hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk???

waar komen we vandaan???

  • Belgie

    Stemmen: 190 69,1%
  • Nederland

    Stemmen: 78 28,4%
  • Duitsland

    Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Polen

    Stemmen: 4 1,5%
  • Luxemburg

    Stemmen: 0 0,0%
  • ergens anders:

    Stemmen: 3 1,1%

  • Totaal aantal stemmers
    275
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok , zal ik effe doen :Y
Waarom zitten wij hier Hollands te praten :? ( effe) _O-


:W

Nou kerel, daar heb je potverdriedubbeltjes toch wel gelijk!
Alsjemenou, dacht dat dit hier het België-topic was, maar hemeltje, ze praten hier ook gewoon Hollands. Straks beginnen ze hier ook nog koekblik te zeggen tegen een auto...
:P
 
Gossiemijnie, daaj zeg je me wat.
Mot nog de jusdo'aans en de piepe's in de sleu'hut laaie, en dan effe lekkej op fakansie naar ti''''ooooool ... ;)
 
Laatst bewerkt:
Het afgelopen half uur heeft het hier eerst geregend, dan gehageld, daarna eventjes gesneeuwd, dan terug regen en nu is de zon volop aan het schijnen en trekken de wolken helemaal weg. Zeg nu nog maar eens dat het weer in België niet zot aan het worden is.
 
Aprilse grillen in Maart: tschoonste bewijs voor Dopwarmingk van de weireld :+


de maartse buien zullen we dan wel effe overslaan ;)
trouwens, tussen hagel en sneeuw in schijnt de zon hier en dan droogt alles net genoeg op en kan men alsnog eventjes vlug naar de plaatselijke winkel "sjeesen" voor de tweedaaglijkse "comisses", hehe, en k moet zeggen, bangelijk zo onderweg zonder zondagsrijders :p

of mooiweerrijders... of dorpsgekken... (hanee, was net nog op de baan).

either way... blij dat ik vorige week al een pak heb rondgereden met maximum plezier met die zonnige dagen... deze week... is het zo n week waar iedereen over het weer gaat zeiken...
 
Gossiemijnie, daaj zeg je me wat.
Mot nog de jusdo'aans en de piepe's in de sleu'hut laaie, en dan effe lekkej op fakansie naar ti''''ooooool ... ;)


full
 
Nou kerel, daar heb je potverdriedubbeltjes toch wel gelijk!
Alsjemenou, dacht dat dit hier het België-topic was, maar hemeltje, ze praten hier ook gewoon Hollands. Straks beginnen ze hier ook nog koekblik te zeggen tegen een auto...
:P


nou kerel, maar deze week ga ik toch met het koekblik naar mijn werk tuffen
zou en nu effe een tukkie doen :z
Doei :W :+
 
> de maartse buien zullen we dan wel effe overslaan ;)
Nie gezien, kwas op voyage in februoari noa de zon

> trouwens, tussen hagel en sneeuw in schijnt de zon hier en dan droogt
Subiet, tuschen de sneiuwvloksjes naar huis si .. me vele goesting ;)

> deze week... is het zo n week waar iedereen over het weer gaat zeiken
Tis weer met karakter .. I like it!
 
:( Ik heb nu ook voor de éérste met mijn s4 getotaldownd :(
Vanmorgen rijden naar opleiding zoals elke dag door weer en wind 8-)
Begint het in één keer erg hard te sneeuwen en lag er in enkele minuten tijd een laag sneeuw over de snelweg en reden alle auto's/vrachtwagens nog maar 10km/h ofzo :?
Dus ik rustig op het gemak tussen 2 rijen auto's inhalen aan+-30km/h in 2e dus erg weinig toeren :Y
Rij ik tussen een auto en camion begint die opligger wel erg dichtbij te komen :o reed linksachter ernaast en door de schrik om onder die vrachtwagen te komen laat ik klein beetje gas los en toen was het gebeurd achterwiel begint te schuiven in de sneeuw door motorrem en gwn van links naar rechts geschoven en dan veel naar links gestuurd om niet onder de camion te geraken ben ik links tegen de rijdende auto gevallen -O-
Heb paar meter geschoven aan lage snelheid maar zijn toch dik 500€ kosten aan motor '(
Vanavond schade foto's ;)
07 is echt wel super voor mij *O*
Not B|
 
Laatst bewerkt:
either way... blij dat ik vorige week al een pak heb rondgereden met maximum plezier met die zonnige dagen... deze week... is het zo n week waar iedereen over het weer gaat zeiken...

Heb dat ook gedaan. Ik had vorige week al zo'n donkerbruin vermoeden dat het mooie weer niet ging blijven duren, dus ervoor gezorgd dat ik genoeg km's deed: zaterdag 100 km, zondag 70 km, woensdag 160 km, vrijdag 50 km, zaterdag 10 km (en toen begon het slechte weer...)
Bijgevolg vind ik het nu niet zo heel erg meer om heel de week niet meer te kunnen rijden.
 
:( Ik heb nu ook voor de éérste met mijn s4 getotaldownd :(
Vanmorgen rijden naar opleiding zoals elke dag door weer en wind 8-)
Begint het in één keer erg hard te sneeuwen en lag er in enkele minuten tijd een laag sneeuw over de snelweg en reden alle auto's/vrachtwagens nog maar 10km/h ofzo :?
Dus ik rustig op het gemak tussen 2 rijen auto's inhalen aan+-30km/h in 2e dus erg weinig toeren :Y
Rij ik tussen een auto en camion begint die opligger wel erg dichtbij te komen :o reed linksachter ernaast en door de schrik om onder die vrachtwagen te komen laat ik klein beetje gas los en toen was het gebeurd achterwiel begint te schuiven in de sneeuw door motorrem en gwn van links naar rechts geschoven en dan veel naar links gestuurd om niet onder de camion te geraken ben ik links tegen de rijdende auto gevallen -O-
Heb paar meter geschoven aan lage snelheid maar zijn toch dik 500€ kosten aan motor '(
Vanavond schade foto's ;)
07 is echt wel super voor mij *O*
Not B|

Klote! Heb je zelf niks?
 
:( Ik heb nu ook voor de éérste met mijn s4 getotaldownd :(
Vanmorgen rijden naar opleiding zoals elke dag door weer en wind 8-)
Begint het in één keer erg hard te sneeuwen en lag er in enkele minuten tijd een laag sneeuw over de snelweg en reden alle auto's/vrachtwagens nog maar 10km/h ofzo :?
Dus ik rustig op het gemak tussen 2 rijen auto's inhalen aan+-30km/h in 2e dus erg weinig toeren :Y
Rij ik tussen een auto en camion begint die opligger wel erg dichtbij te komen :o reed linksachter ernaast en door de schrik om onder die vrachtwagen te komen laat ik klein beetje gas los en toen was het gebeurd achterwiel begint te schuiven in de sneeuw door motorrem en gwn van links naar rechts geschoven en dan veel naar links gestuurd om niet onder de camion te geraken ben ik links tegen de rijdende auto gevallen -O-
Heb paar meter geschoven aan lage snelheid maar zijn toch dik 500€ kosten aan motor '(
Vanavond schade foto's ;)
07 is echt wel super voor mij *O*
Not B|


Ja voor jou is 2007 niet goed begonnen :N

Gelukkig heb je zelf niks , hoop ik :?
 
Nee heb zelf niets alleen een trauma om mijn naked nog ééns te laten vallen :+
Begin te twijfelen om toch mijn motor te verkopen en een goedkoop autotje + rbw in de plaats te nemen '(
Sm is erg leuk om mee te spelen en goedkoop om mee te vallen is alleen onmogelijk als enige vervoermiddel -O-
En een auto bijkopen kan ik niet betalen :N
 
Vorig weekend trouwens een zalig stukje weg ontdekt tijdens een ritje, aangezien er heel nogal wat volk uit de streek Aalst-Ninove-Geraardsbergen zit misschien wel leuk om even te melden (alhoewel het waarschijnlijk wel al bekend zal zijn).
Ik was even de taalgrens overgestoken richting Bergen, en was aan het terugkeren via Edingen. Normaal gezien neem ik dan vanuit Edingen de weg naar Ninove via Vollezele en Denderwindeke, maar ik had die dag eigenlijk nog geen zin om naar huis te rijden. Even verder stond er een bord 'Geraardsbergen 17 km', dus die weg genomen. Bleek echt een toffe weg te zijn met leuke toerstukjes met mooi uitzicht, maar ook met enkele stukjes om goed op door te trekken en een paar goede bochten. Bovendien zeer weinig verkeer. Je komt dan uit bovenaan in Geraardsbergen, en als je dan direct naar links gaat kan je die baan rond Geraardsbergen met de 'haarspeldbochten' ook nog eens meepakken.
 
Laatst bewerkt:
Nee heb zelf niets alleen een trauma om mijn naked nog ééns te laten vallen :+
Begin te twijfelen om toch mijn motor te verkopen en een goedkoop autotje + rbw in de plaats te nemen '(
Sm is erg leuk om mee te spelen en goedkoop om mee te vallen is alleen onmogelijk als enige vervoermiddel -O-
En een auto bijkopen kan ik niet betalen :N


autorijbewijs halen en auto enkel gedurende de winter leasen of huren of whtvr, lol, of u elk jaar een wrak van 300 euro kopen ;)
nfin ja, t is maar te zien of de verzekering wel een tijdelijke verzekering wil afsluiten dan...

anyhow, ken het gevoel... gots no money to buy second vehicles... need to get some work soon, eheheh ;)

anyhow, is klote op die manier een beetje slingerend op u doos te gaan... ooit had zon sneeuwvlaag mij ook overvallen van gent richting antwerpen, wasnt fun ma gewoon rechtendeure eneuh... zo hoog mogelijke versnelling zetten... minder motorrem, en uiterst gevoelig met alles omgaan... zo ooit eens naar huis moeten rijden over een bevroren onderground met laagske sneeuw van 10cm, i'll never forget it... got home safe, but it felt like i just fought a daring battle against some norwegian guys, looool... sneeuwkettingen voor motos??? :) en indien echt nodig: aan weerszijden skieen placeren als ware het steunwieltjes ;) saw a picture of it once... somewhere... on the world wiiiiide web
 
Ja was van mij ook niet de eerste keer dat ik in de sneeuw heb ge :] :N
Heb al veeeeeel geschoven in de sneeuw enz en zolang je rechtdoor gaat en niet geweldig stuurt/remt/gasgeeft is het idd te doen maar die oplegger zijn grote achterwielen kwamen een beetje te dichtbij voor mij dan ben ik maar naar links omgevalen toe ik begon te glijen ipv proberen recht te blijven met risico dat je zo onder vrachtwagen terechtkomt al proberend :N -O-
Binnenkort staan mijn 2 moto's hier te koop '(
 
Laatst bewerkt:
Ja was van mij ook niet de eerste keer dat ik in de sneeuw heb ge :] :N
Heb al veeeeeel geschoven in de sneeuw enz en zolang je rechtdoor gaat en niet geweldig stuurt/remt/gasgeeft is het idd te doen maar die oplegger zijn grote achterwielen kwamen een beetje te dichtbij voor mij dan ben ik maar naar links omgevalen toe ik begon te glijen ipv proberen recht te blijven met risico dat je zo onder vrachtwagen terechtkomt al proberend :N -O-
Binnenkort staan mijn 2 moto's hier te koop '(


Dat ga je niet doen zeker :? De moed nie opgeven en blijven :]

*O* *O* *O*
 
Blijven rijden doe ik zeker :Y
Heb alleen geen geld nu dus moet wel mijn motoren te koop zetten ;(
Er zijn verschillende mogelijkheden:
:sm éérst verkocht =s4 inruilen voor nieuwere husk 510 en auto rbw+goedkoop autotje
:s4 eerst verkocht (zie ik niet rap gebeuren :N ) gwn sm houden en auto rbw halen en goedkoop klein zuinig saai wagentje kopen :P
Reden dat ik supermotard wil blijven rijden is oa:
-meer fun aan lage snelheid
-veel minder schade bij valpartij.
-het "hooligan" gevoel dat je erop krijgt heb je gwn niet op een ss/naked

Grote nadeel is dan dat je niet meer op de snelweg moet komen en dat je na 2/300 km rijden/ dag toch wel overal pijn hebt _O- heb je wel leuk gereden hoor })

Moest ik veel € hebben zou ik dit allemaal niet overwegen en gwn s4 houden en dan nog autotj bijkopen maar dat is zeker niet mogelijk :N
 
Blijven rijden doe ik zeker :Y
Heb alleen geen geld nu dus moet wel mijn motoren te koop zetten ;(
Er zijn verschillende mogelijkheden:
:sm éérst verkocht =s4 inruilen voor nieuwere husk 510 en auto rbw+goedkoop autotje
:s4 eerst verkocht (zie ik niet rap gebeuren :N ) gwn sm houden en auto rbw halen en goedkoop klein zuinig saai wagentje kopen :P
Reden dat ik supermotard wil blijven rijden is oa:
-meer fun aan lage snelheid
-veel minder schade bij valpartij.
-het "hooligan" gevoel dat je erop krijgt heb je gwn niet op een ss/naked

Grote nadeel is dan dat je niet meer op de snelweg moet komen en dat je na 2/300 km rijden/ dag toch wel overal pijn hebt _O- heb je wel leuk gereden hoor })

Moest ik veel € hebben zou ik dit allemaal niet overwegen en gwn s4 houden en dan nog autotj bijkopen maar dat is zeker niet mogelijk :N




;( -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan