Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk? (Wieke Tingels 16)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ff diagonaal bijgelezen, man man, als je hier na een week terugkomt... nieuwe topic en al :W

wat spontane reacties bijeengetypt

@de laatste motogp, le mans, nog iemand op gelet?
yamaha, yamaha, yamaha })
en rossi terug op zijn gebruikelijke stek, numéro uno!

*iets later gezien, maar ik had de letters al getypt en dus ja...*
aaaaah, Ska-man, jij hebt't ook gezien ;-)

@ioclevius, jij hebt de laatste superbike wedstrijden niet gezien zeker? Die Yamaha kan best mee... (en Haga natuurlijk ook é...) in het bochtenwerk zag ik die yam precies serieus inlopen op die gsx-r, zou rossi's hulp vanaf zo'n 3-4 jaar geleden hier voor iets tussenzitten?

@dafalgan (en zijn 'moaten'), de speed triples zijn altijd vet geweest, sound & style, de street triple is dus ook niet mis. Uniek wordt ie al helemaal als je aan het 'pimpen' gaat.

Ik lees net je relaas, fuck dat moet een lelijk stuukske geweest zijn, alleszinds beterschap en een spoedig herstel gewenst. En als je terug gaat rijden, zou'k toch voor een deftig slotje kijken, of beter nog, je bike niet op straat laten staan, 't mag dan nog een 'goedkoopke' zijn :+

je reactie over de duc's doet me wel twijfelen of je al ooit met een deftige monster gereden hebt... (oudere maar deftige, een rode 900 met goudkleurig voorvorkje bijvoorbeeld)

@de races in oostende, ik ben als kind jarenlang geweest en ook de laatste 4, 5 jaar was ik er weer bij, maar dit jaar ben ik nog niet zeker of ik weer present ga zijn, zo heb ik vernomen en op hun site bevestigd gezien dat de 600's en 1000's superstocks niet meer rijden,... Der zijn nu meer oorverdovend herriemakende classic's te zien. Toch wel jammer. De veiligheid wordt als argument genoemd... Misschien moeten ze verhuizen? Der is zoveel straatcircuitmogelijkheid in belgië / vlaanderen... '(
Ireland style... *dream on*

SBK Monza

race 2 - YAMAHA 1e *O*
race 1 - YAMAHA 2e *O*
 
Laatst bewerkt:
@ deusjevoke : uw "hamsterke" op Zolder, de Jeremy en de James staat er ook op

TopGear4.jpg
 
Laatst bewerkt:
@Sheldon, deeltje 15 is verschwunden in de "OP"

* wat ging hier vooraf
deel 1
deel 2
deel 3
deel 4
deel 5
deel 6
deel 7
deel 8
deel 9
deel 10
deel 11
deel 12
deel 13
deel 14
 
Laatst bewerkt:
@Sheldon, deeltje 15 is verscwunden in de "OP"

* wat ging hier vooraf
deel 1
deel 2
deel 3
deel 4
deel 5
deel 6
deel 7
deel 8
deel 9
deel 10
deel 11
deel 12
deel 13
deel 14

naar wat ik vernomen heb zal dat deeltje nog wel ff wegblijven ook.

Onze "chief" zit op teambuilding-weekend in de priorij van Corsendonck.
 
versta eigenlijk niet waarom vrijdag vrijdag noemt...
moest zaterdag eigenlijk niet vrijdag noemen?
kmoet altijd werken de vrijdag.. misschien dagvoorvrijdag noemen?
hmmm, wat een vrijdag die eigenlijk geen vrije dag is niet teweeg kan brengen.

:+



ik vind zaterdag toch ook wel een toepasselijke naam.......
 
Laatst bewerkt:
nog even deze post meegenomen uit deel 15Welkom mrBernio.....
je bent van harte welkom hier, en ja... gelukkig zijn uwe medebelgen altijd wel ergens te vinden.
Weet je al wat voor moto je aan gaat schaffen...
Zal wel een Honda zijn zekers :Y

Denk eerder aan een Kawa eig, had de Honda CBR600RR ook in overweging genomen maar vrees dat die een beetje hard zal gaan om als eerste motor te nemen.
 
Die flitseres uit de wagen, is da enkel langsrijdend verkeer, of ook tegemoedkomend ?
Want in t laatste geval zou t kunnen dat k geen flitsmaagd meer ben -O- -O-
 
Denk eerder aan een Kawa eig, had de Honda CBR600RR ook in overweging genomen maar vrees dat die een beetje hard zal gaan om als eerste motor te nemen.

Diene kawa rijdt ook 200+ als ge hem opendraaid hoor :Y
Alles ligt aan hoe beheerst je u kan houden.

wa wel een voordeel is, bij gewoon stadsverkeer gade makkelijker sturen, en bij rijden gade op zo nen blote moto sneller t gevoel hebben van t ga vooruit.
 
Die flitseres uit de wagen, is da enkel langsrijdend verkeer, of ook tegemoedkomend ?
Want in t laatste geval zou t kunnen dat k geen flitsmaagd meer ben -O- -O-


als ge met de auto zijt hebt ge pech dan flitseren ze u voorste nummerplaat met de moto no problemos, ik heb hier aan het ziekenhuis in dendermonde zo al eens een foto laten trekken van +200 in bebouwde kom, hopelijk staat die op de balie in het politiebureau maar ktwijfel er aan....
 
als ge met de auto zijt hebt ge pech dan flitseren ze u voorste nummerplaat met de moto no problemos, ik heb hier aan het ziekenhuis in dendermonde zo al eens een foto laten trekken van +200 in bebouwde kom, hopelijk staat die op de balie in het politiebureau maar ktwijfel er aan....

Dan zou k hier kunnen prijs hebben met mijne collega zijne auto
viaduct aalst, da klote golfke, veel te laat gezien, schuld van die camions da der voor reden :+ :+
 
versta eigenlijk niet waarom vrijdag vrijdag noemt...
moest zaterdag eigenlijk niet vrijdag noemen?
kmoet altijd werken de vrijdag.. misschien dagvoorvrijdag noemen?
hmmm, wat een vrijdag die eigenlijk geen vrije dag is niet teweeg kan brengen.

:+

Is toch logisch, op vrijdag moet je werken en op de dag van de arbeid niet ;)
 
:} :} :} :}
stel in als bureaublad


VRIJdag: ochtendsex!!! *O* *O* *O*
ZATerdag: ook, maar dan met beetje kater *O* *O* *O*
ZONdag: ondanks de weersvoorspellingen een zonnige dag, en zeker de komende want het grote Antwerpse Park wordt deels geopend! *O* *O* *O*
MAANdag: dan hebt ge sterrekes in u ogen *O* *O* *O*

Komt goed uit... Als ik terugkom van de nacht... dan sex... dan lekker slapen....
Dat zijn pas afsluiters van een werkdag...

Deusjevoke for president!!! *O* :} *O*
 
da zijn toch 4 rijvakken ginder?en stond da golfke aan de kant of in het midden?
Stond aan de andere kant,
maar ik zat op rijstrook 2 langs mijne kant, anders draaide op naar dendermonde.
Zaten dus 2 stroken tussen (meegaand verkeer voor hem)
 
Diene kawa rijdt ook 200+ als ge hem opendraaid hoor :Y
Alles ligt aan hoe beheerst je u kan houden.

wa wel een voordeel is, bij gewoon stadsverkeer gade makkelijker sturen, en bij rijden gade op zo nen blote moto sneller t gevoel hebben van t ga vooruit.


Dat wel ja, maar hij trekt niet zo hard heb ik toch gehoord -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan