Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? (Wieke tingels 13)

Status
Niet open voor verdere reacties.
net nog even de laatste pagina's doorgespit....
en geen wonder dat het opeens zo rap ging

*O* *O* Welkom the pumpkin*O* *O*
zoals je wel gemerkt zult hebben ben je al goedgekeurd door de geilewieke tingels,
ik zou zeggen veel postplezier hier,
en tot snel op een meeting.....
misschien aanstaande zondag wel in Aartselaar...???
 
En diene duc ?

:N

Ducati Desmosedici GP8 technical specifications : -

Engine:
liquid-cooled, 90 degree V4 four-stroke, desmodromic DOHC, four valves per cylinder.

Capacity:
799cc
Maximum power:
more than 200hp

Maximum speed:
in excess of 310 kph/192 mph

Transmission:
Six-speed cassette-type gearbox, with alternative gear ratios available. Dry multiplate slipper clutch. Chain final drive.

Carburation:
Indirect Magneti Marelli electronic injection, four throttle bodies with injectors above butterfly valves.
Throttles operated by EVO TCF (Throttle Control & Feedback) system.

Fuel:
Shell Racing V-Power

Lubricant:
Shell Advance Ultra 4

Ignition:
Magneti Marelli

Exhaust:
Termignoni

Frame:
Tubular steel trellis-style chassis, pressed aluminium swing-arm.

Suspension:
�hlins upside-down 42mm front forks and �hlins rear shock absorber, adjustable for preload, compression and rebound damping.

Tyres:
Bridgestone 16.5" front and rear

Brakes:
Brembo, two 320mm carbon front discs with four-piston callipers. Single stainless steel rear disc with two-piston callipers.

Dry weight:
148kg
 
:N

Ducati Desmosedici GP8 technical specifications : -

Engine:
liquid-cooled, 90 degree V4 four-stroke, desmodromic DOHC, four valves per cylinder.

Capacity:
799cc
Maximum power:
more than 200hp

Maximum speed:
in excess of 310 kph/192 mph

Transmission:
Six-speed cassette-type gearbox, with alternative gear ratios available. Dry multiplate slipper clutch. Chain final drive.

Carburation:
Indirect Magneti Marelli electronic injection, four throttle bodies with injectors above butterfly valves.
Throttles operated by EVO TCF (Throttle Control & Feedback) system.

Fuel:
Shell Racing V-Power

Lubricant:
Shell Advance Ultra 4

Ignition:
Magneti Marelli

Exhaust:
Termignoni

Frame:
Tubular steel trellis-style chassis, pressed aluminium swing-arm.

Suspension:
�hlins upside-down 42mm front forks and �hlins rear shock absorber, adjustable for preload, compression and rebound damping.

Tyres:
Bridgestone 16.5" front and rear

Brakes:
Brembo, two 320mm carbon front discs with four-piston callipers. Single stainless steel rear disc with two-piston callipers.

Dry weight:
148kg

Alle dan -O-

Wel jammer voor die jappen die al kwee nie hoelang 4cylinders maken dat ducatie hun op hun terrein klopt :X
 
Laatst bewerkt:
tsssss; kzal mijn koffers opzetten, kzal zorgen dat ik voor u weg ben. moet ni peizen da ge nog voor mij gaat geraken :)

Al was t da k ne syfon van ne lavabo moet uitbreken en 7 verlengbuizen gebruiken om net naast u oor mijne uitlaat te laten uitkomen.... }) }) }) }) })
 
da komt zeker door die koffers _O-


die GP wielen 16.5 inch..... waarom is dat nou weer...???
Is dat misschien om ervoor te zorgen dat ze niet op de openbare weg komen :?

Enne V-power tank ik ook, maar haal bijlange geen 310 :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan