Bikefreak
MF veteraan
- 20 aug 2002
- 13.132
- 4.565
Het is scheikunde op brugklasnivo. CnH2n+2+O2>CO2+H2O
Scheikunde is zo ouderwets. De moderne wereld kent maar een vergelijking: € + € = nog niet genoeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is scheikunde op brugklasnivo. CnH2n+2+O2>CO2+H2O
Blaten doe je zelf. De overheid krijgt geld van belastingbetalers. Voor het besteden ervan denkt iedere partij iets anders. De huidige regering meent rijkere mensen met elektrische auto's te moeten sponsoren. De enigen die het hiermee eens zijn, zullen degenen zijn die hiermee financieel voordeel behalen. Alle anderen spreken hier schande van, behoudens enige meelopers met het IQ van een pinda.Iemand blaat hier "jan modaal betaalt de rekening van de lease rijder die elektrisch gaat". Ik heb gevraagd om een uitleg. Niemand die daar antwoord op geeft, enkel wat niet onderbouwde opmerkingen en het anders formuleren van dezelfde statement. Dat is echter geen antwoord.
Zodra dat onderbouwde antwoord er komt (bijvoorbeeld hoe ziet die financiële geldstroom er dan uit) zal ik jouw vraag eveneens onderbouwen.
Ach ja, klonen is ook een hoog aangeschreven wetenschap, behalve op fora.Yep, praat verder OVER jezelf, zoals poesjes!
Blaten doe je zelf. De overheid krijgt geld van belastingbetalers. Voor het besteden ervan denkt iedere partij iets anders. De huidige regering meent rijkere mensen met elektrische auto's te moeten sponsoren. De enigen die het hiermee eens zijn, zullen degenen zijn die
hiermee financieel voordeel behalen. Alle anderen spreken hier schande van, behoudens enige meelopers met het IQ van een pinda.
Iemand blaat hier "jan modaal betaalt de rekening van de lease rijder die elektrisch gaat". Ik heb gevraagd om een uitleg. Niemand die daar antwoord op geeft, enkel wat niet onderbouwde opmerkingen en het anders formuleren van dezelfde statement. Dat is echter geen antwoord.
Zodra dat onderbouwde antwoord er komt (bijvoorbeeld hoe ziet die financiële geldstroom er dan uit) zal ik jouw vraag eveneens onderbouwen.
Ik heb het zelf niet slecht, maar ik voel me niet verbonden met mensen die gesponsord worden met een belachelijk dure auto.De regering meent ook jan modaal meer te moeten sponsoren met toeslagen en het innen van een lagere inkomstenbelasting ? De regering rekent de rijke elektro rijder hetzelfde % WW premie als jan modaal. Bij uitkering krijgt jan modaal 70%... jouw rijke elektro rijder veel minder want er zit een max aan.
Dat is zeker ook allemaal schande ? Hou toch op, je lijkt wel een gefrustreerde PVDA/SP rooie rakker. We delen met z'n allen de lusten en lasten en onder de streep betaalt 3x modaal daar meer de rekening van dan 1x jan modaal. Op deze manier heeft deze discussie totaal geen zin. Neem je laatste woord. Ik ga weer ontopic.
Er is al meerdere keren uitgelegd hoe Jan Modaal meebetaald aan de financiële voordelen die de eigenaar van een EV geniet.
Sorry maar iedere keer de dezelfde stelling herhalen is geen uitleg.
Laat ze maar met de tram gaan, die rijdt al meer dan 100 jaar elektrisch.
O nee, want dan moeten ze een gratis kaartje...
Ik ben niet politiek georiënteerd, maar er bestaat vast een nobeler streven dan een bepaalde groep in luxe wagens te laten rijden.Heeft de overheid daar meer inkomsten aan dan dat ze mislopen aan MRB + BTW op energie + bijtelling ?
Stel je voor dat het minder is ? Oei wat dan ? Ach dan verhogen ze de BTW een paar % punt. Betaalt iedereen wat meer om het te compenseren !
Vast geen schande.
Er wordt hier iedere keer gewauweld over jan modaal dit en jan modaal dat maar beseffen jullie jezelf wel dat maar 30% van de werkende bevolking modaal of hoger verdient?
Dit houdt dus in dat 70% niet modaal verdient maar wel mee moet betalen aan de zogenaamde milieu en klimaat regels.
MRB gaat voor iedereen minimaal met 10 euro per maand omhoog om die EV's te kunnen blijven sponsoren door de overheid.
En de energiekosten gaan omhoog enz enz.
Voor die 70% zijn dat wel enorme bedragen en ze gaan er never nooit niet de vruchten van plukken.
In tegendeel ze worden volledig kaal geplukt.
Er is ook een deel die geen interesse heeft om meer te verdienen omdat ze vrijwel geen belasting betalen en bij elk beetje meer inkomsten worden dat ergens bij een huursubsidie oid weer ingehouden.Er wordt hier iedere keer gewauweld over jan modaal dit en jan modaal dat maar beseffen jullie jezelf wel dat maar 30% van de werkende bevolking modaal of hoger verdient?
Dit houdt dus in dat 70% niet modaal verdient maar wel mee moet betalen aan de zogenaamde milieu en klimaat regels.
MRB gaat voor iedereen minimaal met 10 euro per maand omhoog om die EV's te kunnen blijven sponsoren door de overheid.
En de energiekosten gaan omhoog enz enz.
Voor die 70% zijn dat wel enorme bedragen en ze gaan er never nooit niet de vruchten van plukken.
In tegendeel ze worden volledig kaal geplukt.
Ik ben er anders wel van overtuigd, als men nog meer men best zou doen, en het wat tijd geeft, men best zo ver kan gaan dat een motor ontwikkeld zou kunnen worden waarbij je met een auto rijdt aan de huidige prestaties aan amper 1 liter per 100km. Alleen heeft dat veel tijd nodig, en wordt je als topcrimineel beschouwd als je van brandstof houdt.Heb je nog meer van die onzin? Hebben we dat gelijk allemaal gehad. Dadelijk krijgen we nog magneetjes op de brandstofleidingen.
Je moet wel een onwijze oen zijn om niet te snappen dat als er iets bestond om kostenefficiënt meer efficiëntie te halen uit benzine/diesel dat men dat allang gedaan zou hebben. Zeker in de transportsector.
Een verbrandingsmotor produceert warmte. Daar gaat energie verloren en dat gaat niet veranderen. Het is wat het is.
Maar waarom toch niet massive toegepast in deze Groene Tijden:
Juist door de water toevoeging blijft de Temp achter, en door het FlashSteam effect meer expansie.
We hebben over 12.000 uur getest met Emulsified fuels op verschillende Motoren, draaien schoner en meer Eff.!
Kom hier langs als je tijd en zin hebt?
Een van de opstellingen, met kleine Farymann;
Bekijk bijlage 1353509