Hoeveel ben jij al afgevallen.

Ga je lekker op de motor naar je werk .... Zweten

Stap je op je werk in een overall ..... Zweten

Iedere handeling die je doet ....... Extra zweten !!

Stap je na het werk lekker onder de douche vandaan op je motor ..... Zweten !!!

Ik weet dat we niet mogen klagen maar....
Mag het ietsje minder ????
 
Als ik op de motor zit (nu achterop) heb ik altijd thermisch ondergoed aan (lange broek) gewoon een t-shirt en mijn motorjas open. Oh en een zomer helmmuts onder mijn helm, dan zweet ik niet zo, en wollen ski sokken :}

Oh ja en over dat afvallen, das allemaal vocht, zit er ook zo weer aan ;)
 
wat een gezeur! Watjes!

Jullie zijn niks gewend! ;)
      


Een paar dagen terug. Van de Franse Alpen naar de Vogezen met volle bepakking. 500 km (8 uur rijden) over Route National (heerlijke stuurweggetjes) bij een temperatuur van 35 graden.

Door het vocht wat zich ophoopt op plekken in je lichaam ontstaan er overigens hele vreemde schuurplekken op genante plaatsen. Vrij pijnlijk dus.

En tot overmaat van ramp had ik even tevoren een massadraadje op de radiateur per ongeluk losgetrokken waardoor de ventilator er geen zin meer in had. Erg leuk dan... zo'n file in een Frans stadje...



Maar verder wel een geweldige vakantie gehad in een prachtig gebied hoor... :)
 
effe over dat zweten.. Hoe krijg je je pak weer een beetje fris na zo'n zomertje zweten. Kun je een ledere kombipak oom laten stomen of hoe doe ik dat. Anders is ie na een jaar of twee ook wel gaar voor de humanabak of niet???
 
ging gisteren ook toeren en droeg daarbij

a) sport ondergoed, met lange mouwen en pijpen. zit je leren pak veel prettiger mee en 't zorgt voor een betere warmteregulatie waardoor je toch weer een beetje minder hoeft te zweten.

b) een camelbak op m'n rug. met dergelijke temperaturen is uitdroging een reeel gevaar. zeker omdat wij het hier niet gewend zijn. en omdat vochttekort al snel tot concentratieverlies kan lijden heb ik lekker water meegenomen. lijkt misschien beetje overdreven, maar voor mij is het gewoon een stukje voorbereiding en veiligheid.



Ik ben ook aan het kijken voor een camelbak. Welk type heb jij? Ben zelf wel geinteresseerd in de Snobowl ondat deze juist gemaakt is voor het dragen onder een jas.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan