hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk???

waar komen we vandaan???

  • Belgie

    Stemmen: 190 69,1%
  • Nederland

    Stemmen: 78 28,4%
  • Duitsland

    Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Polen

    Stemmen: 4 1,5%
  • Luxemburg

    Stemmen: 0 0,0%
  • ergens anders:

    Stemmen: 3 1,1%

  • Totaal aantal stemmers
    275
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie dat er op de eerste pagina nog "vespa 125" bij m'n naam staat. Die is intussen verkocht en vervangen door een Yamaha XJ600N. Die is intussen gecrasht en verkocht. Voorlopig even motoloos. Met de nadruk op voorlopig dus...

kleinSUC52020.jpg
 
Er stond:
"de kanten van silly via tollembeek in de franse cote dus ni voor katoh"

Klinkt alsof jij niet in 'de franse cote' wil rijden, of begrijp ik het verkeerd?


Waarom zou ik daar nie willen rijden :?
Je moet niet alles geloven wat andyken broebelt :P
Geeft bij zijn geboorte te lang zonder zuurstof gezeten en zijn hersenen
zijn een beetje aangetast :X
:W
 
Ja binnen 4a5 weken zit ik aan het groot onderhoud (20 000km) dan ga ik hem laten herspuiten enz :Y
Zet dit weekend al wel mijn 2 :] te koop op Inet :Y zie ze alle 2 erg graag maar er moet toch één eruit '(
Hopelijk kan ik gwn mijn s4 verkopen voor een deftig bedrag na het onderhoud+herstelling dan kan ik mijn sm gwn houden :Y
Als sm éérst verkocht geraakt dan ga ik mijn s4 inruilen tegen een husky 510 :9~
 
Ja binnen 4a5 weken zit ik aan het groot onderhoud (20 000km) dan ga ik hem laten herspuiten enz :Y
Zet dit weekend al wel mijn 2 :] te koop op Inet :Y zie ze alle 2 erg graag maar er moet toch één eruit '(
Hopelijk kan ik gwn mijn s4 verkopen voor een deftig bedrag na het onderhoud+herstelling dan kan ik mijn sm gwn houden :Y
Als sm éérst verkocht geraakt dan ga ik mijn s4 inruilen tegen een husky 510 :9~~



Neeeeeeeeeeeee -O-
 
Er stonden toch zijwieltjes op :?






}) :+

Die zijwieltjes heb ik er verleden week afgedaan. Mijn dochtertje was constant aan het wenen omdat ze niet met haar fietsje kon rijden omdat de zijwieltjes nog op mijn motor gemonteerd stonden. Na 5 jaar met de motor te rijden vind ik dat dat het stilletjes aan tijd is dat ik eens op een deftige manier een bocht leer pakken. Die schrik die ik had om om te vallen in de bocht zal na een tijdje wel verdwijnen, hoop ik.

En het belangrijkste van al, nu kan mijn dochtertje eindeljk nog eens met haar fietsje rondrijden.
 
Die zijwieltjes heb ik er verleden week afgedaan. Mijn dochtertje was constant aan het wenen omdat ze niet met haar fietsje kon rijden omdat de zijwieltjes nog op mijn motor gemonteerd stonden. Na 5 jaar met de motor te rijden vind ik dat dat het stilletjes aan tijd is dat ik eens op een deftige manier een bocht leer pakken. Die schrik die ik had om om te vallen in de bocht zal na een tijdje wel verdwijnen, hoop ik.

En het belangrijkste van al, nu kan mijn dochtertje eindeljk nog eens met haar fietsje rondrijden.



full
 
Is het na 2700 posts niet hoog tijd voor een deeltje II?


oké..... op aandringen van menig Belg komt deeltje 2 eraan.... :Y



Waarom rijdt Katoh niet in de Franse côté? :)


Katoh kent maar 1 weg, en dat is recht naar huis _O-




en opeens weer van niets weten he :(


Ik zie dat er op de eerste pagina nog "vespa 125" bij m'n naam staat. Die is intussen verkocht en vervangen door een Yamaha XJ600N. Die is intussen gecrasht en verkocht. Voorlopig even motoloos. Met de nadruk op voorlopig dus...

[afbeelding]



dus ik verander niets..... |(


Iedereen valt hier maar met zijn motor, daarom heb ik zojuist valblokken van bike-design op mijn gsxr gemonteerd.


ja.... je wilt er schijnbaar niet bij horen, iedereen valt... dan doe je toch gewoon mee :9



~
De meeste denk ik :Y behalve ik :X


[afbeelding]


je wilt toch niet zeggen dat je zo geboren bent....





:+ :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan