# Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk? (Wieke Tingels 22)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ tommeke: was gisteren nie uwe laatste dag?

waarom dan:
1. zo vroeg wakker?
2. kan je op internet?
 
en als ge de cmyk allemaal op de volle honderd zet? hebde dan geen mooi vol zwartig gedoe... looool de volledige lagen... ma goed, k ben maar een leek, luister maar naar den tom ;)

:} :} :}

is gelukt! *O* *O*

Oh donkere ziel, mijn dank is groot! :}

tja bandit rijder, moest eigenlijk nie verschieten dat de goeie oplossing van daar ging komen :W
 
Net roos pampierken gaan halen in het gemeentediensthuis van Antwerpen, moest mee in de rij staan wachten voor Vreemdelingenzaken. Nooit geweten dat er zoveel nationaliteiten oepenoepeke konden :X

Maar ik heb het nu *O*

en mijn eerste officiële kilometers waren.....
nat en koud -O-
 
Laatst bewerkt:
Nog geen 10h, dus eigenlijk nog niet open, sta er hier al ne pipo, de woensdag ne laptop in den aldi gekocht, en hij kan em niet installeren.

We hebben hem vriendelijk aangeraden de technische dienst van den aldi aan te spreken want daar gaan ze hem ogenblikkelijke kunnen helpen. |(
 
Nog geen 10h, dus eigenlijk nog niet open, sta er hier al ne pipo, de woensdag ne laptop in den aldi gekocht, en hij kan em niet installeren.

We hebben hem vriendelijk aangeraden de technische dienst van den aldi aan te spreken want daar gaan ze hem ogenblikkelijke kunnen helpen. |(


Dat niet voorgeinstalleerd zodat iedereen daar direct mee kan werken/spelen?
 
Net roos pampierken gaan halen in het gemeentediensthuis van Antwerpen, moest mee in de rij staan wachten voor Vreemdelingenzaken. Nooit geweten dat er zoveel nationaliteiten oepenoepeke konden :X

Maar ik heb het nu *O*

en mijn eerste officiële kilometers waren.....
nat en koud -O-
:} :} :} :} Ik ben te weten gekomen waarom gij uw katten koffie en koekje genoemd hebt :} :} :}
 
Ik vermoed dat diene pipo bij het kiezen van een taal voor de grap kantonees ofzo aangeklikt heeft :')


En jij kon die bak daar geen dag laten staan en dat CD'ke installaren en er 250 euro voor vragen? })

Aldi gaat die opsturen en binnen 6 maand is zijn Windows geinstalleerd. |(
En binnen de 7 maand terug omzeep. :+
 
En jij kon die bak daar geen dag laten staan en dat CD'ke installaren en er 250 euro voor vragen? })

Aldi gaat die opsturen en binnen 6 maand is zijn Windows geinstalleerd. |(
En binnen de 7 maand terug omzeep. :+



Das t punt, moest em maar niet voor de goeiekoop gegaan zijn
 
Gisterenavond is die kerel die mijn Monster gekocht heeft de motor komen ophalen. Hij had eerder deze week zijn laatste rijlessen gehad en nu mocht hij zelf met de motor naar huis rijden. Het geeft toch een raar gevoel wanneer je iemand anders met je motor ziet vertrekken....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan