Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk? (Wieke Tingels 16)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopakee een nieuw topic *O* *O* *O*

En voor de mensen die in't vorige topic mijn tekst niet begrepen van '2 mercedessen en 2 jaguars met auto's op hun dag'

Hier de foto:
TopGear3.jpg


_O-
 
de onderste auto moest gas geven en de bovenste bestuurder moest maar sturen...
Gaf wel grappige situaties ja :+

Maar ze zijn dus gisteren effectief in zolder geweest. ;)


dat moet wel een rare gewaarwording zijn....
degene die gas geeft denk "maak die bocht , maak die bocht!!!!"
degene die stuurt denkt "remmen remmen remmen"

})
 
@ Sheldon, proficiat met u pete kind, ge hebt dat goe gedaan :+
@ Sheldon, ge hebt een fucking trage bank (en de mijn is dan nog dezelfde |( )
@ Nieuwe, welkom, en heb al redelijk wa positieve dingen gehoord over diene er6, hij lijkt me allesinds praktischer inzetbaar dan ne ninja 250cc :z
@ feestjes gever omdat em op tram 3 stapt, goe plan, parking genoeg daar in de buurt, en met die werken valt da niet echt op als we daar de parking van de gb inpalmen met tenten enzo O-)
@ Tom__ ik heb al duvel gedronken, maar ben vergeten waar ge inspiratie voor zocht, nu ben k wijn aan t drinken, en probeer ik inspiratie te krijgen zodanig dat k iets kan bedenken waarover ge inspiratie wilt. Nog mee ? ik nietmeer. (2pktje zou jaloers zijn op mij fles :+ )

@Cwalker maybe next dinsdag ? Want op sommige momenten gaat gewoon niet, moet mijne kop eens kunnen "resetten" want veelal gewoon "moe" en zwartgallig -O-


@ Al de rest :j see you op de moto
 
@ Tom__ ik heb al duvel gedronken, maar ben vergeten waar ge inspiratie voor zocht, nu ben k wijn aan t drinken, en probeer ik inspiratie te krijgen zodanig dat k iets kan bedenken waarover ge inspiratie wilt. Nog mee ? ik nietmeer. (2pktje zou jaloers zijn op mij fles :+ )
:?

Het zal aan de wijn liggen, want ik ben dat ook aan het drinken, en ik ben het ook vergeten :+
 
The Wolf Banes - As The Bottle Runs Dry

In youtube ofzo in typen en gewoon snoeihard meezingen :Y

Fantastisch, moest net nog aan da liedje denken maar kon nimeer op de naam komen :}

[me]opent youtube en zingt de buren wakker[/me]
 
Laatst bewerkt:
Special thanks to donkereziel,
hij wist welk liedje ik bedoelde met mijn cryptische omschrijving *O*

Toch straf eig dat we er niet in slagen om een zo logische titel te onthouden. Zal wel iets met de omstandigheden te maken hebben waarin je dit meestal hoort :P
 
ff diagonaal bijgelezen, man man, als je hier na een week terugkomt... nieuwe topic en al :W

wat spontane reacties bijeengetypt

@de laatste motogp, le mans, nog iemand op gelet?
yamaha, yamaha, yamaha })
en rossi terug op zijn gebruikelijke stek, numéro uno!

*iets later gezien, maar ik had de letters al getypt en dus ja...*
aaaaah, Ska-man, jij hebt't ook gezien ;-)

@ioclevius, jij hebt de laatste superbike wedstrijden niet gezien zeker? Die Yamaha kan best mee... (en Haga natuurlijk ook é...) in het bochtenwerk zag ik die yam precies serieus inlopen op die gsx-r, zou rossi's hulp vanaf zo'n 3-4 jaar geleden hier voor iets tussenzitten?

@dafalgan (en zijn 'moaten'), de speed triples zijn altijd vet geweest, sound & style, de street triple is dus ook niet mis. Uniek wordt ie al helemaal als je aan het 'pimpen' gaat.

Ik lees net je relaas, fuck dat moet een lelijk stuukske geweest zijn, alleszinds beterschap en een spoedig herstel gewenst. En als je terug gaat rijden, zou'k toch voor een deftig slotje kijken, of beter nog, je bike niet op straat laten staan, 't mag dan nog een 'goedkoopke' zijn :+

je reactie over de duc's doet me wel twijfelen of je al ooit met een deftige monster gereden hebt... (oudere maar deftige, een rode 900 met goudkleurig voorvorkje bijvoorbeeld)

@de races in oostende, ik ben als kind jarenlang geweest en ook de laatste 4, 5 jaar was ik er weer bij, maar dit jaar ben ik nog niet zeker of ik weer present ga zijn, zo heb ik vernomen en op hun site bevestigd gezien dat de 600's en 1000's superstocks niet meer rijden,... Der zijn nu meer oorverdovend herriemakende classic's te zien. Toch wel jammer. De veiligheid wordt als argument genoemd... Misschien moeten ze verhuizen? Der is zoveel straatcircuitmogelijkheid in belgië / vlaanderen... '(
Ireland style... *dream on*

@sheldon, proficiat met je petekind!

@ tom met de vette bril: vette bril!

@iedereen die zich ondertussen aangemeld heeft :W

Flitspalen afzagen en TOP GEAR op CANVAS? Dat kan ik alleen maar toejuichen! *O*

Bijna weekend!!! :+
 
Laatst bewerkt:
Goeie morgen één ieder :W
laatste werkdag, om 13.00u zijn we er weer vanaf.

hoe komt ge aan die foto's van op zolder.
hoorde gisteren op donna de eigenaar of iet in dienen aard van het circuit van zolder. hij zei dus idd dat ze met 'dubbeldekkerwagens' aan het rondrijden waren. wel was niemand toegelaten en mocht niemand foto's nemen. diegene die er toch in geslaagd is :} .

bon, nog wa offertes typen voor betonvloeren, silo's, kelders, mesthopen,...

van't weekend slecht weer btw ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan