Hoeveel cc??

Ja ik weet het. Het begint irritant te worden, maar op deze manier weet je wel ongeveer wat voor een motorrijders hier komen.

En trouwens, GVD, loop ik me hier te verdedigen! Als iemand het niet bevalt:
- Je hoeft het niet lezen;
- Zorg dat ik geband word;
- Gooi er een slotje op;
- Rot op!!

:9
 
Welke R1 rijders hebben er zitten liegen :?
HEREN..., een R1 heeft 998!!!! cc geen 1000.
Zeikerd!!

Een R6 heeft ook maar 599 cc, een standaard brommer ook maar 49 cc enz.

Waarom is dit eigenlijk?

En waarom heeft de nieuwe kawa zx6r er dan 636?? Door die 9 cc extra per cilindertje??
 
Met het verkeerde been uit bed gestapt, Boom boom?

Fijn dat je dat zo met ons deelt, daar word ik ook zo vrolijk van.
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 26 november 2001 15:23 schreef J.W het volgende:
Met het verkeerde been uit bed gestapt, Boom boom?

Fijn dat je dat zo met ons deelt, smul ik van die opgeblazen reacties.
Helldesker en ik gebruiken koosnaampjes voor elkaar. Ik noem hem altijd zeikerd en hij noemt me altijd koning ghu ghu.

En ik ben best wel in een vrolijke bui, maar het is weer die periode van de maand dus ik heb last van opvliegers. :+

Mijn vriendin komt morgen gelukkig weer terug en dan hoop ik dat het over is *D

Maar met jou alles goed?
 
Helldesker en ik gebruiken koosnaampjes voor elkaar. Ik noem hem altijd zeikerd en hij noemt me altijd koning ghu ghu.

En ik ben best wel in een vrolijke bui, maar het is weer die periode van de maand dus ik heb last van opvliegers. :+

Mijn vriendin komt morgen gelukkig weer terug en dan hoop ik dat het over is *D

Maar met jou alles goed?

BB,

Ik wil niet weten waarom jullie elkaar koosnaampjes geven :P

Maar mijn excuses, dat ik dacht dat je sjagerijning was. ik had je posts verkeerd begrepen.
Mijn welgemeende excuses hiervoor.

Dankjewel voor het vragen.
Ik voelde me vanmorgen wel wat minder, omdat het gross van de bezoekers mijn acties niet begreep.
Maar na wat opbouwende mailtjes voel ik me al weer stukker beter, omdat er toch een paar zijn die me begrijpen en het met me eens zijn.

Maar leuk voor je dat je vriendin morgen komt, dat doet een man goed idd.
Ik heb de mijne vandaag moeten verlaten, maar hopelijk zie ik haar van het weekend weer.

Hoe gaat het met je modificaties? heb je er al een paar op oog? Of ga je puur voor de demper?
Als ik jou was zou ik nog niks spenderen en voor de Gilera supersport gaan. Want dat is echt een moordmachine

JW
 
BB,

Ik wil niet weten waarom jullie elkaar koosnaampjes geven :P

Maar mijn excuses, dat ik dacht dat je sjagerijning was. ik had je posts verkeerd begrepen.
Mijn welgemeende excuses hiervoor.

Dankjewel voor het vragen.
Ik voelde me vanmorgen wel wat minder, omdat het gross van de bezoekers mijn acties niet begreep.
Maar na wat opbouwende mailtjes voel ik me al weer stukker beter, omdat er toch een paar zijn die me begrijpen en het met me eens zijn.

Maar leuk voor je dat je vriendin morgen komt, dat doet een man goed idd.
Ik heb de mijne vandaag moeten verlaten, maar hopelijk zie ik haar van het weekend weer.

Hoe gaat het met je modificaties? heb je er al een paar op oog? Of ga je puur voor de demper?
Als ik jou was zou ik nog niks spenderen en voor de Gilera supersport gaan. Want dat is echt een moordmachine

JW

Ik zal haar morgen gelijk op de hoogte stellen van de secretaresse :+

Je hebt wel met die actie je aantal posts opgevoerd. Ik heb er samen met Rev. een keer naar gevraagd. Niet met als uitgangspunt een competitie op te starten, maar gewoon om te zien wie er allemaal hier redelijk veel posten en vooral eigenlijk om te zien wie er helemaal niet meer posten.

Is het ook mogelijk om en de R6 te houden en er de Gilera naast te kopen? Of de R6 inruilen tegen een R1 zonder de Gilera? Of gewoon mijn R6 aan rev te geven??
 
Ik zal haar morgen gelijk op de hoogte stellen van de secretaresse :+

Je hebt wel met die actie je aantal posts opgevoerd. Ik heb er samen met Rev. een keer naar gevraagd. Niet met als uitgangspunt een competitie op te starten, maar gewoon om te zien wie er allemaal hier redelijk veel posten en vooral eigenlijk om te zien wie er helemaal niet meer posten.

Is het ook mogelijk om en de R6 te houden en er de Gilera naast te kopen? Of de R6 inruilen tegen een R1 zonder de Gilera? Of gewoon mijn R6 aan rev te geven??

Doe dat maar.

De reden waarom ik dat deed, is om te bewijzen dat elke lul heelveel posts kan hebben.
IMO, is het de grootste onzin.
Wel toevallig dat de moderators bovenaan staan, is dat een van de citeria ? om mod te zijn moet je xxxx aantal posts hebben ?
Of je kunt het ook anders lezen en dat is dat de grootste lullen moderators zijn. :+

MMM en je vriendin dan die Gilera geven.
Dat is idd de beste oplossing.
Jij de R1, vriendin de Gilera en Rev een R6
 
Laatst bewerkt:
Doe dat maar.

De reden waarom ik dat deed, is om te bewijzen dat elke lul heelveel posts kan hebben.
IMO, is het de grootste onzin.
Wel toevallig dat de moderators bovenaan staan, is dat een van de citeria ? om mod te zijn moet je xxxx aantal posts hebben ?
Of je kunt het ook anders lezen en dat is dat de grootste lullen moderators zijn. :+

MMM en je vriendin dan die Gilera geven.
Dat is idd de beste oplossing.
Jij de R1, vriendin de Gilera en Rev een R6

Iemand nog zin om mijn morgenochtend te komen ophalen en dan naar schiphol te brengen om half 7 \'s ochtends??

LOL. Ik denk niet dat je de mods blij hebt gemaakt, maar jij weet wat het is om mod te zijn!

Moet ik wel eerst de staatsloterij winnen. Dit vind Maximum ook trouwens. Die gunt het mij wel.
 
Iemand nog zin om mijn morgenochtend te komen ophalen en dan naar schiphol te brengen om half 7 \'s ochtends??

LOL. Ik denk niet dat je de mods blij hebt gemaakt, maar jij weet wat het is om mod te zijn!

Moet ik wel eerst de staatsloterij winnen. Dit vind Maximum ook trouwens. Die gunt het mij wel.
Moet je zeker ook nog terug naar huis? enne, waar in A\'dam woon je?
 
Terug
Bovenaan Onderaan