Hoelang hebben de brikkers hun rijbewijs al?

Lenni

MF'er
17 nov 2002
188
0
Hoogeveen
Dat is de vraag. Hoelang rijden jullie al op de motor zeg maar. Ik ben wel benieuwd naar de oudheid van de rijbewijzen. (en ook naar de leeftijd van de rijders)
Zelf 23 en heb al -8 dagen het rijbewijs. Moet 'm dus nog halen over 8 dagen. *D
 
Ben inmiddels 28, heb sinds 3 1/2 jaar het papierke en sinds drie jaar het brik 8-)
 
Heb 26 jaar rijbewijs. Motorrijden iets van 32 jaar. :) Ben nog steeds een jonge beginneling dus :]
 
'k ben 48 en heb:
28 jaar m'n rbw A (da's net zo lang als Ralfie oud (jong :? ) is.... :P )
29 jaar rbw B-E
27 jaar de rest.

Maar ja, je deed toen examen C en D in één klap in een rijtestje van 20 minuten, en "E" kreeg je er gratis bij. 'k Zou nu niet zomaar meer met een autobus of truck met aanhanger de weg op willen.
 
Ik word over een maandje 28 en heb nu bijna 3 en een half jaar mijn rbw. En sinds een jaar ben ik eigenaar van mijn brik 8-)
 
Hey Moturist, Onno wist helemaal niet wie je was :?

Is ie in de war ?

In de war ja! Onno en ik zaten in 1983 op dezelfde boot naar Israël, hij was op z'n V7 (Special?), m'n vriendin en ik met het Cali II span.

'k Heb al een tijdje terug met hem afgesproken dat hij m'n blok zal reviseren, maar ik kwam er maar niet aan toe om het uit te bouwen. Nu staat het klaar om naar hem toe te brengen, moet ik daar eerst weer tijd voor vinden |(
't Schiet niet erg op zo, maar alle goeie dingen komen langzaam, toch?
 
Ben 19 en heb mn A rijbewijs nu iets meer dan een jaar. :)
B heb ik een maandje of 16.
Motor heb ik nu 1.5 jaar ongeveer.
 
ben 22 heb mijn rbw B sinds mijn 18e en mijn A net na mijn 21e verjaardag. dus nu bijna 2 jaar 1 jaar en 10 maanden om precies te zijn. Mijn eerste motor heb ik in de week na het halen van mijn rbw gekocht
 
Op maandag 12 mei 2003 12:00 schreef moturist het volgende:'t Schiet niet erg op zo, maar alle goeie dingen komen langzaam, toch?

Vanaf volgende week is hij weer "in full effect" :)

Kan ie je blok ff fixen.
 
Ben nu 33 en heb sinds mijn 21e mijn A en B. Binnenkort ook E proberen te halen opdat ik niet z´on zware (lees dure) auto hoef te kopen om caravan te kunnen trekken.
 
Ben nu 33 en heb sinds mijn 21e mijn A en B. Binnenkort ook E proberen te halen opdat ik niet z´on zware (lees dure) auto hoef te kopen om caravan te kunnen trekken.

En nu nog een brik, niet elke BMW is er standaard één! :+
 
Ik ben 19, heb mijn motorrijbewijs al 1,5 jaar, en heb al 2 jaar een motor.
Heb mijn auto rijbewijs al 1 jaar, en zo lang heb ik ook al een auto.
 
B heb ik ruim 14 jaar
C heb ik zo'n 10 jaar
A heb ik ruim 8 jaar
m'n brikkie :9 heb ik ook ruim 8 jaar :P :P ( geslaagd, in de krant gekeken, 's avonds brikkie bekeken, volgende dag brik over laten schrijven, en toen yesss :] )
 
Ik word volgende maand 29. Heb m'n A een jaar of 3 en sinds die tijd ook 3 brikken, waarvan er één gejat is... '(
 
ben 24 jaar jong :)

op mn rijbewijs staat 04-04-1997 motorrijbewijs :} (gelijk motor gekocht)

en vanag 29-05-1998 autorijbewijs :r (moest voor werk)
 
Heb mijn A nu 14 jaar en rijd al 14 jaar brik *D
en mijn B 22 jaar
heb ook C,D en E maar dat heb ik in dienst gehaald
daarbij ook mijn chauffeurs diploma
dus ik heb eigenlijk alles ;)

En ben zelf vandaag 40 geworden
 
Terug
Bovenaan Onderaan