hoeveel cc en pk voor eerste motor??

Bandit 650 lijkt me een prima fiets om mee te beginnen. Eigenlijk alles t/m 650cc wel. Daarboven (uitgezonderd Cruisers enzo) kan ook wel, maar een beetje zelfbeheersing is dan wel handig. Een 600/650 zal je wat minder snel verrassen als je een keer wat enthousiast aan het gas schroeft.
 
Mijn eerste eigen motor was ook een Bandit. Rijdt geweldig. Zal met die niet veel anders zijn.

[me]White Scorpion gaat denk ik ook maar in Belgenland wonen als ie die prijs zo ziet :9~ [/me]
 
Is een uitstekende opstapmotor, maar zal je ook als je wat meer ervaring krijgt niet snel teleur stellen.
Kopen die Bandit dus.

Oh.... en die nonkel van je moet je nóóit meer serieus nemen als het over motoren of motorrijden gaat......hij snapt er weinig van.
 
Den onkel heeft dat roze papierke zeker niet, dattie er zo'n verstand van heeft.. :z gewoon die Bandiet doen joh :Y
 
merci voor de vele reacties!!!


tof forum is dat hier :}

maar de 2e hands bandit zal er niet komen.

ik heb me laten verleiden tot het nieuwe model.met kuip de s-versie dus.
aangezien ik alle papieren nog moet halen vond ik de actie van suzuki, waar zij mijn rijbewijs terug betalen (theorie en practijk), zeer aantrekkellijk.

van de verkooper kreeg ik op dit model nog -7%
op de kleding krijg ik -15%
als ik dit dan allemaal uittel dan kom ik aan +- de zelfde prijs. maar heb ik wel een nieuwe. + de kleur die ik wil + de kuip.

vandaag ga ik nog een terug naar de winkel om alles op papier te zetten zodat ik naar verzekeraar kan gaan.
 
:} :} Zeer verstandige keus!! :Y :} :}
Je gaat veel plezier beleven aan die motor!!
En die nonkel......tja :N :X
 
merci voor de vele reacties!!!


tof forum is dat hier :}

maar de 2e hands bandit zal er niet komen.

ik heb me laten verleiden tot het nieuwe model.met kuip de s-versie dus.
aangezien ik alle papieren nog moet halen vond ik de actie van suzuki, waar zij mijn rijbewijs terug betalen (theorie en practijk), zeer aantrekkellijk.

van de verkooper kreeg ik op dit model nog -7%
op de kleding krijg ik -15%
als ik dit dan allemaal uittel dan kom ik aan +- de zelfde prijs. maar heb ik wel een nieuwe. + de kleur die ik wil + de kuip.

vandaag ga ik nog een terug naar de winkel om alles op papier te zetten zodat ik naar verzekeraar kan gaan.


Mooi, veel plezier met de nieuwe aanwinst. Lijkt zo wel een goeie deal *O*
 
Ik weet er alles van. Ik woon nu nog geen 3km van de grens. Het enige nadeel is een huisje kopen daar. Je moet ongeveer 20% zelf op kunnen hoesten, dus moet nog even wachten tot mijn net nieuwe huisje overwaarde krijgt :Y
 
[me]Faithy gaat voor een Diversion zoals het er nu naar uitziet :Y *O* [/me]
 
1e motor, 1 brok kracht maar prima te doen........... :9~

full
 
Niet doen,te traag,eerder een cb500 kopen,rijdt lekkerder.
Of een 750-1000-1400cc moto.
Waarom geen bandit1200?zo'n 600 gaat niet vooruit,geen koppel onder de 7000t,heb beiden ongeveer een jaar in mn bezit gehad,de bandit1200 wordt je nooit beu.
 
Niet doen,te traag,eerder een cb500 kopen,rijdt lekkerder.
Of een 750-1000-1400cc moto.
Waarom geen bandit1200?zo'n 600 gaat niet vooruit,geen koppel onder de 7000t,heb beiden ongeveer een jaar in mn bezit gehad,de bandit1200 wordt je nooit beu.

:^

je kunt beter een boss hoss kopen, nooit vermogen te kort









:+
 
Mannen, dit gaat allang nergens meer over... :N

Laat hem gewoon genieten van z'n 1e motor :Y Maakt jullie toch niet uit wat het voor type is?
Als hij er maar gelukkig mee is!

Veel plezier met je nieuwe Bandit en laat ze maar l..... 8-)
 
ik heb me laten verleiden tot het nieuwe model.met kuip de s-versie dus.
aangezien ik alle papieren nog moet halen vond ik de actie van suzuki, waar zij mijn rijbewijs terug betalen (theorie en practijk), zeer aantrekkellijk.

van de verkooper kreeg ik op dit model nog -7%
op de kleding krijg ik -15%
als ik dit dan allemaal uittel dan kom ik aan +- de zelfde prijs. maar heb ik wel een nieuwe. + de kleur die ik wil + de kuip.
Doe mij ook zo'n deal :9~
edit: je krijgt maar 6 uur les cadeau, da's niet genoeg voor mij

Maar je oom heeft wel gelijk. Beginnen met 1200CC en dan later wat zwaarders: kijk hier maar even voor wat moois voor later 8-)
 
Laatst bewerkt:
ik heb ook een gratis rijbewijs van suzuki
ik heb just men laatste lessen achter de rug
6 is ech wel genoeg, natuurlijk kan je dan nog niet perfect rijden(verre van)

hopelijk mag men broertje men rijbewijs ophalen int gemeentehuis want ik moet werken, ander moet ik wachten tot dinsdag omdat de suzuki niet open is buite morge :(
 
ik heb ook een gratis rijbewijs van suzuki
ik heb just men laatste lessen achter de rug
6 is ech wel genoeg, natuurlijk kan je dan nog niet perfect rijden(verre van)

hopelijk mag men broertje men rijbewijs ophalen int gemeentehuis want ik moet werken, ander moet ik wachten tot dinsdag omdat de suzuki niet open is buite morge :(
Dus in Belgie krijgen jullie 6 lessen en daar halen de meeste mensen hun examen mee :? en vervolgens laat je iemand anders je rijbewijs ophalen :? Wat kunnen wij nog veel van jullie leren :X
In NL heb je 2 examens, voertuigbeheersing en verkeersdeelname, en krijg je een puntenrijbewijs. 10 lesuren is hier weinig, 16-20 uur is vrij normaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan