# Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk? (Wieke Tingels 22)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandenavond ff in de buurt geweest van Gent. Aan degene die daar zijn lading karton op de ring gegooid had op een donker stuk -> nen dikke merci. Goeiendag, lag bijna op mijn mulle :r
 
Vandenavond ff in de buurt geweest van Gent. Aan degene die daar zijn lading karton op de ring gegooid had op een donker stuk -> nen dikke merci. Goeiendag, lag bijna op mijn mulle :r


lap... em heeft gemist... diene camionchauffeur kan naar zijn centen fluiten... ik zei m nog zo: wachten tot ge zeker zijt dat ge'm hebt... amateurke!! :( :(



graptjen eh pol... :+ tja, de ring hier kan gevaarlijk zijn... al vanalles op de baan zien liggen... van ne bmw gs tot zo'n lichtgevende salami van de blauwe smurfen... in geval van die laatste heb ik n extra rondje gedaan om zeker te zijn dat ik er over gereden was... }) })

diene gs ging nie, te hoog, en 'k had geen noppenbanden zitten om over die cylinders te rijden... B| B|
 
lap... em heeft gemist... diene camionchauffeur kan naar zijn centen fluiten... ik zei m nog zo: wachten tot ge zeker zijt dat ge'm hebt... amateurke!! :( :(



graptjen eh pol... :+ tja, de ring hier kan gevaarlijk zijn... al vanalles op de baan zien liggen... van ne bmw gs tot zo'n lichtgevende salami van de blauwe smurfen... in geval van die laatste heb ik n extra rondje gedaan om zeker te zijn dat ik er over gereden was... }) })

diene gs ging nie, te hoog, en 'k had geen noppenbanden zitten om over die cylinders te rijden... B| B|


Is vree verschieten als daar ineens zo nen hoop rommel ligt, en natuurlijk juist op zo'n pikdonker stuk natuurlijk. Was een gevalletje van ogen dicht en stuur goed vasthouden...

Das idd al nen hoop serieuze "rommel" da gij daar al zien liggen hebt :Y
 
Ik heb op weg naar mijn exaam over een schoen gereden. Ni echt spectaculair, maar kwou het efkes melden :Y


lastig voor die persoon die nog in de schoen zat :X

Goedemorgen allemaal.....
vandaag weer opleiding..... m'n hersens zullen het nog eens begeven met zoveel informatie
 
Goeiemorgen :W .

Rap voor ik naar het werk vertrek m'n SV gaan ophalen van z'n onderhoud se :) .
 
Goede morgen :W
Straks richting Gent naar een klant.
Deze keer met de GPS. *O*
Voor deze week al 2 keer men GPS vergeten,
Hasselt en Brussel mijn weg kunnen zoeken. -O-
Goed dat er in Hasselt een mooie vrouw werkt in de Gamemania,
ze wist de weg ook niet maar dat boeide me niet. 8-)
 
Goede morgen :W
Straks richting Gent naar een klant.
Deze keer met de GPS. *O*
Voor deze week al 2 keer men GPS vergeten,
Hasselt en Brussel mijn weg kunnen zoeken. -O-
Goed dat er in Hasselt een mooie vrouw werkt in de Gamemania,
ze wist de weg ook niet maar dat boeide me niet. 8-)

welkom in gent! the city of looooove _O-

*O*
 
lastig voor die persoon die nog in de schoen zat :X

Goedemorgen allemaal.....
vandaag weer opleiding..... m'n hersens zullen het nog eens begeven met zoveel informatie

zolang ge de primaire behoeften maar niet vergeet.
zoals naar toilet gaan als ge iets voelt opkomen :+
 
Soit nog wa bladvulling, maar gene loze praat (als t weer mee zit toch)


Zou graag nog eens naar de ardennen gaan rijden,
maar wegens gene tijd nu zal t voor begin volgende maand zijn.
K ga er gene datum op plakken, want alles hangt af van t weer dus zal max 2 dagen op voorhand zijn dat k iets laat weten.

oh ja, de rit zelf is 350km ongeveer :Y


edit: Heb de rit al voor een stuk gereden, maar moeten vroegtijdig stoppen wegens het ontdekken dat u niergordel even strak aanspannen na t eten als voor t eten niet zo een goe idee is, zat zo mottig als k groot ben |(
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad , hier op het werk ook maar de koffiemachine is gevuld dus we hebbe geen klagen *O*
pfff... 't leven van nen werklozen is hard..

eerst uitgeslapen,
op het gemakske eten
douchke pakken
nog wat rusten
beetje op internet
nog een beetje rusten
strax het gras keer afrijden
zeker nog wat rusten
toerke doen aangezien het schoon weer is
tegen dan zal het eten wel klaar zijn
na het eten een beetje rusten
....


_O-
 
pfff... 't leven van nen werklozen is hard..

eerst uitgeslapen,
op het gemakske eten
douchke pakken
nog wat rusten
beetje op internet
nog een beetje rusten
strax het gras keer afrijden
zeker nog wat rusten
toerke doen aangezien het schoon weer is
tegen dan zal het eten wel klaar zijn
na het eten een beetje rusten
....


_O-

B|
 
Sow...wij hebben ook maar eens een nieuwe senseo aangeschaft.......had het gisteren begeven. Na 2 jaar trouwe dienst, en wat eigen reparatie.
Dat ijzertje in het klepje was afgebroken, heb ik uit een oude fiets een stukje van een spaak geknipt, en die ertussen gezet. Dat werkte perfect!
Alleen waren de tuitjes van de filters achterin afgebroken.........
Daarom gaf ie al zo weinig water........ :/ !
Ja en wij zonder koffie??????? Neeeeeeee :N :N , dus dan maar gelijk naar de mediamarkt in NL die zijn tot 9 uur open, ff een nieuwe halen.... *O* *O*

Zo en dat wilde IK ff kwijt...hihi
Enee, keb nie genoeg koffie voor een meeting, helaas.......
 
Sow...wij hebben ook maar eens een nieuwe senseo aangeschaft.......had het gisteren begeven. Na 2 jaar trouwe dienst, en wat eigen reparatie.
Dat ijzertje in het klepje was afgebroken, heb ik uit een oude fiets een stukje van een spaak geknipt, en die ertussen gezet. Dat werkte perfect!
Alleen waren de tuitjes van de filters achterin afgebroken.........
Daarom gaf ie al zo weinig water........ :/ !
Ja en wij zonder koffie??????? Neeeeeeee :N :N , dus dan maar gelijk naar de mediamarkt in NL die zijn tot 9 uur open, ff een nieuwe halen.... *O* *O*

Zo en dat wilde IK ff kwijt...hihi
Enee, keb nie genoeg koffie voor een meeting, helaas.......

da's bij-vulbaar :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan