Hoevaak?

Hoevaak rijden jullie per week?

  • minder dan 1x in de week

    Stemmen: 33 25,8%
  • 1 of 2x

    Stemmen: 18 14,1%
  • 3x

    Stemmen: 8 6,3%
  • 4x

    Stemmen: 3 2,3%
  • 5x

    Stemmen: 6 4,7%
  • 6x

    Stemmen: 3 2,3%
  • 7x

    Stemmen: 2 1,6%
  • woon/werk verkeer

    Stemmen: 55 43,0%

  • Totaal aantal stemmers
    128

Zazza

MF veteraan
2 apr 2004
3.326
34
Achterhoek
Hoevaak rijden jullie per week?
En zeker in deze periode, hoe beinvloed het weer jullie rijgedrag.



ik persoonlijk rij nu niet, dit mede doordat mijn Topkuip gespoten word en de motor kaploos is.. maar als deze erop zit en hij is klaar rij ik denk ik 1 keer per week tot de tijd dat er sneeuw/ijzel begint te vallen.
 
Ook ik woon/werk (600km per week) en daarnaast nog
de nodige km's prive.
Geen auto, dus weer en wind: motor.
 
Niet vaker dan 1 keer per keer.





:+


vind trouwens dat je de mensen die toch nog 1 keer rijden niet over een kam moet scheren met hen die NIET meer rijden
 
geen 7× per week maar 7 dagen per week
heb geen auto wel drie motoren dus dan is die keus niet zo moeilijk !
 
heb 5 gestemd...bijna elke schooldag ongeacht het weer op en af naar de universiteit...vaak ook wel eens in het weekend
 
tot er pekel ligt elke dag woon-stage verkeer :P
en naar school neem ik sneller de bus, omdat de aansluiting beter is...
 
Ben weekendrijder, want voor woonwerkverkeer heb ik een leasebak. Zal proberen de komende maanden met enige regelmaat te rijden, maar kan niet garanderen dat dat ieder weekend zal zijn.
 
zolang ik het met de motor KAN, doe ik het met de motor...
(meer plezier en lagere kosten)
 
1 of 2 keer meestal in het weekend als het zonnetje schijnt :) En als ik zeker weet dat het droog blijft (net als vandaag :] ) Ga ik samen met me schatje naar het werk. Als we dan toch nog een buitje tegen komen dan hebben we gewoon pech gehad.
 
Ik rij normaal gesproken 1x per week met de motor naar mijn werk. Dan kan het vrouwtje de auto meenemen om boodschappen te doen.
In de zomer pak ik hem uiteraard wel eens wat vaker mee.
 
Ik rijd 7 dagen per week,5 voor woonwerkverkeer en die andere twee voor prive enzo.Als het echt glad word ga ik niet meer op de moto, maar zolang het niet koud is ga ik gewoon rijden, anders moet ik fietsen :P
 
weer een topic met een misleidende titel :(











:+
luigibernau rijd in de wintermaanden ongeveer 1x per 3 weken, als het droog is en het zonnetje schijnt :]
 
hahahahahah hoe verder we de winter naderen, hoe onzinniger de topics worden...

maar ik rijd dagelijks, in de winter rij ik alleen nooit korte afstanden om het motorblok niet op de verkeerde manier te belasten..
 
weer een topic met een misleidende titel :(

:+
luigibernau rijd in de wintermaanden ongeveer 1x per 3 weken, als het droog is en het zonnetje schijnt :]

waar zat jij aan te denken dan? :+ 8-)

hahahahahah hoe verder we de winter naderen, hoe onzinniger de topics worden...

maar ik rijd dagelijks, in de winter rij ik alleen nooit korte afstanden om het motorblok niet op de verkeerde manier te belasten..

wat is er onzinnig aan dan? vind het wel een beetje stn vraag ( iedereen kan er op antwoorden en er zijn te weinig keuzes in de poll :) (kan maar 8)
 
Normaliter wel een aantal keer per week. Alleen nu ff niet omdat ik bij een klant zit waardoor ik niet op de motor kan/mag van mijn chef.
 
Terug
Bovenaan Onderaan