akako
MF veteraan
De meest onaantrekkelijke Jaguar ooit gemaakt
Een echte kermisauto
Een echte kermisauto
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
We hebben het denk ik over twee verschillende dingen.
Je hebt het blijkbaar over de geplande milieubelastingen en ik over keuzes die je kunt maken om minder energie te gebruiken.
Milieubelastingen daar ben ik niet voor. Dit is idd alleen om gaten in de staatsbegroting te dichten.
Minder energie verbruiken, daar ben ik wel voor en ook een overgang naar hernieuwbare energie i.p.v. energiebronnen die een keer tot een eind komen.
Fossiele brandstoffen zijn vroeg of laat gewoon op en naar iets anders zullen we toch een keer moeten. Dat is een feit en staat los van de discussie of je wel of niet begaan bent met het milieu.
Het probleem met de staatsbegroting is dat, vrijwel iedereen in NL wil dat de overheid alles voor ze regelt maar niemand wil daarvoor betalen in de vorm van belastingen. Dat werkt helaas niet zo.
Zelf ben ik voor het zo weinig mogelijk bemoeienis door de overheid en zo weinig mogelijk voorzieningen.
Je hebt dan ook weinig kans op misbruik en het kost dan ook niet zoveel.
Als je dan wat je extra overhoudt dan ook nog eens investeert in het minder verbruiken van energie dan hou je nog veel meer over.
Jij mag bepalen wat jij denkt hoor dat doe ik ookJe doet aannames over mij en denkt te weten wat ik denk.
Mag ik nog zelf bepalen wat ik denk of ga jij dat ook weer voor mij bepalen?
Er is dadelijk geen gas meer. Niet dat het over 10 jaar op is maar de bijkomende kosten zijn veel te hoog voor de mensen in Groningen of je bent afhankelijk van een dictatuur. Dus dat ja, van het gas af moeten is een feit ongeacht of je daar ook nog een milieu voordeel bij zou verzinnen.
Dan kan je de wereld gaan verwijten dat je jouw gas CV niet meer kunt gebruiken maar we hebben allemaal het gas opgemaakt en we wisten allemaal dat het ooit op zou zijn. Hooguit zouden je het nog zo lang mogelijk kunnen uitstellen.
Echter zal op een gegeven moment er geen gas meer door de leidingen stromen en dan houdt het vanzelf op. Je hebt dan zelfs geen kosten mee voor het gas.
Als er meer mensen van het gas af gaan dan zal het gas alleen daardoor al duurder worden omdat de infrastructuur door minder mensen moet worden opgebracht.
Hetzelfde zal je zien met brandstof voor onze motoren.
Wanneer er minder brandstof voertuigen zijn zullen er ook minder pompen open blijven en op een gegeven moment wordt het vrijwel onverkrijgbaar.
Wanneer het is kan ik je niet voorspellen alleen dat het gaat gebeuren.
Dat heeft niets met geld afhandig maken te maken maar gewoon een simpel feit dat het er niet meer is.
En ik heb een modaal hoekhuis uit 1930 ook zonder spouwmuur isolatie.
Ik denk niet dat jouw huiseigenaar er problemen mee heeft als jij er HR++ glas in laat zetten
Verder,wat let je om te verhuizen naar een energie neutraal huis,zeker met jouw overtuiging,visie en inzet voor het milieu
Selectief milieu,in je eigen straatje, denken.
Ga elektrische motoren verkopen of stap in de (electrische)fiets branche,je houdt zo de vervuiling,mede, in stand.
"Weg met alle vervuiling"zou je motto moeten zijn,doener
Ik roep niet van de toren dat ik zo groen ben, dat maak jij er van.Dus ik doe 95-100 % bewust hetzelfde als jij maar steun niet van allerlei organisaties,roep niet van de toren dat ik zo groen ben
Stem niet op jesse of robbie, en toch dezelfde uitkomst
Verder ik doe zelf ook aan veel fietsen (ook woon werk met een electrieke fiets enkele reis 20 kilometer)en loop regelmatig naar de supermarkt
De meest onaantrekkelijke Jaguar ooit gemaakt
Een echte kermisauto
Ach, dergelijke dingen zeiden de “echte autoliefhebbers” vroeger ook over diesels...
Eerst waren er alleen Mercedes en Peugeot die dieselauto’s bouwden, toen kwam Volkswagen met de Golf Diesel, Opel en Ford volgden later.
Toen zeiden sommigen dat BMW nooit een diesel zou uitbrengen, dat kon niet, dat paste niet bij het sportieve karakter. Toen kwam BMW met een diesel.
Toen zeiden sommigen dat Alfa Romeo nooit een diesel zou uitbrengen, dat zou niet passen bij het merk. Toen kwam Alfa Romeo met een diesel.
Maar Porsche zou echt nooit een diesel uitbrengen, zo’n trage diesel zou immers niet passen bij het imago van de felle luchtgekoelde boxers met handschakeling achterin.
Toen kwam Porsche met een diesel. Zes in lijn, voorin, automaat, vierwielaandrijving.
Net als vroeger iedereen overging op diesel zo gaan ze straks allemaal over op elektrisch. Allemaal. Ook Ferrari.
En net als vroeger dat iedereen diesel zat af te kraken gaat ook dat omdraaien. Een collega gewend aan een dikke diesel verzuchtte dat ze bij zijn leenauto de motor waren vergeten, het ding wou niet vooruit; dat was een benzinewagen...
Nu moppert iedereen op elektrisch terwijl dat veel beter rijdt dan benzine én diesel, én handgeschakeld én automaat.
Ik heb zelf toch ook wel wat verschillende motoren gereden en de elektrische rijdt met afstand het fijnst.
Hij is niet praktisch, technisch is het ook niet alles maar de elektrische aandrijving is onovertroffen.
Waarom dan die blinde haat voor alles wat elektrisch is ? Moet onkunde zijn, in ieder geval geen ervaring.
Ze zijn wel mooi te maken denk ik. Op Ilse of Man doen ze ook een elektrische race en die zijn toch best mooi, behalve als je van sjoppers houd, dan is het niks.Ff buiten t milieu gedoe om ,vindt jij een elektrische motor een mooi ding om te zien ?
Is gewoon interesse
Ze zijn wel mooi te maken denk ik. Op Ilse of Man doen ze ook een elektrische race en die zijn toch best mooi, behalve als je van sjoppers houd, dan is het niks.
De meest onaantrekkelijke Jaguar ooit gemaakt
Een echte kermisauto
Ach, dergelijke dingen zeiden de “echte autoliefhebbers” vroeger ook over diesels...
*Knip*
Waarom dan die blinde haat voor alles wat elektrisch is ? Moet onkunde zijn, in ieder geval geen ervaring.
Ff buiten t milieu gedoe om ,vindt jij een elektrische motor een mooi ding om te zien ?
Is gewoon interesse
Dat zeg ik ook niet,maar wat hoor je er nog van,wat is de status??
Is dat nu geheel opgelost,is het geinde belastinggeld er goed en er aan volledig aan besteed??
Geen idee of en welk belastinggeld daar heen gegaan is, maar het is in ieder geval prima opgelost.
Maar ik wil niet miepen over belasting geld, we betalen er allemaal aan mee en we veroorzaken met zijn allen ook de vervuiling.
Geld is het grote kwaad van de wereld, als er geen geldsysteem was op deze aardkloot dan waren we als mens een stuk verder geweest. Het trieste is dat hebzucht regeert.
Ach, dergelijke dingen zeiden de “echte autoliefhebbers” vroeger ook over diesels...
Eerst waren er alleen Mercedes en Peugeot die dieselauto’s bouwden, toen kwam Volkswagen met de Golf Diesel, Opel en Ford volgden later.
Toen zeiden sommigen dat BMW nooit een diesel zou uitbrengen, dat kon niet, dat paste niet bij het sportieve karakter. Toen kwam BMW met een diesel.
Toen zeiden sommigen dat Alfa Romeo nooit een diesel zou uitbrengen, dat zou niet passen bij het merk. Toen kwam Alfa Romeo met een diesel.
Maar Porsche zou echt nooit een diesel uitbrengen, zo’n trage diesel zou immers niet passen bij het imago van de felle luchtgekoelde boxers met handschakeling achterin.
Toen kwam Porsche met een diesel. Zes in lijn, voorin, automaat, vierwielaandrijving.
Net als vroeger iedereen overging op diesel zo gaan ze straks allemaal over op elektrisch. Allemaal. Ook Ferrari.
En net als vroeger toen iedereen trage diesels zat af te kraken gaat ook dat omdraaien. Een collega gewend aan een dikke diesel verzuchtte dat ze bij zijn leenauto de motor waren vergeten, het ding wou niet vooruit; dat was een benzinewagen...
Nu moppert iedereen op elektrisch terwijl dat veel beter rijdt dan benzine én diesel, én handgeschakeld én automaat.
Ik heb zelf toch ook wel wat verschillende motoren gereden en de elektrische rijdt met afstand het fijnst.
Hij is niet praktisch, technisch is het ook niet alles maar de elektrische aandrijving is onovertroffen.
Waarom dan die blinde haat voor alles wat elektrisch is ? Moet onkunde zijn, in ieder geval geen ervaring.
Ik heb zelf toch ook wel wat verschillende motoren gereden en de elektrische rijdt met afstand het fijnst.
Ik heb idd nog geen ervaring met elektrisch rijden, maar ik hoop dat je mij niet beschouwd als "blinde elektro hater", want dat ben ik zeker niet.Nu moppert iedereen op elektrisch terwijl dat veel beter rijdt dan benzine én diesel, én handgeschakeld én automaat.
Ik heb zelf toch ook wel wat verschillende motoren gereden en de elektrische rijdt met afstand het fijnst.
Hij is niet praktisch, technisch is het ook niet alles maar de elektrische aandrijving is onovertroffen.
Waarom dan die blinde haat voor alles wat elektrisch is ? Moet onkunde zijn, in ieder geval geen ervaring.