Hoeveel chopperrijders hiero????

ik rijd een verbouwde virago xv 920.
hier een filmpje van mijn motor.


groeten johnny

ziet er goed uit , ik zou had er een sidemount opgezet, maar dan zitten je uitlaatjes in de weg das jammer zo'n kenteken plaat is dan toch weer iets wat je er eigenlijk niet op kunt gebruiken ..verder ziet het er goed uit..
 
en nog een chopper rijder zit nog niet op het forum maar dat komt vanzelf .......
jong geleerd, oud gedaan.........

full
 
er komt steeds meer van dat spul voor kinderen ,het is wel cool ,dat hadden wij nog niet echt op die leeftijd .

en hij is er blij mee ,poetsen dat ie hem doet hoort hij er een beetje bij he .
als wij met de motor bezig zijn komt hij met z'n chopper fiets en gaat hem effe flink poetsen ...
 
Laatst bewerkt:
ik wil eigenlijk een ape hangertje op zijn toekomstige driewieler :]


arm kind, met z'n kleine armpjes in de lucht _O- })


jong geleerd of heet dat geindoctrineerd oud gedaan



en ernaast een driewieler met clip-ons....heeft ie toch nog een keuze :P
 
Laatst bewerkt:
haha ja hij is echt stoer ........moet er een side mount op zetten met een kenteken plaatje en verlichting hahahahha ............ik hou jullie op de hoogte van het project
_O- _O- _O- :]

full
 
ik wil eigenlijk een ape hangertje op zijn toekomstige driewieler :]


arm kind, met z'n kleine armpjes in de lucht _O- })


jong geleerd of heet dat geindoctrineerd oud gedaan



en ernaast een driewieler met clip-ons....heeft ie toch nog een keuze :P





hahahha das pas cool een apehanger op een driewieler ..........als ie dan niet bij het stuur kan, gewoon een kussen onder z'n kont .
geindoctrineerd? nee daar doen we niet aan ,er bestaan gewoon verplichte huis regels zolang ze thuis wonen ... ;) _O- _O- :]
 
Laatst bewerkt:
zien er wel leuk uit..............

ik weet nooit wat ik me moet voor stellen bij een 125 cc hoe is de koppel van zo'n motor ..en de top ........

....heb mijn rijbewijs gehaald en ben begonnen op een 1000 cc streetfighter en heb nu een 750 shadow...

ik weet dat er nu tegenwoordig heel veel mensen aan 25kw gebonden zijn maar dan zou ik toch gaan voor bv een savage die hebben 650 cc en toch een lekker koppel en ik dacht 23 kw ofzo ...

ben gewoon nieuwsgierig .....
 
net als een opgevoerde brommer zeker? hahaha
zou ik niet op gezien willen worden trouwens ik vindt de uitvoering wel erg leuk gemaakt maar qua vermogen zou ik toch liever een echte motor willen hebben hhahahaha
 
net als een opgevoerde brommer zeker? hahaha
zou ik niet op gezien willen worden trouwens ik vindt de uitvoering wel erg leuk gemaakt maar qua vermogen zou ik toch liever een echte motor willen hebben hhahahaha
ik ook ma 'k mag nie zwaarder :( misschien ofer een maand of 4 koopt pa een 1100, omdat hij er toch geen tijd voor heeft zal ik die eens meepikke ;)
 
of een ls 650 heeft lekkere koppel alleen de top snelheid ligt niet erg hoog 140 ong
verder trekt ie je wel vlot op die 140 daar ben ik op begonnen erg leuke motor als je niet al te groot ben ik ben 1,85m en hij was voor mij net ff te klein kreeg er pijn in me rug van.
 
Heb vandaag een chopper gekocht. Kawasaki VN 800 1995 km stand 43.300
Rijdt best fijn en schakelt voor mijn gevoel als nieuw.
p3274109800x600.jpg

p3274103800x600.jpg

p3274093800x600.jpg

Ik snap nu dat 120 hard zat is,
 
Mooie motor, hij blinkt nog als nieuw. Veel plezier ermee! Zou er idd een windscherm op zetten.
Dat is echt veel comfortabeler op de langere afstanden en je zal merken dat het brandstofverbruik ook afneemt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan