Hoeveel CBF1000 rijders zijn er nu?

HonDucteur

MF veteraan
20 jul 2005
4.386
0
Den Haag
Hoi, er is al een cbf1000 topic maar op deze manier wil ik eens zien te achterhalen of er nu al veel cbf1000 eigenaren zijn ;)

Hierbij dus het verzoek ff je nick in dit topic te plaatsen zodat er enig zicht op is 8-)

Aan mij de aftrap:

HonDucteur ----> Hans :+
 
Laatst bewerkt:
hoi hoi,

gisteren zat ik te kijken op het cbf1000 forum, ben nu al weer het adres kwijt! zou je dat hier kenbaar willen maken, dan kan ik de site nog eens bezoeken. op dit moment heb ik namelijk geen motor en heb een aantal vragen over dit model.

ik hoop binnenkort op een reactie.

groetjes,
eric
 
hoi hoi,

gisteren zat ik te kijken op het cbf1000 forum, ben nu al weer het adres kwijt! zou je dat hier kenbaar willen maken, dan kan ik de site nog eens bezoeken. op dit moment heb ik namelijk geen motor en heb een aantal vragen over dit model.

ik hoop binnenkort op een reactie.

groetjes,
eric

Begrijp je vraag niet zo goed. Je kon wèl in dit topic komen maar NIET in het cbf1000 topic ? :?
Je zit er vlak bij, i.p.v. dit topic gewoon aanklikken:
toermotoren -> cbf1000 topic da's alles ;) Dit alles uiteraard op www.motor-forum.nl (niet te verwarren met: motorforum.nl !!)

Of bedoel je iets heel anders?
 
Zet mij ook op het lijstje.

Sinds 22 maart ben ik de trotse bezitter van een oranje CBF1000.
Ik gebruik hem hoofdzakelijk voor woon-werk, van Zevenbergen naar Utrecht. Als ze niet aan de weg bezig zijn is het 80 km en dat is binnen het uur te doen.
Maar omdat de N285 is afgesloten, de A27 voor dikke ellende zorgt en de omleidingsroutes ook stampvol zitten, is het zelfs op een motor afzien :(

AjjSts ==> Ryan
 
Geen andere cbf1000 rijders meer :? Dat kan ik haast niet geloven... :N

Mensen, kom op! In Nederland zijn de cbf1000's al haast niet meer te krijgen dus er zijn er flink wat van verkocht.

Er is toch niets op tegen ff je nick door te geven? Dan hebben we gewoon een idee hoeveel forummers nu op zo'n ding rijden ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoi, er is al een cbf1000 topic maar op deze manier wil ik eens zien te achterhalen of er nu al veel cbf1000 eigenaren zijn ;)

Hierbij dus het verzoek ff je nick in dit topic te plaatsen zodat er enig zicht op is 8-) Aan mij de aftrap:

HonDucteur ----> Hans :+

Zit bijna altijd direct bij CBF1000 of CBF600 te lezen, duurde even voor ik daar dit topic opmerkte.
Dus: nm@mf ----> Niels :+
 
Haaaalllloooooo,
ik ben er ook bij sinds afgelopen donderdagmiddag. toen heb ik mijn cbf1000 highland green mettalic opgehaald bij motoport breda, en nu heb ik de eerste 1050 kilometers erop zitten. as zaterdag gaat ie terug voor de 1000km beurt en dan kan het gas erop.

ijpie013 --> richard
 


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/393746/41c358f8a489598e85445ad7da674ac4 (2.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
ben sinds mei trotse eigenaar van een cbf 1000 ;nieuw gekocht bij felix&Jos in Beringen (Belgie) en tot op heden erg tevreden ; vanmorgen nog een praatje gemaakt met de eigenaar van een zilverkleurig exemplaar in Tienen hij had zijn motor aangeschaft bij Thijs in Sint Truiden :W
 
Hallo,

Ook ik ben sinds mei in het bezit van een zwarte CBF1000A.
Ik heb er de "grote" zijkofferset op laten zetten en wacht nog op mijn zwarte hugger.Er was een ongespoten hugger opgezet wat geen kijk was, die is er dus weer af.
Ik ben er inmiddels met duo mee op vakantie geweest naar Toscane.
Onderweg in Zwitserland er de nodige passen mee gereden, dit is ook met duo geen enkel probleem, alleen heb ik de veervoorspanning van de achtervering wel maximaal moeten zetten. Ook dan kom je nog wel eens aan de grond.
Je kunt je daar aardig vermaken met de CBF. Stuurt en rijdt erg makkelijk.
Ik heb er inmiddels ruim 6000 km mee gereden.

Motorgroeten, cee-bee-ef --> Mark
 
Laatst bewerkt:
Slechts 10... ;( CBF1000 bezitters die de moeite namen dit ff door te geven?

