# Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk? (Wieke Tingels 22)

Status
Niet open voor verdere reacties.
in één dag en ertussen ook nog nen hele dag world superbikes gekeken, ja.. en pittig detail voor tingels: ongeveer de helft ervan in de gietende regen...
})

en nee kim, gene gps nodig gehad... niet ene keer mis gereden...
ziet ge, katoh (diene andere bompa) en ik hebben nog iets wat gijlie snotneuzen niet meer hebt: richtingsgevoel en EEN GEHEUGEN. (30 jaar geleden eens geruild tegen een geweten, had ik toch nie vandoen :+ )

en dat met twee op een sportmasjien... lol....goldwing-jeanetten, eat your heart out.. }) }) :+

Aha, hebben ze u vrijgelaten *O*

Of gaat het rijden met de leeftijd allemaal wat trager })
 
:X

full
 
Merci, gij hopelijk in minder keren dan ikke :X

Eén troost: ik mag de lessen inclusief exaam inbrengen in mijn zaak, ik had juist nog wat kosten nodig zie! *O*
Aan mij zijn er anders nog genoeg kosten '(


Moogt gij die anders wel overnemen hoor. Kzal u korting geven :)
 
Tom, ik had die foto van de 1100 Monster al een tijdje geleden gezien, heeft wel iets :Y . Ben erg nieuwsgierig hoe die er "live" zal uitzien. Misschien wel de volgende motor voor mij ( als die weer nie zo pokkeduur is zoals we gewoon zijn van Ducati B| )
Vraagt eens niet zoveel geld voor die melkkar van je, dan raakt ze de deur uit en ben je een eind verder.
 
nog wat interessants:

Reacties
Het forum heeft als doel te discussiëren over allerlei zaken. Als je je in een discussie mengt, post dan ook een nuttige reactie. Kom met argumenten en stellingen. Een reactie met alleen een smiley of de mededeling dat je het er niet mee eens bent voegt niets toe aan de discussie en is dan ook niet wenselijk. En als een topic je niet aanstaat, laat het dan gewoon links liggen. Tevens hoef je je mede-mf'ers niet te groeten in al je posts, we zijn allemaal al vriendjes en vriendinnetjes van elkaar en het kan alleen maar irritatie opwekken als je overal "Groetjes, (nickname)" tegenkomt.

ik denk dan aan tom__ :+

Topics 'flooden'
Topics op Motor-forum worden na 2500 posts gesloten om de database een beetje te ontlasten. Als een topic de 2500 posts passeert kan je via een topicreport een moderator inschakelen om het topic te laten sluiten zodat men verder kan posten in het volgende deel. Het is niet de bedoeling om een topic vol te plempen met onzin om aan de 2500 posts te komen. Mensen die zich schuldig maken aan 'flooding' kunnen een tijdelijke ban verwachten.

lalala O-)

dat richtlijntopic is best interessant, was het nog nooit tegengekomen

ahja en joke: gelukkige verjaargeslaagdvooruwrijbewijsdag he *O*
_O- _O-


Dag ROTS :W



B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan