Hoera, kwartje van KOK gaat er af!!!

:?

Als ik het zo lees zou ik denken dat jij ook binnenkort wil gaan emigreren O-) O-)


mag je mijn teruggekregen kwartje wel alvast als startkapitaal hebben 8-)

Waarom zou ik moeten emigreren :?
Omdat ik die hollandse versie van de gebakken steen zoals ik em ken waardeloos vind... :?
Ik prefereer nu eenmaal asfalt, rijdt veel beter en je hebt geen last van dwarsliggers... :P

Zet jij dat nooit gekregen kwartje van je maar op de bank, stel dat het je laatste is... 8-)
 
Waarom zou ik moeten emigreren :?
Omdat ik die hollandse versie van de gebakken steen zoals ik em ken waardeloos vind... :?
Ik prefereer nu eenmaal asfalt, rijdt veel beter en je hebt geen last van dwarsliggers... :P

Zet jij dat nooit gekregen kwartje van je maar op de bank, stel dat het je laatste is... 8-)
Oké, blijf je lekker hier en zul je nog genoeg met de nederlandse versie te maken gaan krijgen 8-) , wat jij wil O-)

Mijn kwartjes gaan goed, ik heb zelfs hele. ;)
 
Oké, blijf je lekker hier en zul je nog genoeg met de nederlandse versie te maken gaan krijgen 8-) , wat jij wil O-)

Mijn kwartjes gaan goed, ik heb zelfs hele. ;)

Alsof ik daar van onder de indruk ben... :Z :z ...........
Voor mij is die nederlandse versie tenslotte niet meer dan gebakken lucht... :)
 
He, ben je daar nou? Ikke wel, heb net zo'n CISK in me handen :)

Ghall madoffi !@! ... heb ik heel jouw berichtje gemist !! ... B|

Wij zijn nu nog in Nederland , en komen 12 December naar Malta. We hebben een mooie flat in Spinola Bay gevonden, en nemen daar dan onze intrek. Woon jij op Malta, of ben je op vakantie ??

En zit me niet zo lekker te maken met die Cisk !! .... grmbl ! ... B|

:+

Narak iktar tard !
 
afwachten??????? is al gebeurd zunne........ |(


Doen ze gewoon met een compromis, volgens het bekende poldermodel. Dus geven en nemen. Ze geven ons niet het kwartje terug (dat blijven ze dus nemen) en verrekenen het gewoon wel met ons (dat is het geven, wat wij dan mogen doen).
Wij chagrijnig, Zij dubbel blij, dus per saldo iedereen gewoon blij. En weer een dilemma op ze Haags opgelost.
 
Ligt meer aan BGL, als die zich verveelt gaat ie rondhangen.
Een soort virtuele hangjongere dus zogezegd :P

Kijk maar eens in het lijstje van topic's die hij zoal geopend heeft. O-)

Hij wel lief hoor, maar soms past ie beter achter het behang.
Hebben we toch nog overeenkomsten, hè BGL ?? })

Kunnen we niet een aparte "hangplek topicarea" openen? ;)
 
Alsof ik daar van onder de indruk ben... :Z :z ...........
Voor mij is die nederlandse versie tenslotte niet meer dan gebakken lucht... :)

Paar dagen meer dan 26 dagen geleden dacht je daar heel anders over 8-)

Soms verlang ik wel eens terug naar die tijd.....ach, komt vanzelf wel weer, denk ik dan maar O-)

zo, genoeg voor mij in dit chattopic,
full







Kunnen we niet een aparte "hangplek topicarea" openen? ;)
Dat bedoel ik, begint t hier al aardig op te lijken ;)
 
Paar dagen meer dan 26 dagen geleden dacht je daar heel anders over 8-)

Soms verlang ik wel eens terug naar die tijd.....ach, komt vanzelf wel weer, denk ik dan maar O-)

Dan hebbie niet goed opgelet... :z ...
En ja hoor, die tijd komt zeker terug. Als pasen en pinksteren op één dag vallen... :) :) :)
 
Ghall madoffi !@! ... heb ik heel jouw berichtje gemist !! ... B|

Wij zijn nu nog in Nederland , en komen 12 December naar Malta. We hebben een mooie flat in Spinola Bay gevonden, en nemen daar dan onze intrek. Woon jij op Malta, of ben je op vakantie ??

En zit me niet zo lekker te maken met die Cisk !! .... grmbl ! ... B|

:+

Narak iktar tard !

Nee, ben hier nu voor m'n werk een weekje vergaderen in 't Intercontinental in de St.George's Bay, St. Julian's.
Gelukkig genoeg vrije tijd om wat van de omgeving te zien :)

Ik wilde morgen nog een motor gaan huren, maar als ik de wegen hier zie met al die gaten vraag ik me af of dat verstandig is :?

Verder valt t me op dat alle lokale jongeren in hun stoer gespoilerde brikblikken er kennelijk een sport van maken een setje banden en koppelingsplaten per avond er door te jassen |(
 
Grrrr, stelletje F*ckers!!!

Ik helemaal blij! En dan kijk ik naar de datum |(

Damn you BLG!
 
Terug
Bovenaan Onderaan