Hoevaak ben je gevallen dit jaar? en hoe?

hoe en hoe vaak?

  • niet gevallen

    Stemmen: 260 59,8%
  • één keer, lulligheidje

    Stemmen: 65 14,9%
  • één keer, eigen schuld

    Stemmen: 38 8,7%
  • één keer, aangereden / ander schuld

    Stemmen: 18 4,1%
  • twee keer

    Stemmen: 27 6,2%
  • drie keer

    Stemmen: 4 0,9%
  • vier keer

    Stemmen: 2 0,5%
  • vijf keer of meer

    Stemmen: 2 0,5%
  • heel vaak, ik rijd off road

    Stemmen: 11 2,5%
  • niet, maar ik heb ook niet gereden

    Stemmen: 8 1,8%

  • Totaal aantal stemmers
    435

Geen_IQ

kloonaccount
21 nov 2009
156
0
Ik zelf een maal op een srad de gaskabel bleef hangen :X :X :X












ps het is geen schande om te bekennen kom maar mensen :P :P :P :P
 
1 keertje, iets te schuin door de bocht, waardoor m'n zijstandaardhouder tegen het asfalt kwam en die m'n achterwiel omhoog lepelde
toen kon ik niet zo veel meer :+
 
Vrachtwagen wilde draaien op een brug en zette hem in zijn achteruit Ik kon geen kant meer op en toen reed hij er voor in en duwde me ervanaf. Vrachtwagen stopte gelukkig wel op tijd toen die me toeter hoorde. Maarja toen lag ik al.
 
Laatst bewerkt:
in marokko op mijn plaat door een schaap.
en in mijn dorp door een glade weg ,stond bijna stil he.
wel veel schade gelijk...
 
'Hoeveel keer/keren ben je gevalen deze jaar? en hoe?' > 'Hoevaak ben je gevallen dit jaar? en hoe?'
 
Keertje of 20, schat ik. Maar dat schijnt er bij te horen, off the road 8-)
 
Laatst bewerkt:
't jaar is pas nét begonnen dus de antwoord is nú "0" :+
 
Laatst bewerkt:
3 keer, met AVB rijlessen. 2 keer met de remproeven in keiharde regen, en een keer niet goed doorgekeken in de bocht met de regen, toen geremd in de bocht (ja ja stom), en toen lag ik ook.

En 2 weken later met noodstop in de regen tot 45 graden gegleden en toen alsnog rechtop gehouden.
 
1e keer in 10 jaar, ruim 130.000 km gereden en dan verblind worden op een dijk en een flauw bochtje missen met 100 plus. Gelanceerd en 14.89 meter gevlogen over 4 meter brede sloot boven op een andere dijk. Schade buiten de grote deuk in mijn ego, arm 3 plaatsen gebroken, 2 platen in rechter arm (was 10 cm korter) en linker wijsvinger kapot, zodat ik opnieuw geopereerd moet worden en zetten een kunstgewricht erin hopenlijk in februari ga half mei weer naar de ardennen. Rij al wel weer motor, sinds week of 6, werk in rdam centrum dus moet eigenlijk ook wel. Crash was 19 augustes(03 okt mijn uk blade 09 gehaald) en heb 8 dagen in ziekenhuis gelegen, omdat ze mijn wond niet konden dichten door de extreme zwelling,, crash woensdag, operatie vrijdags en weer woensdag de wond gesloten. Crash viel mee maar de nasleep die is het vervelendst, zeker als je weer onder het mes moet nadat je net hersteld bent. En dan aan het einde van het jaar moeten de platen in mijn arm er weer uit! Maar goed heb een engeltje op mijn schouder gehad, mijn arai rx7 kinstuk was volledig doormidden aan 1 kant andere kant 30%. Oh ja en liefst geen mobiel en portemonnee in je binnenzak doen, doet best lang zeer zo n mobieltje, ribben zijn nog steeds niet helemaal pijn vrij.
 
een paar keer.

één keer uit m'n bed toen m'n voet in het dekbed bleef hangen
één keer WAAR IK NIET OVER WIL PRATEN ( voel m'n zakie nog)
en laatst met die gladheid toen ik in de tuin de vuilnis buitenzette
 
1 keer dit jaar, op een rotonde die erom bekend staat erg glad te zijn. Het had net geregend en de rotonde was nog nat, de eerste keer nam ik per ongeluk bijna de verkeerde afslag en corrigeerde ik dat stom genoeg door flink in de ankers te gaan en weer terug de rotonde op te sturen, over de wegmarkeringen heen, toen had ik eigenlijk onderuit moeten gaan...niets aan de hand. Even later kom ik op dezelfde rotonde, neem een afslag en draai voorzichtig het gas erop. Toen lag ik wel tegen de koplamp van de CB500 aan te kijken...

Maar dat was met rijlessen, dus dat telt niet. :P
 
1e keer in 10 jaar, ruim 130.000 km gereden en dan verblind worden op een dijk en een flauw bochtje missen met 100 plus. Gelanceerd en 14.89 meter gevlogen over 4 meter brede sloot boven op een andere dijk. Schade buiten de grote deuk in mijn ego, arm 3 plaatsen gebroken, 2 platen in rechter arm (was 10 cm korter) en linker wijsvinger kapot, zodat ik opnieuw geopereerd moet worden en zetten een kunstgewricht erin hopenlijk in februari ga half mei weer naar de ardennen. Rij al wel weer motor, sinds week of 6, werk in rdam centrum dus moet eigenlijk ook wel. Crash was 19 augustes(03 okt mijn uk blade 09 gehaald) en heb 8 dagen in ziekenhuis gelegen, omdat ze mijn wond niet konden dichten door de extreme zwelling,, crash woensdag, operatie vrijdags en weer woensdag de wond gesloten. Crash viel mee maar de nasleep die is het vervelendst, zeker als je weer onder het mes moet nadat je net hersteld bent. En dan aan het einde van het jaar moeten de platen in mijn arm er weer uit! Maar goed heb een engeltje op mijn schouder gehad, mijn arai rx7 kinstuk was volledig doormidden aan 1 kant andere kant 30%. Oh ja en liefst geen mobiel en portemonnee in je binnenzak doen, doet best lang zeer zo n mobieltje, ribben zijn nog steeds niet helemaal pijn vrij.

holy shit -O-
dat best een aardige crash

wel een mooi stuk gevlogen, heb je dat na gemeten ofzo? :)
 
B|
Leuk hoor.
Was ik er bijna in geslaagd te vergeten waarom m'n schouder protesteerd .
Komt er zo'n topic . B|
Ja dus , 2 x ,een maal uitglijden in de tuin en een maal onderuit in Amsterdam omdat de toerist voor mij een parkeerplaats zag . Dus plots remmen , natte klinkers en bol lopend wegdek = zwiep boem krak auw .
 
Terug
Bovenaan Onderaan