mensen iets door hun helm heen roepen en naar mn motor wijzen.
 
zit bijna iedere dag op me motor maar word nooit gespot

:N sticker sinds maart :W (andere motot :+ )

mensen uit nijmegen en omstreken kijk eens beter uit naar een 2006 gsx-r 1000 met berijder met wit dainese pak :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan