hoeveel allochtone bikers zitten hier?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zout op man dat onderscheid proberen we juist weg te werken voorhet geval je dat niet doorhad...

EU en antidiscriminatiewetten ...krijgen we zon topic..

Ik vind dat dit TOPIC direkt gesloten moet worden! en met recht denk ik.






Nou dat was weer ff voor de vorm..en het droevige is dat velen zich zullen herkennen in deze laatste zin.

Maar even serieus ..dit mag niet uitmaken en ja er blijven cultuurverschillen so what dat maakt het leuk tenzij ze schapen slachten op het balkon boven je en het bloed over je wasgoed druipt..


Je hebt ook echte nederlandse plagen...kijk maar naar deze reactie ;)
 
Laatst bewerkt:
nou ja zeg....zou het mischien ook kunnen dat ik gewoon andere belgen wil ontmoeten of ben ik meteen een racist als ik vraag of er ook andere mensen dan hollanders hier komen.....

zoek er niet zoveel achter...soms kan een mens ook oprecht een vraag stellen zonder bijbedoelingen hoor...
 
Ach ja ik doe ook maar mee met de maatschappij..maar dan zal ik vraag anders formuleren..lijkt me handiger Ik gaf alvast een voorschotje op de reacties die je eventueel kan verwachten..


En trek niet zo'n zuur gezicht..dat je krijg je met die zure mayonaise. ;)

No offence..


Niks tegen Belgie..maar wel tegen die houding van de duitsers tijdens de EK...aber jetz ist alles forbei. Voor ons ook..helaas ;)

Hier een voorzetje..


Wie heeft hier de belgische nationaliteit...



Zo moeilijk was die niet.. :+
 
Laatst bewerkt:
nou ja zeg....zou het mischien ook kunnen dat ik gewoon andere belgen wil ontmoeten of ben ik meteen een racist als ik vraag of er ook andere mensen dan hollanders hier komen.....

zoek er niet zoveel achter...soms kan een mens ook oprecht een vraag stellen zonder bijbedoelingen hoor...


niet zo happen joh. hawk zit je gewoon te stangen ;)

maar ik wist ook niet goed wat je precies wilde bereiken met je vraag.vadaar mijn twijfelende reaktie. het kon 2 kanten op en omdat je al zei:" ik ben belg" kreeg ik al het idee dat het niet fout was bedoeld :}
[edit]
zie dat die vogel ook al weer heeft gereageerd *D
hawk gedraag je! })
[edit]
 
niet zo happen joh. hawk zit je gewoon te stangen ;)

maar ik wist ook niet goed wat je precies wilde bereiken met je vraag.vadaar mijn twijfelende reaktie. het kon 2 kanten op en omdat je al zei:" ik ben belg" kreeg ik al het idee dat het niet fout was bedoeld :}
[edit]
zie dat die vogel ook al weer heeft gereageerd *D
hawk gedraag je! })
[edit]



:) ik wil mischien ook een buitenlanders-only motorclub oprichten...no kaasjes allowed :9
 
niet zo happen joh. hawk zit je gewoon te stangen ;)

maar ik wist ook niet goed wat je precies wilde bereiken met je vraag.vadaar mijn twijfelende reaktie. het kon 2 kanten op en omdat je al zei:" ik ben belg" kreeg ik al het idee dat het niet fout was bedoeld :}

hawk gedraag je! })

Ja schat,

Maar we mogen niet meer met elkaar chatten...Dat krijg je met polisie als modderetters..

Ik ga ff kijken of die vmaxen niet toevallig de rotonde gemist hebben ik zie nog niemand..wellicht zijn ze rechtdoor gegaan...MUHAHAHA ;)


Zo ik ben weer in vorm..
 
hmmm.
ik ben nederlandse...maar maakt dat wat uit dan :?


He verdorie das jammer ik dacht dat je lichtgetint was..O nu zie ik het..ik heb mijn donkere vizier nog op..ok helm af...

Wauw je bent nog mooier...in het echt (niks met huidskleur van doen in het paars ben je ook mooi zag ik gisteren)
 
Ja schat,

Maar we mogen niet meer met elkaar chatten...Dat krijg je met polisie als modderetters..

Ik ga ff kijken of die vmaxen niet toevallig de rotonde gemist hebben ik zie nog niemand..wellicht zijn ze rechtdoor gegaan...MUHAHAHA ;)


Zo ik ben weer in vorm..

gaan we toch naar andere topic :? O-)

even wit voetje halen bij de modjes :X


hee psstt...
die plisie die vond ons best lief zei die *D
die opperreus moets vast ongesteld worden ;) :X :+


edit!
ikke paars :? :? :? :?
waar?
 
Zout op man dat onderscheid proberen we juist weg te werken voorhet geval je dat niet doorhad...

EU en antidiscriminatiewetten ...krijgen we zon topic..

Ik vind dat dit TOPIC direkt gesloten moet worden! en met recht denk ik.

Nou dat was weer ff voor de vorm..en het droevige is dat velen zich zullen herkennen in deze laatste zin.

Maar even serieus ..dit mag niet uitmaken en ja er blijven cultuurverschillen so what dat maakt het leuk tenzij ze schapen slachten op het balkon boven je en het bloed over je wasgoed druipt..

Je hebt ook echte nederlandse plagen...kijk maar naar deze reactie ;)
Met verkeerde been uit bed gestapt?
Dan zou ik als ik jou was er weer instappen want met een reactie zoals dit moet je zeker weer even opnieuw opstaan. ;)

De topicstarters stelt een gewone vraag over allochtone motorrijders.
En een allochtoon is iemand die minimaal 1 buitenlandse ouder heeft.
Dat kan dus van alles zijn,een chinees, een duitser, een engelse etccc... dus ook een belg zoals de TS aangeeft.
Er dus vanuitgaande dat we nu over NL praten. In Belgie zouden wij de allochtoon zijn. ;)

Als er nu in de titel gestaan had ´rijden er hier ook warmbloedige kamelenhoeders of iets dergelijks´ dan had ik je reactie deels kunnen begrijpen.

Sgapie houdt namelijk ook niet zo van schapenslachters ;)
 
Met verkeerde been uit bed gestapt?
Dan zou ik als ik jou was er weer instappen want met een reactie zoals dit moet je zeker weer even opnieuw opstaan. ;)

De topicstarters stelt een gewone vraag over allochtone motorrijders.
En een allochtoon is iemand die minimaal 1 buitenlandse ouder heeft.
Dat kan dus van alles zijn,een chinees, een duitser, een engelse etccc... dus ook een belg zoals de TS aangeeft.
Er dus vanuitgaande dat we nu over NL praten. In Belgie zouden wij de allochtoon zijn. ;)

Als er nu in de titel gestaan had ´rijden er hier ook warmbloedige kamelenhoeders of iets dergelijks´ dan had ik je reactie deels kunnen begrijpen.

Sgapie houdt namelijk ook niet zo van schapenslachters ;)


even verder lezen ;)

*D warmbloedige kamelenhoeders? *D
heb je die daar ginds ook in allochtoon :?
 
Met verkeerde been uit bed gestapt?
Dan zou ik als ik jou was er weer instappen want met een reactie zoals dit moet je zeker weer even opnieuw opstaan. ;)

De topicstarters stelt een gewone vraag over allochtone motorrijders.
En een allochtoon is iemand die minimaal 1 buitenlandse ouder heeft.
Dat kan dus van alles zijn,een chinees, een duitser, een engelse etccc... dus ook een belg zoals de TS aangeeft.
Er dus vanuitgaande dat we nu over NL praten. In Belgie zouden wij de allochtoon zijn. ;)

Als er nu in de titel gestaan had ´rijden er hier ook warmbloedige kamelenhoeders of iets dergelijks´ dan had ik je reactie deels kunnen begrijpen.

Sgapie houdt namelijk ook niet zo van schapenslachters ;)


Goed lezen kreng ;) ook de topicstarter begreep hem uiteindelijk.


nou ff voor de vorm ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
 
gaan we toch naar andere topic :? O-)

even wit voetje halen bij de modjes :X


hee psstt...
die plisie die vond ons best lief zei die *D
die opperreus moets vast ongesteld worden ;) :X :+


edit!
ikke paars :? :? :? :?
waar?


Mijn monitorkabel zat er niet goed in... ;)

Volgens de posts zitten er nu 14 allochtonen hier ;)
 
even verder lezen ;)

*D warmbloedige kamelenhoeders? *D
heb je die daar ginds ook in allochtoon :?

Nee want ze zitten allemaal hier ;)

Goed lezen kreng ;) ook de topicstarter begreep hem uiteindelijk.


nou ff voor de vorm ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Ik snapte hem ook wel, maar vond de vergelijking gelijk naar een bepaald type allochtoon gelijk een beetje vreemd.

Maruh...
Eerst heb je het over schapen slachten en nu ook nog in welke vorm je ze wilt hebben.
Sgapie vind niet schapen slachten niet een leuk onderwerp. ;)
 
We hebben tenminste 1 ding gemeen, van welke nationaliteit je ook bent .... We rijden MOTOR *D

Meer hoef ik niet te weten :P
 
Ben Belg, woon in Nederland, partner is Surinaams en werk in Zwitserland voor een Canadees bedrijf! ( mooie mix hé).
 
Hiero! :) Nederlandse nationaliteit maar van Koreaanse afkomst! :) 22 jaar geleden naar nederland gekomen (ben ook 22), en geadopteerd.

Ben nog niet helemaal een biker, ik heb nog les! :) Mag eerste week aug. afrijden voor motorbeheersing en afgelopen dinsdag theoriepapiertje gehaald! :)
 
Dubbele nationaliteit hier :)

ik ben venezolaan EN nederlander, ben hier 16 jaar geleden komen wonen en ben over paar daagjes 21..you do the math :P


maar euhmm was er niet ergens een dezelfde topic over nationaliteit??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan