hoeveel cc en pk voor eerste motor??

immage

MF'er
1 aug 2006
53
0
linter
dag motor vrienden.

ik ben volop bezig met het behalen van theoretisch en practische gedeelte van de moto.

ondertussen kijk ik al een beetje uit naar een moto.

nu kan ik van een handelaar een moto kopen.

het is een suzuki van bj 2006. 4 maand aud en 2000 km erop. het is een naked bandit 650.

ik kan hem kopen voor 4800 euro met 22 maand garantie van suzuki.

mij lijkt het een koopje.

mijn nonkel die ook al 15 jaar moto ervaring heeft vind deze een beetje te licht voor mij. hij zou naar de 850 tot 1200cc range gaan met 100pk.
deze zijn natuurljik een pak duurder.

wat is jullie visie???

welke raden jullie aan. budget is +- 5000 euro. liefst rond de 4200. tweede hands mag maar niet te oud.



alvast bedankt.
 
bandit goede keuze..........harder kan later altijd nog. })
mooi bedrag ook,als je een schuivertje maakt ben je niet gelijk blut. :W
 
Naked Bandit is toch een prima motorfietsje om mee te beginnen. Geen super vermogen dat je onverwachts verrast. Geen dure kuipdelen als de motor een keer van zijn standaard valt, en dan ook nog 22 maanden fabrieksgarantie. Ik zou zeggen doen. Heb je 22 maanden de tijd om eens om je heen te kijken naar wat eventueel je volgende fiets gaat worden.

Doen dus.
 
Absoluut voor die bandit gaan!!
Meer dan genoeg vermogen, uitstekend handelbaar, kortom de ideale motor om ECHT motor te leren rijden.
D'n nonkel moet niet zeuren, zit zeker in z'n mid-life crisis...... :X

P.S. heb ook 15 jaar ervaring......
 
voordat je als beginnende rijder al het vermogen uit die bandit echt gebruikt ben je wel even verder. Ik zou zeker voor de bandit gaan

succes ermee :)
 
Klinkt als.... uncle/ oom? :? Och what the f... gewoon die 650 laten inpakken en meenemen!
Laat je nunkel of god mag weten wie dan ook maar kletsen :Y

Bandit 650, fabrieksgarantie en een lekker prijsje daar moet je heel blij mee zijn ;) :+
 
TS is belg waarschijnlijk... Nonkel is oom.
Verder sluit ik me aan bij de meeste vorige posters: Voor die prijs zou ik zo'n Bandit zeker niet laten staan! Als eerste motor is deze volgens mij uitermate geschikt... Zwaarder zou ik in eerste instantie zeker niet doen.
 
K'was laatst op het circuit, en vooraan reed een gewone Bandit 600.
Hij kon iedereen bijhouden of voorbijsteken.
Meer dan snel genoeg dus een Bandit..

Die nonkel denkt zeker aan een Harley met veel koppel ofzo. _O-
 
beginnen met 1100 cc en 140 pk op het achterwiel :Y

lukte me prima :D

Ja, natuurlijk heb je altijd uitzonderingen ;)

Maar... zijn vraag was of ie er verstandig aan deed voor die bandit 650 cc met 22 maanden fabrieksgarantie te kiezen. Dit alles voor slechts € 4800,=, zoiets laat je als beginnend motorrijder natuurlijk niet staan! :N
 
nee, die dacht aan meer als 100pk _O- _O- harley :N (misschien een V-rod dan weer wel :9 )

maar die Bandit? DOEN! mooie motor voor een mooie prijs, gaat echt wel een heel stuk harder als je lesmotortje :9 dus daar kan je zeker nog een jaartje mee toe, zo niet nog veelll langer :Y
 
Ja, natuurlijk heb je altijd uitzonderingen ;)

Maar... zijn vraag was of ie er verstandig aan deed voor die bandit 650 cc met 22 maanden fabrieksgarantie te kiezen. Dit alles voor slechts € 4800,=, zoiets laat je als beginnend motorrijder natuurlijk niet staan! :N

voor 1300cc + turbo wel
 
je moet eerder naar de euro's (voor vervanging kijken ) dan naar de PK's.

Ik had een 750 /110 pk 1050euro FZ en was daar heel blij mee.Rij je schade dan hoef je niet al te hard te huilen.Met een goedkopere fiets durf je ook sneller leuk te rijden dan met een kostbare nieuwere fiets.



Frans
 
Doen! heb zelf een TL 1000 en de vrouw een Bandit 600 (ouwe type) had er ook een hoop lol mee en kon supersports bijhouden.... De nieuwe stuurt beter en heeft meer vermogen. Kan niet stuk zou ik zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan