Hoelang moet jij nog begrensd?

Hoelang moet jij nog 25KW?

  • 2 jaar

    Stemmen: 7 10,9%
  • 1 jaar en 9 maanden

    Stemmen: 9 14,1%
  • 1 jaar en 6 maanden

    Stemmen: 10 15,6%
  • 1 jaar en 3 maanden

    Stemmen: 7 10,9%
  • 1 jaar

    Stemmen: 8 12,5%
  • 9 maanden

    Stemmen: 6 9,4%
  • 6 maanden

    Stemmen: 7 10,9%
  • 3 maanden of minder

    Stemmen: 10 15,6%

  • Totaal aantal stemmers
    64
Ikke nog een jaar en drie maandjes.... Terwijl ik in mei 21 wordt ;( . Maar ik denk dat ik geen examen ga doen, geld voor een nieuwe motor heb ik toch niet, dus wat dat betreft blijf ik nog even op m'n GS 500 doorrijden... ;)
 
Hey Bobbert, poos niet gezien. Heb je al een motor op het oog voor je >25 kw periode? Precies 1 week later dan jou mag ik op mijn CBR600 gaan scheuren :] .
 
Mag pas in oktober 2005 vol vermogen... dus nog 1,5 jaar wachten... maar ja ik vermaak me prima hoor! :]
 
Ik moet nog even wachten hoeveel maanden precies wil ik niet weten.
Anders ga ik weer huilen omdat ik nog niet zwaar kan rijden ;)
 
19 september, maar ik denk dat ik dat niet ga volhouden.

ik heb namelijk een paar dagen geleden op een gixxer 600 gereden en das wat andere koek dan die 25kw brommertjes.
 
zie mijn sign!

en ik ben NU al 21, als ik vol vermogen mag rijden dus al dik 22, opnieuw afrijden, mmmmmmmmm geen zin in.
 
Cool!!, dat is wel beter :D maarjah ik moet nog heel lang wachten op een motor :] en dan zal er vast wel weer iets veranderd worden met rijbewijs examens :X
 
Hey Bobbert, poos niet gezien. Heb je al een motor op het oog voor je >25 kw periode? Precies 1 week later dan jou mag ik op mijn CBR600 gaan scheuren :] .
Hey Theo (was het toch?)

zit te kijken naar een sv 650 s, maar ben nog beetje huiverig om zoveel geld uit te geven. Maar mn pa heeft een pan en daar ga ik zeker zsm wat rondjes op rijden, en ws ook wel weekendje weg met mn vriendin tijdens de pinksteren *D

Nog 2 dagen!!! 8-)
 
Ik begin net met mijn motor praktijk, dus dat duurt nog langer dan 2 jaar ;(
Maar dan kan ik in die 2 jaar wel ervaring opdoen, en mijn motor leren kennen. En na twee jaar vol vermogen :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan