Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk..??? (wieke tingels 14)

Status
Niet open voor verdere reacties.
.Mijn eerste werkdag bij DE LIJN: ten eerste werk ik dus nog steeds in de privé sector maar heb wel dezelfde voordelen als staatsambtenaar en ten tweede heb ik vandaag geen klop moeten doen ;) . Heb de ganse dag in een vergaderzaal gezeten luisterend naar veel bla bla over het arbeidscontract, lonen,voordelen, vakbonden, verlofdagen, enz...... Morgen begint voor mij mijn eerste "echte" werkdag ( denk ik ). Denk wel dat ik daar goed zit nu :Y , met al de verlofdagen heb ik wat meer tijd om mijn Witte-driecillinder wat Honda's te verslinden waarvan er trouwens toch veel te veel zijn B| :+
Dan hebt ge ook tijd om ne bbq en een rit te organiseren *O* *O* *O*
 
goeieavond allemaal!!!


sinds gisteren terug op vlaamse bodem maar sinds vandaag weer een beetje in orde om hier iets te posten, ik vermoed dat ik iets teveel genoten heb van het nachtleven in Barcelona.....

nog een kleine raad, een kater en een vliegreis= slechte combinatie!


lijkt mij idd niet leuk.

en vliegen met ne zonnesteek en ne in de 2e graad verbrande rug is ook ni zo plezant, heb ik al eens mogen vaststellen -O-
 
werd ik even jaloers zeg })

heb vandaag op Ebay een transparante achterlicht gewonnen,
kostten 11 euro *O*
verzending uit Duitsland 17 euro -O-
maar ach... voor 28 euro een led achterlicht is toch wel te doen toch

[afbeelding]

om één of andere reden heb ik het niet zo met E-gay

maar desalwelteplus gefeliciteerd ermee Sheldon !!! *O*
 
Ik zie dat er trouwens nog geen foto van mijne Bandit in de OP staat, dus bij deze:

full
 
.Mijn eerste werkdag bij DE LIJN: ten eerste werk ik dus nog steeds in de privé sector maar heb wel dezelfde voordelen als staatsambtenaar en ten tweede heb ik vandaag geen klop moeten doen ;) . Heb de ganse dag in een vergaderzaal gezeten luisterend naar veel bla bla over het arbeidscontract, lonen,voordelen, vakbonden, verlofdagen, enz...... Morgen begint voor mij mijn eerste "echte" werkdag ( denk ik ). Denk wel dat ik daar goed zit nu :Y , met al de verlofdagen heb ik wat meer tijd om mijn Witte-driecillinder wat Honda's te verslinden waarvan er trouwens toch veel te veel zijn B| :+


Het voordeel staat dus al in dezelfde zin... :)

En euh, Honda's verslinden ??? Dream on... :W
 
Denk dat je ze maar wegwijs zal maken nadat ge zeker zijt dat ze deze pagina niet zal lezen :+


Bwa Kim, ze kan wel wat hebben ze, en ik geef ze dan ook wa :)

En wij hebben geen geheimen voor elkaar, en we zeggen ook gewoon wat er op ons hart ligt, plezant om te horen of ni, gewoon eruitflappen en niks opkroppen is de boodschap.

Maakt het leven (met elkaar) veel simpeler, trust me :Y
Alleen moet ge dan wel alletwee zo ingesteld zijn natuurlijk.
 
Maar ja, dan moeten jullie ook tijd hebben om te komen hé ;) .


wij hebben geen tijd.... want wij werken niet bij de Lijn....
en als we met de lijn gaan geraken we ook niet op tijd,
tegenwoordig schijnt de aandrijving van de bussen teveel te haperen...
iets met een Limburgse monteur of zoiets :+
 
goeieavond allemaal!!!


sinds gisteren terug op vlaamse bodem maar sinds vandaag weer een beetje in orde om hier iets te posten, ik vermoed dat ik iets teveel genoten heb van het nachtleven in Barcelona.....

nog een kleine raad, een kater en een vliegreis= slechte combinatie!

Hebben ze je dan niet verteld dat je tijdens een vlucht altijd fit moet zijn voor als er iets gebeurt?

mban693l.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan