hoera! kan weer op de motor

speedyrossi

Die hard MF'er
5 okt 2008
342
0
Blije dag vandaag!
Eindelijk heb ik vandaag mijn nieuwe rijbewijs kunnen ophalen.
Na een onderbeen amputatie half 2006 te hebben ondergaan heb ik opnieuw een aangepast motorrijbewijs kunnen halen .
Afgereden met het Easy Shift schakelsysteem (schaeling op het stuur) en dank zij het MMvG te assen ben ik weer in staat om motor te kunnen rijden.
Mijn keuze in de toekomst zal wel op een motorscooter vallen dus plaats ik het berichtje maar op dit forum.
Een blije toekomstige motorscooterrijder!

GREETZ,
 
Proficiat! Geweldig nieuws is dat! *O* *O* *O*

Heel veel veilige en fijne kilometers gewenst! :Y :W
 
Gefeliciteerd met je nieuwe rijbewijs en succes met je keuze. Of weet je al welke motor scooter je aan schaft ?

*O* *O* *O*
 
Gefeliciteerd, zal wel heel goed voelen om weer te kunnen rijden!!
Wordt het wel een speedy motorscooter? :+
 
Proficiat, fijn dat je op deze manier weer gewoon kunt gaan rijden. *O*
 
Proficiat met je rijbewijs
En toeval of niet maar ik heb een vriend met een geamputeerd onderbeen
Hij rijdt met een T Max 2008
dus mogelijk is het zeker
 
gefeliciteerd,

wens je veel rijplezier met je motorscooter.
mischien is een mp3 uitvoering wat voor je, kan vergrendelen wanneer het jouw uitkomt.
bevalt veel rijders prima !

groet cees
 
Yeah!!! Gefeliciteerd!

Toptent daar he? *O*

Veel plezier met het rijden... en ik hoop voor jou dat je snel een mooi exemplaar vindt. :Y
 
Laatst bewerkt:
Super! Proficiat! Alvast welkom in het motorscooter-cluppie. We zijn natuurlijk hardstikke benieuwd waar uiteindelijk de keuze op gaat vallen en of daar dan nog speciale aanpassingen op nodig zijn. De MP3-suggestie is inderdaad misschien wel het overwegen waard, i.v.m. het blokkeersysteem.
 
Gefeliciteerd met je nieuwe rijbewijs en succes met je keuze. Of weet je al welke motor scooter je aan schaft ?

*O* *O* *O*

Dank je! Mocht de bank het weer toelaten heb ik mijn oog laten vallen op de Kymco Dark Town maar het kan nog wel eventjes duren. *D :]
 
Super! Proficiat! Alvast welkom in het motorscooter-cluppie. We zijn natuurlijk hardstikke benieuwd waar uiteindelijk de keuze op gaat vallen en of daar dan nog speciale aanpassingen op nodig zijn. De MP3-suggestie is inderdaad misschien wel het overwegen waard, i.v.m. het blokkeersysteem.

Zoals ik al aangaf heb ik met het easy shift systeem afgereden en voor de rest zijn er geen aanpassingen nodig.
Ben al blij dat ik weer van m'n bromscooter af zal zijn hoewel ik er toch een paar jaartjes op heb rondgetuft.
In ieder geval bedankt voor je reactie, ben je aan je forumnaam te zien toevallig ook gitaarliefhebber net zo als ik? :)
 
Feliciteert, je keus is niet beperkt tot alleen scooters he er zijn ook motoren zonder schakelsysteem...

:)
 
Gefeliciteerd.

Veel plezier met het uitzoeken van een motor/scooter gewenst.
Ben benieuwt wat het gaat worden.
 
In ieder geval bedankt voor je reactie, ben je aan je forumnaam te zien toevallig ook gitaarliefhebber net zo als ik? :)
Amateurvioolbouwer (plaatje is het achterblad van mijn 10e instrument).

Strad is een afkorting van Stradivarius. Bij jouw gitaar is dat geloof ik Strat als afkorting van de Fender Stratocaster. Mijn zoon heeft er ook zo een. Dus daar zou je een goed gesprek mee kunnen opzetten ;) . Maar ja, die zweert weer dat hij NOOOOOOIT scooter gaat rijden :P .
 
dit misschien iets voor je?

http://www.piaggioforum.nl/viewtopic.php?f=8&t=117
 
Wil het graag nog even bij twee wielen houden mensen.
Ieder geval bedankt voor jullie reacties en suggesties! :} :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan