Hoelang kunnen we nog motorrijden?

Ze zouden eigenlijk alles wat leuk is maar moeten verbieden,wordt t vast nog gezelliger van.
Ook races e.d flauwekul en slecht voor t milieu,verhuizing e.p nodeloze verkwisting
Dat vind ik echt onzin.
De lol houdt helemaal niet op als je niet meer op benzine mag rijden. Je moet gewoon het gewoon meemaken, knop omzetten en nog meer plezier beleven aan het rijden.

Jij bent een ongelooflijke stijfkop door te blijven volhouden dat je niets anders wilt, niets anders kunt en nooit iets anders zult rijden dan benzine, benzine en benzine. Dat is ook ongeveer het enige dat je hier zegt. Je maakt het jezelf moeilijk met zo’n houding.
Niet verder kijken en alleen maar slachtoffer spelen. O, wat heb jij het erg. En het wordt alleen maar erger.

Ik heb me aan die houding geërgerd maar lees het nu toch weer omdat ik het vermakelijk begin te vinden.
 
Hoe dan ook, het gaat voor ons veranderen....en to the point: ik ga morgen een proefrit maken in een Toyota Prius.......kuch.
 
Dat vind ik echt onzin.
De lol houdt helemaal niet op als je niet meer op benzine mag rijden. Je moet gewoon het gewoon meemaken, knop omzetten en nog meer plezier beleven aan het rijden.

Jij bent een ongelooflijke stijfkop door te blijven volhouden dat je niets anders wilt, niets anders kunt en nooit iets anders zult rijden dan benzine, benzine en benzine. Dat is ook ongeveer het enige dat je hier zegt. Je maakt het jezelf moeilijk met zo’n houding.
Niet verder kijken en alleen maar slachtoffer spelen. O, wat heb jij het erg. En het wordt alleen maar erger.

Ik heb me aan die houding geërgerd maar lees het nu toch weer omdat ik het vermakelijk begin te vinden.


Kijk dat is t verschil tussen jou en mij ,dat jij dat niet accepteert is jouw probleem .
Ik maak t mezelf echt niet moeilijk ,voor mij stopt gewoon het motorrijden als ik dat elektrisch zou moeten doen ,daar heb ik geen probleem mee.
En dat heeft niets met niet met je tijd meegaan te maken voor mij is het dan klaar.
jij hebt daar een probleem mee ,dat vindt ik pas raar en dom ! jij gaat voor een ander bepalen wat hij wel of niet moet doen .
Dat jij op zo n ding wil rijden is best, prima. Maar moet een ander dat volgens jou dan ook ? je bent een beetje ziekelijk fanatiek daarin.
tot zover mijn nuttige bijdrage :W
 
ik kap er ook mee als electrisch motorrijden het enige is dat over is...
ik vind het compleet kansloze apparaten die niks meer met motoren te maken hebben...
Het zijn niets meer als achterlijke gadgets voor leernichten als je het mij vraagt..
 
ik kap er ook mee als electrisch motorrijden het enige is dat over is...
wie zegt dat electrische motoren er dan nog zijn?
voor hetzelfde geld mogen die dan niet eens meer de weg op i.v.m. de zelfrijdende auto's etc... kuch

[depri modus uit]
ik zie wel... benzine, electrisch, stoom of nucleair: keep Riding on :]
blijf op twee wielen genieten van t leven, ongeacht wat de anderen van je motor denken. :t
 
Jij hebt echt geen flauw idee wat Global Warming betekend, nietwaar?
Strenge winters zijn daarbij namelijk helemaal niet uitgesloten. Sterker nog, men verwacht dat de extreme weersomstandigheden juist extremer worden.


Wanneer was ook alweer de laatste 11 steden schaatstocht? En de 2 daar voor? En die daar voor? 8-) :+

Kom op het weer is de afgelopen jaren zo middelmatig en kwakkelig als je jezelf maar voor kan stellen. Dus hoezo in extremen?
 
En dan hebben we het nog niet eens gehad over de zelfrijdende auto's, en dat soort ongein, die dadelijk mogen aankoppelen aan het treintje auto's op de moderne snelweg.
Nou ik mag dan zeker wel aannemen dat figuren als hybride daar alleen maar nóg meer plezier aan gaan beleven, dat moderne 'rijden'...
 
yep, die zit straks met een stijve in zijn broek achter het stuur van zijn tesla rollator....
 
Ik heb dit ook eens een half jaar gedaan.
Was best heerlijk. Je hoeft de gehele dag niet na te denken en 's-avonds val je gemakkelijk in slaap zonder het gezeik en de stress van 20 man en je hoeft niet ook nog eens naar de sportschool omdat je eigenlijk de gehele dag in de sportschool loopt.
Je doet gewoon wat je moet doen en verder niets. Is het niet af, morgen weer een dag en tijd is tijd.:W

Alleen geeft het op een gegeven moment wat te weinig persoonlijke voldoening.


Als jij er écht zo over denkt ben je een intens naar mannetje.
 
En dan hebben we het nog niet eens gehad over de zelfrijdende auto's, en dat soort ongein, die dadelijk mogen aankoppelen aan het treintje auto's op de moderne snelweg.
Nou ik mag dan zeker wel aannemen dat figuren als hybride daar alleen maar nóg meer plezier aan gaan beleven, dat moderne 'rijden'...
Ik ben 100% voor zelfrijdende auto's 🤗
Maar wel op 1 voorwaarde : er moet een bed in zitten 🤩
 
ik kap er ook mee als electrisch motorrijden het enige is dat over is...
ik vind het compleet kansloze apparaten die niks meer met motoren te maken hebben...
Het zijn niets meer als achterlijke gadgets voor leernichten als je het mij vraagt..

Ondanks dat ik interesse heb in zowel klassieke als moderne (vnl race) motoren, kan ik ook nog wel aardigheid vinden in die elektrische dingen. Maar de manier waarop het door je strot gedouwd wordt wekt bij mij steeds meer weerstand op. Sterker nog ik wordt ronduit agressief als ik naar die E10 troep kijk, motorfietsen waar ik ooit in 1998 (mijn Suzuki srad 600 toen nieuw gekocht) veel belasting voor betaald heb gaan gewoon kapot van die rommel. Maar brandstof maatschappijen zijn VERPLICHT die troep te verkopen. Ja natuurlijk dan gaan je spullen vanzelf kapot waar je dus ooit belasting voor betaald hebt.....
En ook de 98 zonder E zal wel op zeer korte termijn verdwijnen, en dan heb je geen keus meer.....

En daar kan ik heel slecht tegen........
 
Ondanks dat ik interesse heb in zowel klassieke als moderne (vnl race) motoren, kan ik ook nog wel aardigheid vinden in die elektrische dingen. Maar de manier waarop het door je strot gedouwd wordt wekt bij mij steeds meer weerstand op. Sterker nog ik wordt ronduit agressief als ik naar die E10 troep kijk, motorfietsen waar ik ooit in 1998 (mijn Suzuki srad 600 toen nieuw gekocht) veel belasting voor betaald heb gaan gewoon kapot van die rommel. Maar brandstof maatschappijen zijn VERPLICHT die troep te verkopen. Ja natuurlijk dan gaan je spullen vanzelf kapot waar je dus ooit belasting voor betaald hebt.....
En ook de 98 zonder E zal wel op zeer korte termijn verdwijnen, en dan heb je geen keus meer.....

En daar kan ik heel slecht tegen........

En dat noemt men dan een vrije markt economie en democratie 🤔
Ik heb het geluk dicht bij de grens te wonen.
Ik tank mijn auto af en 100 liter aan jerrycans 98 E5 voor 1,53 euro/liter
 
Jij hebt echt geen flauw idee wat Global Warming betekend, nietwaar?
Strenge winters zijn daarbij namelijk helemaal niet uitgesloten. Sterker nog, men verwacht dat de extreme weersomstandigheden juist extremer worden.

Zo'n beetje alles wat enigsinds afwijkt is global warming 😇
Lekker ruim omvattend en vaag,dan zit je altijd goed.🤗
Zulke hittegolven van de laatste 2 jaar heb ik als kind ruim 40 jaar gelden (76) ook meegemaakt🤔
De lange vorstperiode van 77/78,de 11 steden tochten begin jaren 80,allemaal extremen,allemaal global warming.
1963 zeer strenge winter.................etc


Klinkt bekent? 🤔
 
Gisterenmiddag nog mijn motor afgetankt met v-power racing in Alstätte, kilometer of 7 van mijn huis. Afgelopen periode zie ik toch vaker mensen, NL’ers, met jerrycans slepen en vullen, duurt wel langer voordat ik aan de buurt maar soi....ik heb tijd genoeg... :o Ik combineer benzine met een bezoek aan de K&K en krijg ik het idee dat ik goedkoper uit ben...._O-

Was gisteren super weer dus mijn ritje kwam goed uit.....14,95 afgerekend en nok vol....en 1,61/liter.

Nu nog voor de laatste keer de motor schoonmaken en dan de winterstalling in. Kunnen we ons gaan opmaken voor drama’s mbt E10. Trouwens een paar tankbeurten hiervoor E10 getankt en geen verschil gemerkt..starten en lopen zoals het hoort.

57964B87-8D68-4840-8475-DB4DD85C8B37.jpeg
 
[...]
Trouwens een paar tankbeurten hiervoor E10 getankt en geen verschil gemerkt..starten en lopen zoals het hoort.

Bekijk bijlage 1436011
Joh!
Niet eens ontploft? O-)


Tuurlijk lopen bijna alle motoren er gewoon op.
Neemt niet weg dat het bij diezelfde motoren op termijn toch schade kan veroorzaken in de vorm van lekkage in afdichtingen en leidingen.


Je kan dat risico voor lief nemen en denken na mij de zondvloed, ik doe m toch over 2 jaar weer weg maar ik ben er zo eentje die graag lang met z'n motor doet en neem dus mijn voorzorgsmaatregelen...
 
Jij hebt echt geen flauw idee wat Global Warming betekend, nietwaar?
Strenge winters zijn daarbij namelijk helemaal niet uitgesloten. Sterker nog, men verwacht dat de extreme weersomstandigheden juist extremer worden.
Zucht, Wanneer houden jullie alarmisten nou eens op. Geen enkel extreem weer verschijnsel is aan het toenemen. Het is zelfs andersom, ze nemen allemaal af en het aantal doden als gevolg van extreem weer is extreem afgenomen.

STOP DE KLIMAATLEUGENS
 
Gisterenmiddag nog mijn motor afgetankt met v-power racing in Alstätte, kilometer of 7 van mijn huis. Afgelopen periode zie ik toch vaker mensen, NL’ers, met jerrycans slepen en vullen, duurt wel langer voordat ik aan de buurt maar soi....ik heb tijd genoeg... :o Ik combineer benzine met een bezoek aan de K&K en krijg ik het idee dat ik goedkoper uit ben...._O-

Was gisteren super weer dus mijn ritje kwam goed uit.....14,95 afgerekend en nok vol....en 1,61/liter.

Nu nog voor de laatste keer de motor schoonmaken en dan de winterstalling in. Kunnen we ons gaan opmaken voor drama’s mbt E10. Trouwens een paar tankbeurten hiervoor E10 getankt en geen verschil gemerkt..starten en lopen zoals het hoort.

Bekijk bijlage 1436011

Ik heb 95 E5 in mijn srad 600 met carburateurs geprobeerd maar hij liep er echt duidelijk anders op, dan heeft ie echt een andere afstelling nodig. Ik heb gelukkig een PB pomp gevonden en rij weer prima op 98 zonder de ethanol rommel.
Dus ik heb het noodgedwongen geprobeerd maar vast gesteld dat het niet in alle geval naadloos kan.
 
Zucht, Wanneer houden jullie alarmisten nou eens op. Geen enkel extreem weer verschijnsel is aan het toenemen. Het is zelfs andersom, ze nemen allemaal af en het aantal doden als gevolg van extreem weer is extreem afgenomen.

STOP DE KLIMAATLEUGENS

Dat gaat niet gebeuren want er wordt enorm geld aan verdient.... -O-
 
@DarkKnight7 Zet mensen weg die hun geld verdienen met hun verstand als mensen die geen idee hebben wat er in de wereld om gaat.

Het is dan best confronterend als je iemand tegenkomt die beide kanten kent.
Je redeneert alleen vanuit je eigen wereld en denkt andere te kunnen wegzetten als minderwaardig omdat die met hun verstand hun brood verdienen ipv met hun handen. Dat alles een keerzijde heeft leg je naast je neer en als dat eens duidelijk gemaakt wordt ben ik een naar mannetje?

Ik heb respect voor alle mensen en alle beroepen. De een is alleen voor ander werk in de wieg gelegd dan de ander.
Je moet mij niet naar vinden als ik je een spiegel voor houdt maar je moet even goed nadenken of je wereldbeeld wel klopt.


Jij doet net alsof mensen die met hun handen werken geen verstand hebben.

Ik ben zelf automonteur, verdien mijn geld met mijn handen. Maar denk nou niet dat ik niet moet nadenken met mijn werk.

Jij vind jezelf heel goed omdat je een kantoorbaantje hebt, en denkt dat andere mensen geen stress hebben omdat ze met hun handen werken?

Ik lig elke avond minimaal een uur wakker in bed omdat ik zit te piekeren en te stressen over alles en nog wat. Daar hoef je geen kantoorbaantje voor te hebben.

Ik denk dat jij eens moet nadenken of jouw beeld wel klopt. Je mag je schamen.
 
Ik ben sinds 7000KM trotse eigenaar van een elektrische motor (Energica Eva, 107KW) en kan bevestigen, de LOL gaat er niet van af. Juist het tegengestelde. De koppel is ongelofelijk (200 NM, ter vergelijking, Kawasaki H2 heeft 135NM). Bovendien heb je de power ALTIJD ter beschikking. niet alleen als je in de goede versnelling zit, met de juiste toerental, nee, ALTIJD. Dat maakt het wel extra leuk.
Accelereren als je in de bergen uit een strakke bocht komt is niet vergelijkbaar met een verbrander. Ik ga nooit weer terug.
Klimaatgekte of niet. Elektrisch rijden is gewoon leuk.
 
Zucht, Wanneer houden jullie alarmisten nou eens op. Geen enkel extreem weer verschijnsel is aan het toenemen. Het is zelfs andersom, ze nemen allemaal af en het aantal doden als gevolg van extreem weer is extreem afgenomen.

STOP DE KLIMAATLEUGENS
Ik doe alleen aan harde cijfers en wat ik zie, dus wat je hier nu zegt is feesboek feest om te stoken.
De hagelstenen in de zomer van Italië zijn nu ook in NL aangekomen, dat is voor mij in ieder geval nieuw.
De matige winters en lekkere zomers vallen ook op, met extremen zoals -koud en deze zomer +warm (records sinds we meten).
Sorry, ik wil best geloven dat het allemaal niet zo erg is en langzamer gaat, maar .... om te zeggen dat het leugens zijn, of eigenlijk schreeuwen dat het leugens zijn, dat is jammer.
 
@DarkKnight7 Zet mensen weg die hun geld verdienen met hun verstand als mensen die geen idee hebben wat er in de wereld om gaat.

Het is dan best confronterend als je iemand tegenkomt die beide kanten kent.
Je redeneert alleen vanuit je eigen wereld en denkt andere te kunnen wegzetten als minderwaardig omdat die met hun verstand hun brood verdienen ipv met hun handen. Dat alles een keerzijde heeft leg je naast je neer en als dat eens duidelijk gemaakt wordt ben ik een naar mannetje?

Ik heb respect voor alle mensen en alle beroepen. De een is alleen voor ander werk in de wieg gelegd dan de ander.
Je moet mij niet naar vinden als ik je een spiegel voor houdt maar je moet even goed nadenken of je wereldbeeld wel klopt.

Je komt al binnen ,met stip, en maakt het gros hier uit voor stemvee.
Daarmee creëer je al een kloof en distancieer je jezelf.
Jij legt mij woorden in de mond die ik niet geschreven heb.
Ik schrijf letterlijk het tegenovergestelde. Maar goed je hebt je voorgenomen dat ik een bepaalde mening heb.

Dat je kennelijk de behoefte hebt om dit mij in de schoenen te schuiven zegt heel veel over jou en hoe je in het leven staat.

Nee hoor ,ik lees iets in jouw woorden van dergelijke strekking.
Je komt hier jezelf al aanmelden met de mededeling dat hier vele stemvee zijn.
Dan laat je duidelijk doorkomen dat de fysiek werkende mensch weinig doet nadenken.
Daarmee distantieer je je van de gemiddelde MF bezoeker en ceeer je een kloof
Nu kruip je in een slachtoffer rol en ga je huilen.
Dat terwijl je jezelf duidelijk distantieert van de gemiddelde MF er.
Een discussie op gelijke voet maak je dan zelf onmogelijk 🤔
 
Terug
Bovenaan Onderaan