Terwijl er een stormloop op de CBF1000 was en de motor momenteel in nederland UITVERKOCHT
en vooralsnog niet (nieuw) te koop is? :N
 

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/417215/e6b7fd584efc51b79e0d2d406419599a (10000.jpg)​
 
Ik :) Of beter gezegd mijn vrouw.

CBF1000 in Zwart, met ABS natuurlijk (dat hoort in Duitsland), 2 maanden oud met 1500km op de teller voor 7000 Euro :)

De zitbank nog laten afpolsteren, en nu kunnen we mooi met z'n tweetjes rijden!

(2e is een Diversion 900 met 89000km)

Heb er een MRA Vario Ruit op gezet, wat helpt, maar voor mij eigenlijk nog niet genoeg ruit is :)

SjonnieB -> Jan (en Susanne, die de meeste kilometers zou moeten rijden)

http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/149887.html
 
Laatst bewerkt:
Ik :) Of beter gezegd mijn vrouw.

CBF1000 in Zwart, met ABS natuurlijk (dat hoort in Duitsland), 2 maanden oud met 1500km op de teller voor 7000 Euro :)

De zitbank nog laten afpolsteren, en nu kunnen we mooi met z'n tweetjes rijden!

(2e is een Diversion 900 met 89000km)

Heb er een MRA Vario Ruit op gezet, wat helpt, maar voor mij eigenlijk nog niet genoeg ruit is :)

SjonnieB -> Jan (en Susanne, die de meeste kilometers zou moeten rijden)

http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/149887.html

Hallo Jan en Suzanne, gefeliciteerd met jullie (voordelige) aankoop! :) Graag wil laten weten dat er ook nog een drukker bezocht CBF100 topic op www.motor-forum.nl is. Via onderstaande link kom je er :Y

klik hier

Hopelijk kunnen we jullie daar begroeten?

Greetz,
HonDucteur
 
Ik rij een jaar met een oranje 2006 abs. Heerlijke motor! (nu alleen nog de juiste kuipruit vinden zodat er minder geluid/windvang is)
 
Laatst bewerkt:
Mij pa heeft er net 1 besteld, een zwarte, met xenon, ABS, originele verhoogde kuipruit en volle kuip. Ik heb zijn bandit 1200S met volle kuip overgenomen...ook geen straf kan ik je melden!
 
Mij pa heeft er net 1 besteld, een zwarte, met xenon, ABS, originele verhoogde kuipruit en volle kuip. Ik heb zijn bandit 1200S met volle kuip overgenomen...ook geen straf kan ik je melden!
Dan kan ik zowel jou als je pa feliciteren! :) Jij kon het inderdaad slechter treffen...

Wat was eigenlijk de reden dat je vader de overstap van de 1200S Bandit naar de CBF1000A maakte? Beide motoren liggen zo ongeveer in hetzelfde segment. :?

Oh ja, vergeet niet aan je vader te vragen zijn nieuwe CBF1000 ff te tonen in het CBF-topic? ;)

Groet,
Hans (aka HonDucteur)
 
Hoi Hans,

Ik kan inderdaad niet klagen...Kom van een GSX750F (1993) af en een bandit 1200S (2002) is dan wel een lekker bakkie...

Mijn vader heeft een leuke functie, en daar gaat hij tussen nu en een jaar of 2/3 mee stoppen (vut) Hij was wel weer eens toe aan wat nieuws en least hem dus eerst (handig als je het zelf kunt regelen..) en daarna koopt hij hem over. wel zo voordelig. Ik heb hem aangeraden ABS te nemen, wel zo veilig. Het is een rustige rijder, want hij deed 30.000km met zijn eerste achterband, en de originele voorband zit er nog steeds op bij de Bandit...Zonde van al dat vermogen al zeg ik het zelf. De bandit gaat nu een sportiever leven tegemoet.
 
Hoi Hans,

Ik kan inderdaad niet klagen...Kom van een GSX750F (1993) af en een bandit 1200S (2002) is dan wel een lekker bakkie...

Mijn vader heeft een leuke functie, en daar gaat hij tussen nu en een jaar of 2/3 mee stoppen (vut) Hij was wel weer eens toe aan wat nieuws en least hem dus eerst (handig als je het zelf kunt regelen..) en daarna koopt hij hem over. wel zo voordelig. Ik heb hem aangeraden ABS te nemen, wel zo veilig. Het is een rustige rijder, want hij deed 30.000km met zijn eerste achterband, en de originele voorband zit er nog steeds op bij de Bandit...Zonde van al dat vermogen al zeg ik het zelf. De bandit gaat nu een sportiever leven tegemoet.

Veel plezier met je Bandit. ;) Waarschijnlijk wel eerst een paar nieuwe banden eronder? :+


Greetz :W
 
Heb ik toch bijna anderhalf jaar dit topic gemist.

Haal ik dat nu in met deze post:

:W
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan