Hoeveel betaalde jij voor je windschermpje?

Staelens

Banned User
6 mei 2004
168
0
Hoi ik heb net een 2de hands windschermpje + bevestigingsspul gekocht voor m'n nighthawk.

Voor 30 euro...hij vroeg eerst 35. Scherm is van italiaanse makelij


Ik vroeg me af wat julie zoal betaalde voor je windscherm, om te zien of ik niet getilt ben.
 
De eerste was € 50,-, een merkloze 2e hands flip-up, voor hetzelfde geld weer verkocht.
Nu een darksmoke MRA flip-up voor € 35,-, ook 2e hands.
 
Eentje voor mijn Hyusong € 19,95 bij Louis in Duitsland.
Moet wel zeggen dat nadat wij hem daar besteld hadden de prijs omhoog ging. Dus waarschijnlijk was het een aanbieding.....
 
En dan meteen nog een vraagje erbij, wat is de beste manier om hem te positioneren? beetje schuin of kaarsrecht?

ik heb hem kaarsrecht gemonteerd omdat hij zo viel in eerste instantie...


Of moet je gewoon ondervinden wat het fijnste is?
 
En dan meteen nog een vraagje erbij, wat is de beste manier om hem te positioneren? beetje schuin of kaarsrecht?

ik heb hem kaarsrecht gemonteerd omdat hij zo viel in eerste instantie...


Of moet je gewoon ondervinden wat het fijnste is?

Nee, niet helemaal kaarsrecht. Mijne zit onder een hoek van 30 graden, minder weerstand en de stroom over mij heen.
Vandaag nog ff gecrossed op de A9 en het is echt een verschil rijden nu. Geen last van een dikke nek.
 
Nee, niet helemaal kaarsrecht. Mijne zit onder een hoek van 30 graden, minder weerstand en de stroom over mij heen.
Vandaag nog ff gecrossed op de A9 en het is echt een verschil rijden nu. Geen last van een dikke nek.

Kun je een foto posten van dat ruitje?

Ik zit te twijfelen of ik een mini tourruitje voor mij gs zal kopen. Kweet niet of het veel zal schelen.

Deze
10006508_810_LBMOFR2.JPG


Edit:
Ik zag het hyosung topic en ik neem aan dat het ruitje op deze fiets wordt bedoelt?
full


Het is denk ik een bijna even groot ruitje of misschien wel hetzelfde ruitje.
Hmmm...
 
Laatst bewerkt:
Kun je een foto posten van dat ruitje?

Ik zit te twijfelen of ik een mini tourruitje voor mij gs zal kopen. Kweet niet of het veel zal schelen.

Deze
http://www.louis.de/shop/img250/10006508_810_LBMOFR2.JPG ((Afbeelding))

Edit:
Ik zag het hyosung topic en ik neem aan dat het ruitje op deze fiets wordt bedoelt?
(Afbeelding)

Het is denk ik een bijna even groot ruitje of misschien wel hetzelfde ruitje.
Hmmm...

Klopt, dit is mijn fietsie. En het lijkt erop dat het het zelfde schermpje is.
 
150E tweedehands maar het is dat ook een superspeciaal carbon gevalletje
Nieuwprijs is 300E Carbondreams
En ik was de enigste vandaag op de monsterdag met zo´n schermpje en dat is wel apart want er waren een hele hoop monsters met een helehoop verschillende schermpjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan