Hoeveel ben jij al afgevallen.

-=MV=-

MF veteraan
20 mrt 2003
4.993
1
Somewhere on earth
met rijden?

Heb net een rondje van 80 km gedaan.

Ikzelf 3 kilo "afgevallen" ... en het pak er 10kg bijgekregen...

Ding ligt nu te druipen op balkon voor vanaaf... O-)

Hulde aan de weergoden.. ik viel maar 2x bijna flauw met een moto temp van 121 graden.. :X

Maar afvallen gaat super zo.. :P
 
'k vindt het altijd zo rot zweten als het zo warm is. heel lastig als je gaat tanken, of gewoon een winkel binnengaat en er een straal zweet uit je mouw op de vloer loopt als je je handschoenen uit doet...
 
gewoon een kwartier voor je stopt je jasje halfopen gooien en de rits van je mouw ook open... heelrijk koel als je afstapt...
 
gelukkig ga ik morgen met de motor op vakantie...
en wordt het morgen maar 29 graden...
hoop dat het hotel goede douches en airco heeft...
ben blij dat we niet met tentje gaan!
 
ging gisteren ook toeren en droeg daarbij

a) sport ondergoed, met lange mouwen en pijpen. zit je leren pak veel prettiger mee en 't zorgt voor een betere warmteregulatie waardoor je toch weer een beetje minder hoeft te zweten.

b) een camelbak op m'n rug. met dergelijke temperaturen is uitdroging een reeel gevaar. zeker omdat wij het hier niet gewend zijn. en omdat vochttekort al snel tot concentratieverlies kan lijden heb ik lekker water meegenomen. lijkt misschien beetje overdreven, maar voor mij is het gewoon een stukje voorbereiding en veiligheid.
 
Hulde aan de weergoden.. ik viel maar 2x bijna flauw met een moto temp van 121 graden.. :X
Dan moet je toch eens naar je koelvloeistof kijken, minder op 1 wiel rijden of gewoon wat harder want mijne komt zelfs met dit weer nauwelijks boven de 105 uit :P
 
Ik ben ook 20 kg afgevallen sinds januari (atkinson dieet) geweldig dieet veel en vet mag ,suiker en pasta´s niet (van die pasta´s is wel jammer
Maar ik heb gelezen dat op de motor 3 kg een pk is ,heb ik toch mooi 7 pk meer
Nog nooit ze goedkoop 7 pk gewonnen :)

stekman komt alleen maar bij. ;(
 
Net ook een stukkie wezen toeren. Ben bijna net zo lang bezig geweest om dat leren pak uit te krijgen naderhand. :)
 
Afvallen??? Doe een vakantie zoals ik net heb gedaan en overtollige pondjes verdwijnen.


Ik ben net terug van een maand wandelen en klimmen in Oostenrijk. Dagelijks 6-10 uur flinke lichamelijke inspanning bij een dieet van Snickers en grote borden spaghetti. En veel, heel veel water en thee.
Laat maar hard worden die spieren!

En voor de motor, ik heb net zaterdag de thermovoering uit m'n pak gehaald....Zo'n Camelbak is trouwens ideaal!
 
Goed bezig Juut, ik ben sinds febr. 15 kilo kwijt door van alles en nog wat vliegeren fietsen en werk e.d.
Trouwens je doet toch niet dat belachelijke Nordic walk?
Dat is net een 50 cc motor met kenteken.

chappo btw.

Jeroen 8-)
 
Nordic walking...??? Nee liever niet zeg! Nee, ik gooi mijn rugzak liever vol met een touw, stijgijzers en pickel om een mooi ijswandje te gaan doen. Ik krijg volgende week waarschijnlijk de foto's digitaal, dan zal ik wel wat moois op m'n website plaatsen.

Grtz Judith
 
ik heb meegedaan aan een misverkiezing en ben toen in de voorronden al afgevallen. :P Telt dat ook of gaat het alleen maar over gewicht?? Dan ben ik in de afgelopen paar dagen een kilo of 3/4 kwijt geraakt.

Groet Rutger.
 
Terug
Bovenaan Onderaan