Hoera, kwartje van KOK gaat er af!!!

Nee, ben hier nu voor m'n werk een weekje vergaderen in 't Intercontinental in de St.George's Bay, St. Julian's.
Gelukkig genoeg vrije tijd om wat van de omgeving te zien :)

Ik wilde morgen nog een motor gaan huren, maar als ik de wegen hier zie met al die gaten vraag ik me af of dat verstandig is :?

Verder valt t me op dat alle lokale jongeren in hun stoer gespoilerde brikblikken er kennelijk een sport van maken een setje banden en koppelingsplaten per avond er door te jassen |(

Bongu ras !

Jij verblijft nagenoeg waar wij komen te wonen, maar gelukkig nèt zó dat wij van die Schumachers geen last hebben. Wij wonen aan die Baai bij de McDonalds waar al die kleine (vissers)bootjes liggen.

Wat dat motor rijden betreft heb je zelf kunnen zien dat het inderdaad (nog) niet al te best gesteld is met de wegen op Malta. Net zo verraderlijk is misschien wel het gegeven dat (zoals je zèlf inmiddels misschien óók al is opgevallen) er simpelweg heel weinig motoren op Malta rijden, en de automobilisten er niet aan gewend zijn, en er soms niet altijd even alert en/of logisch op reageren. Motorrijden op Malta is best leuk, maar je zal zo brutaal als de duivel moeten zijn, en knap stevige zenuwen moeten hebben ...

Ix-Xorti t-Tajba : Willem
 
Jij verblijft nagenoeg waar wij komen te wonen, maar gelukkig nèt zó dat wij van die Schumachers geen last hebben. Wij wonen aan die Baai bij de McDonalds waar al die kleine (vissers)bootjes liggen.
Mijn hotel is recht tegenover de McDonalds en in die baai liggen (iig nu) geen bootjes enkel wat boeien.

Wat dat motor rijden betreft heb je zelf kunnen zien dat het inderdaad (nog) niet al te best gesteld is met de wegen op Malta. Net zo verraderlijk is misschien wel het gegeven dat (zoals je zèlf inmiddels misschien óók al is opgevallen) er simpelweg heel weinig motoren op Malta rijden, en de automobilisten er niet aan gewend zijn, en er soms niet altijd even alert en/of logisch op reageren. Motorrijden op Malta is best leuk, maar je zal zo brutaal als de duivel moeten zijn, en knap stevige zenuwen moeten hebben ...
Denk niet dat ik t aandurf met m'n 1000km ervaring :X
Ga maar wat site-seeing doen
 
Euh .... jij zit aan St George Bay ... en jij bedoelt de Mac in het nieuwe winkelcentrum. Wij wonen precies aan de andere kant van St. Julians aan Spinola Bay. De Mac die ik bedoel is de Mac waar je met de bus langs komt, vlàk voordat je St. Julians in rijdt. In die baai liggen altijd bootjes, vanwege de golfbreker die in de inham ligt. Dus jij zit precies de andere kant op te kijken ... LOL !

Groetjes : Willem

ps. Klik anders even op de link in mijn onderschrift; dan zie je precies waar wij wonen.
 
Laatst bewerkt:
Kleine correctie mijn beste... :) :) :)
Als hij kon zien waar jullie nu wonen, dan ziet hij nog steeds boeien i.p.v. bootjes... ;)

Kleine correctie op jouw correctie mijn "beste" ... B|

Officieel wonen wij nu in St. Julians, Malta. Dat huis in Vlijmen staat al niet meer op onze naam, en wij "logeren" hier nu tot we vertrekken. Geloof me maar ... doet de belastingdienst óók ...

Dus .... bootjes !

;)
 
Hewi , Ik dacht dat jij allang op het strand lag van Malta... :?

Vreemd ... want ik heb toch duidelijk overal geschreven dat we nu wèl twee keer op en neer zijn gevlogen, maar pas op 12 december a.s. definitief vertrekken. Vandaar dat ik jou ook kon aanbieden eventueel jouw kamp in Vlijmen op te slaan wanneer dat nodig was ....

;)
 
"The Italian man who went to Malta"
bla bla bla...And I see no fog on the table, I tell eh waitres I wanna Fogge....The Waitres tell's me everybody wanna fogge. I tell eh waitres I wanna fogge on the table. :} :}

*alleen duidelijk voor degene die het hele stukje kennen *D
(heb helaas geen linkje van het mp3 tje)
 
Kleine correctie op jouw correctie mijn "beste" ... B|

Officieel wonen wij nu in St. Julians, Malta. Dat huis in Vlijmen staat al niet meer op onze naam, en wij "logeren" hier nu tot we vertrekken. Geloof me maar ... doet de belastingdienst óók ...

Dus .... bootjes !

;)

Oke, oke, dacht ik ook ff bijdehand te zijn. Niet dus... B|
Grumbel... B|
 
Oke, oke, dacht ik ook ff bijdehand te zijn. Niet dus... B|
Grumbel... B|


Grappig ... je hebt precíés dezelfde reactie als die menseer van de belasting (die kwam óók nog even een soort van "kwartje van Kok" halen ... dacht ie ...) ... familie van je ?

:+
 
"The Italian man who went to Malta"
bla bla bla...And I see no fog on the table, I tell eh waitres I wanna Fogge....The Waitres tell's me everybody wanna fogge. I tell eh waitres I wanna fogge on the table. :} :}

*alleen duidelijk voor degene die het hele stukje kennen *D
(heb helaas geen linkje van het mp3 tje)


Haha, ja die was lachen!!!
Is vast nog wel ergens te vinden op www.kicken.com

En ja hoor gevonden!!!
http://www.kicken.com/funnyfiles/PatrickKicken3FM-italianman.mp3
 
Grappig ... je hebt precíés dezelfde reactie als die menseer van de belasting (die kwam óók nog even een soort van "kwartje van Kok" halen ... dacht ie ...) ... familie van je ?

:+

Neuh, want als ik bij je langs kom ga ik iig met 2 hele euro's naar huis... :+
Mijn gezicht staat dan op... *D
 

full
 
CBX 550 .... bèn je er nog ?

Ik ben heel benieuwd wat je vandaag allemaal hebt uitgespookt op Malta ... O-)

Groetjes : Willem
 
Beter, dan kan je zo aanleggen voor je huis i.p.v. met de taxi van het vliegveld in die hitte... :P

Grmbl !! .... B|

Jij hebt ook óveral een antwoord op he ? ... wacht maar tot ik groot ben ... dan wordt ik óók intrel ... instal ... entello ... euh ... nou gewoon ... dan wordt ik óók slim ! .... :9

;)
 
Grmbl !! .... B|

Jij hebt ook óveral een antwoord op he ? ... wacht maar tot ik groot ben ... dan wordt ik óók intrel ... instal ... entello ... euh ... nou gewoon ... dan wordt ik óók slim ! .... :9

;)

Je kan ook niet alles hebben hè... goodlooking en brains gaan niet vaak samen... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan