# Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk? (Wieke Tingels 22)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een engels licht is beste.

Zoek wel ééntje dat oftewel beschadigd is om de prijs redelijk te houden.
Wel het gedeelte beschadigd dat je niet nodig hebt natuurlijk.
Nieuw kopen dat komt wat duur uit hé voor gewoon de helft te gebruiken.

Ruil doen gaat niet gaan of die engelse moest met twee grootlichten willen rondrijden. _O-
 
Laatst bewerkt:
Een engels licht is beste.

Zoek wel ééntje dat oftewel beschadigd is om de prijs redelijk te houden.
Wel het gedeelte beschadigd dat je niet nodig hebt natuurlijk.
Nieuw kopen dat komt wat duur uit hé voor gewoon de helft te gebruiken.

Ruil doen gaat niet gaan of die engelse moest met twee grootlichten willen rondrijden. _O-


laat ik daar nou geen last van hebben :N
Mits hij maar in Engeland blijft :+
 
laat ik daar nou geen last van hebben :N
Mits hij maar in Engeland blijft :+

Het gaat mss wel lukken.
Je vertelt hem dat hij beide lampen dan op 40 procent kan laten branden door zo twee kitjes te kopen.
Als hij vraagt waarom ie dat zou doen zeg je dat hij dan brandstof uitspaart doordat de lampen minder hard moeten branden. }) :+ _O-
 
Het gaat mss wel lukken.
Je vertelt hem dat hij beide lampen dan op 40 procent kan laten branden door zo twee kitjes te kopen.
Als hij vraagt waarom ie dat zou doen zeg je dat hij dan brandstof uitspaart doordat de lampen minder hard moeten branden. }) :+ _O-

ik kan natuurlijk ook gewoon vertellen dat hij wat langzamer moet rijden, zodat de lampen niet zo fel branden _O-
 
ik kan natuurlijk ook gewoon vertellen dat hij wat langzamer moet rijden, zodat de lampen niet zo fel branden _O-
Een Engelse lamp heeft een andere spiegel zodat het licht bij links rijden naar de berm toe schijnt. Rij je dus rechts met zulke lampen ga je het verkeer verblinden. Krijg da brommerke eigenlijk wel twee tegelijk brandende koplampen getrokken?
 
Een Engelse lamp heeft een andere spiegel zodat het licht bij links rijden naar de berm toe schijnt. Rij je dus rechts met zulke lampen ga je het verkeer verblinden. Krijg da brommerke eigenlijk wel twee tegelijk brandende koplampen getrokken?


de linkse is mijn gewoon licht, de rechtse groot.
Als ik in de rechte een naar links stralend licht zet,
lijkt het mij dat ik geen problemen krijg...









toch :?
 
de linkse is mijn gewoon licht, de rechtse groot.
Als ik in de rechte een naar links stralend licht zet,
lijkt het mij dat ik geen problemen krijg...
Gaat nog steeds het verkeer verblinden. Heb daarjuist mijn motor eens voor de poort gezet, zoals je ziet zijn er duidelijk twee schuine lijnen ( van elke koplamp ééntje ). Deze lijnen staan bij engelse lampen naar de andere kant, ook al zet je zo een lamp aan de rechtse kant zal da nog nie goed zijn :N .








toch :?
full
 
Laatst bewerkt:
Tekst vergeten |( . Zoals je kunt zien zijn er twee schuine lijnen, van elke koplamp ééntje. Bij de engelse lampen staan die naar de andere kant en ga je het verkeer verblinden. Lijkt mij geen goede oplossing om engelse lampen te gebruiken :N .
 
vreemd.... akra duurt normaal dagje of 3-4....
:? :?
Dacht / hoopte ik ook , maar er was al iets misgelopen bij de bestelling blijkbaar ( de dinsdag na de liftenroute geplaatst ) en niemand wist van iets . Vorige vrijdag ging die normaal mee zijn , terug niks (wisten ze me te zeggen nadat ik daar al men moto afgezet had ) , ondertussen staat men moto daar dus al en zou het voor maandag of dinsdag zijn -O- , ze kunnen terwijl al de rest doen :9 De wim laat al eens een steek vallen B|
 
Goede middag idereen. :W

Vandaag men slotje laten maken en wou ik verder van Weterren naar Temse rijden.
Beetje verkeerde kant opgereden van de E17 en we kwamen een bordje Frankrijk tegen.

Toch 2 km in Frankrijk gereden. :+ _O-
Temse dan toch gevonden, bleek in België te zijn, haha.
Was toen wel weeraan het regennen. -O-

Ikke naar die 600RR van '05 gaan kijken. De baas was er niet, was zijn vrouw.
Zal dus eens terugmoeten naar Temse.

Nu wou ik vragen of iemand van jullie de volgende keer wil mee gaan.
Iemand die veel van Honda en meer bepaald de CBR 600 RR kent.

Om deze gaat het.
[afbeelding]

Als die mens de mijn over neemt en we over elkaar komen voor de opleg zie ik dat wel zitten.

Ik zou oftewel zaterdag gaan oftewel een (halve)dag vrij nemen volgende week.
Moet nog wel ook in Weterren zijn.
Pinker in garantie. |( -O-

En Melsele en Sint-Niklaas mag ook wel bezocht worden om eens te loeren.
Door bezoek aan Frankrijk, slecht weer en wat tijdgebrek is dat er niet van gekomen daarjuist.


Voor een paar honderd euro meer vind je al het nieuwe model hoor.
Maw, deze is seriously overpriced....
 
Dacht / hoopte ik ook , maar er was al iets misgelopen bij de bestelling blijkbaar ( de dinsdag na de liftenroute geplaatst ) en niemand wist van iets . Vorige vrijdag ging die normaal mee zijn , terug niks (wisten ze me te zeggen nadat ik daar al men moto afgezet had ) , ondertussen staat men moto daar dus al en zou het voor maandag of dinsdag zijn -O- , ze kunnen terwijl al de rest doen :9 De wim laat al eens een steek vallen B|

Plezant, en morgen zal het echt serieus :] weer zijn :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan