Hoeveel cc??

Moet je zeker ook nog terug naar huis? enne, waar in A\'dam woon je?
Bedankt voor je aanbod (als dit een aanbod is), maar ik ga wel lekker met het OV. Zul je natuurlijk zien dat die fucking vlucht vertraging heeft en dat ik er om half 8 nog sta. Moet ze nog haar koffer ophalen en ben ik er om half 9 nog. Of nog leuker: komt haar vlucht dadelijk eerder aan. Sta ik op schiphol belt ze me op dat ze al thuis is!!!

Ik woon trouwens in de Pijp/oud zuid. De wijk met het leuke parkeerprobleem!!!
 
1 x Lachgas gestemd, kon gelijk niet meer stemmen voor het aantal cc\'s ;(
Kon ook maar 1 keer stemmen voor Lachgas, terwijl ik toch echt 2 motoren ( en straks een trike :) ) heb met NOS.
Staat ergens anders al een topic over wat we allemaal hebben. (http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=2010)
VMax is de motor waar ik het meest op rijdt ( èn de hoogste waardes èn NOS, dus die maar als hoofdmotor ).
 
Laatst bewerkt:
1 x Lachgas gestemd, kon gelijk niet meer stemmen voor het aantal cc\'s ;(
Kon ook maar 1 keer stemmen voor Lachgas, terwijl ik toch echt 2 motoren ( en straks een trike :) ) heb met NOS.

Ik had hem erbij gezet, alleen maar omdat ik wist dat er hier maar een \"gek\" ronddwaalt die met NOS rijd. Ik gokte er dan ook maar op dat je eerst op NOS stemde en daarna dus niet meer kon stemmen.

En natuurlijk is het gelukt!! Hulde aan mezelf!!
 
ik rijd rond met 650 cc (of 645 of 649 of zoiets). maar mijn motor is ff bij de garage, dus nu maar even met 600 cc ;( .
 
399 Yamaha cc\'tjes, ik hoop dat dat er volgend jaar 599 zijn, allemaal verpakt in een mooie witblauwe fiets. :9
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan